ďťż

AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA

Zakup:

Gdy kupujesz awp koniecznie kup do tego kamizelkę, hełm, granaty i do zestawu dobry pistolet . Jak nie masz tyle kasy to poczekaj lepiej 2,3 rundy ,żeby na to wszystko starczyło.

Kamuflaż:

Zawsze znajdź miejsce w ,którym słabo cię widać. Do tego najlepiej wybierz postać dostosowaną do mapy np. CT: Seal Team 6 do map bardziej zielonych ,a całą resztę do map w nocy itp. TT: L337 Krew i Guerilla Warfare do map bardziej zielonych ,a resztę do nocnych itp. Gdy oddasz strzał najlepiej zmień pozycję ,gdyż nie zmienisz dużo przeciwników może wyskoczyć Ci przed nosem i wtedy masz mniejsze szanse.

Strzelanie:
1. Gdy strzelasz nie ruszaj się bo na 90% nie trafisz.
2. Gdy wiesz gdzie jest przeciwnik strzelaj też przez skrzynie, ściany itp. (mniejsze obrażenia ,ale zawsze coś )
Po czym czekaj aż przeciwnik sam wyskoczy jak kaczka Oo (90% przypadków)
3. Jak przeciwnik jest przed tobą pierwszy strzał oddaj z awp bez celowania (może trafisz) po tym od razu zmieniaj na pistolet.

Plusy awp:
- bardzo są mocne (przeważnie zabijasz 1 strzałem)
- mocne przybliżenie
- dobre na mapy bez dużo ścian

Minusy awp:
- bardzo głośne
- drogie
- słabe na mapy z dużą ilością ścian

Podsumowanie:

Jak widzicie awp ma swoje minusy i plusy. Według mnie są dobre szkoda tylko ,że drogie gdy padniesz... Ciężko uzbierać na kolejne... Akurat gdy ja kupię sobie taką broń to starczy na ok. 5 rund. Na pewno opłaca się kupować awp lecz to pozostawiam wam.


No moze być bo raczej każdy to wie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mkulturalnik.xlx.pl
  •