ďťż

AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA

Nowy dodatek mojego autorstwa. Przed chwilą go sprawdziłem. Nie jest to nic wielkiego ale może kogoś ucieszy. Przedmioty są rozrzucone po grze. Parę mają nawet postacie oryginalne. Przedmiotów jest na razie tylko 8 ale będę pisał nowe. Na obecną chwilę znajdziemy hełm dla bardów i złodziei, nowy puklerz, magiczną jagodę, sztylet dla barda, kij dla prawdziwych wojowników, nową wekiery, 2 nowe ninja-to. Jak mówiłem, będzie więcej! Mod pojawi się na WR. Tymczasem daje go tutaj.


A jest jakieś readme z opisami tych zabawek?;)
No i gdzie zniknął załącznik

Okej, już jest
Sorrki zrobiłem poprawkę małą. Przepraszam za niedogodność. A tutaj opisy:

Maska Łotrzyka
Ta stara maska zdaje się ciepła w dotyku. Wykonana jest ze skóry nieznanego ci zwierza. Jest w niej coś niepokojącego. Wiadomo o niej niewiele. Mówi się, że zakrywała twarz pewnego charyzmatycznego złodziejaszka. Właściciel maski zyskuje pewnego rodzaju wiedzę. Prawdopodobnie pochodzi ona od istoty z której skóry została wykonana maska. Maska zdaje się także poprawiać ogładę.

STATYSTYKI:

+ 2 charyzmy
+10 wiedzy
Właściciel jest odporny na strach
Waga: 1
Może używać:
Bard
Złodziej

Ninja-to no sora
Ostrze to jest niezwykle interesującym przedmiotem. Niegdyś był to miecz mistrza szermierki - Teromako Ikushi. Miecz chroni właściciela przed "niespodziankami". Gdy ktoś zakrada się do władającego mieczem, ten zaczyna lśnić. Dzięki tej właściwości od zawsze ten miecz był pożądany przez osoby wiedzące, że są w zagrożeniu.

STATYSTYKI:

Obrażenia: 1k8+2
Trak0: +2
Właściciel jest odporny na cios w plecy
Opóźnienie: 4
Typ broni: 1-ręczna
Waga:5
Typ specjalizacji: sejmitar/wakizashi/ninja-to
Typ obrażeń: sieczne
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag

Pozasferowe Ninja-to
Miecz ten jest tajemniczy i niewiarygodnie intrygujący. Wytworzony jest z nieznanego stopu metalu. Władający ma wrażenie jak gdyby trzymał w dłoni coś nie z tego świata...

STATYSTYKI:

1k8+2
Trak0: +2
Właściciel jest pod wpływem rozmycia
Właściciel jest odporny na zatrzymanie czasu
Opóźnienie: 4
Typ broni: 1-ręczna
Waga:5
Typ specjalizacji: sejmitar/wakizashi/ninja-to
Typ obrażeń: sieczne
Może używać:
Bard
Złodziej
Łowca

Magiczna jagódka
Jest to magiczny owoc kupiony przez ciebie za śmieszną cenę. Wygląda dość apetycznie i ma właściwości leczące.

STATYSTYKI:

Leczy 30 punktów życia.
Waga: 0

Flet-sztylet
Jest to niezwykle oryginalna broń. To połączenie instrumentu z małym ostrzem. Przedmiot przypomina sztylet, lecz jest także fletem. Mały mechanizm przy rękojeści zamyka otwory instrumentu na czas walki by krew i resztki ciała nie wpadły do środka instrumentu. Flet pozwala zaklinać pociski.

STATYSTYKI:

Obrażenia: 1K4 +2
Trak0: +2
+1 do charyzmy
+5 do KP przeciwko pociskom
Ugłosowienie
Typ obrażeń: kłute
Waga: 1
Opóźnienie: 2
Rodzaj biegłości: sztylet
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 3
Może używać:
Bard

Żywy puklerz
Jest to niewielkich rozmiarów okrągła tarcza. Jest gruba jak na puklerz, posiada naniesione glify. Trzymający tarczę może wyczuć energię płynącą z tarczy, poprzez ramię do ciała posiadacza. Gdy przyjrzeć się powierzchni tarczy, widać jak porusza się... jak gdyby oddychała...

STATYSTYKI:

Klasa Pancerza: +1
Specjalne:
Nie chroni przed obrażeniami kłutymi i pociskami
Regeneracja 1 PŻ na 8 sekund.
Waga: 2
Wymagana siła: 4
Nie może używać:
Mag

Kij zdolnego wojownika
Broń ta to wspaniale wykonany, potężny kij. Jest wytrzymały i nasycony magią. Zdaje się on promieniować majestatem.

STATYSTYKI:

Obrażenia: 1K10+2
Trac0: +4
Dodaje jeden atak na rundę
+1 KP
+1 siły
Typ obrażeń: obuchowe
Waga: 4
Opóźnienie: 4
Rodzaj biegłości: kij
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 5
Może używać:
Barbarzyńca
Wojownik
Łowca
Paladyn
Tylko jednoklasowcy

Ręka kapłana Cyrica
Jest to wszystko co pozostało po fanatycznym wyznawcy złego boga Cyrica.

STATYSTYKI:

Obrażenia: 1K6 +3
Trak0: +2
Odporność na sen
Odporność na trucizny
Typ obrażeń: obuchowe
Waga: 10
Opóźnienie: 7
Rodzaj biegłości: wekiera
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 10
Może używać:
Zły kapłan


To ja troszkę pomarudzę...


Maska Łotrzyka
Bardzo fajny przedmiot, mam nadzieję, że znajdowany gdzieś na początku

Ninja-to no sora
Też sympatyczne, warto by było mieć w plecaku i zakładać d czasu do czasu (np. próba Bhaala z Cyrikiem czy tactisowi zabójcy-pomocnicy Rejeka)

Pozasferowe Ninja-to
Jak dla mnie taki efekt to totalne przegięcie, tego itemu bym nie podniósł

Magiczna jagódka
Też fajny pomysł. Ba, nawet questa bym tu widział

Flet-sztylet
Takie, na początek może i OK

Żywy puklerz
Raczej bezużyteczne, chyba, że przy solówce sobie ubrać na chwilę po wejściu w pułapkę postacią nieczarującą (Ibrathę zostawiamy na późniejszą walkę, a co! )

Kij zdolnego wojownika
może być przydatne jeżeli celujemy w kij tarana w ToB. Zanim go zdobędziemy trzeba coś w końcu nosić.

Ręka kapłana Cyrica
Pomysł genialny (ale taki genialny genialny - naprawdę mi się podoba!) ale wykonanie, z całym szacunkiem, do kitu Widziałbym tą rękę jako jakiś amulet ulepszany, coś jak legendarne oko vekny czy co tam było, na maczugę nie pasue za cholerę ;/

Ale generalnie pozytywnie
Ogólnie tak więc od początku


Gawith napisał/a:
Pomysł genialny (ale taki genialny genialny - naprawdę mi się podoba!) ale wykonanie, z całym szacunkiem, do kitu Widziałbym tą rękę jako jakiś amulet ulepszany, coś jak legendarne oko vekny czy co tam było, na maczugę nie pasue za cholerę ;/

W sumie może i masz rację. Tutaj już też mi coś się kołacze nowego po głowie...

Dodaj jeszcze do tego podklasę kapłana cyrica, zkłestuj, zeźlij, tepe.

To jest jakby mocne leczenie jednorazowego użytku. Kosztuje to tylko 100 sztuk złota, ale tą jagodę można odszukać tylko raz na całą grę. Możemy z niej zrezygnować by zyskać punkt reputacji.
hmm, ja bym to widział inaczej Ot kupujesz jagódkę na targu za jakąś śmieszną kwotę 3 sztuk złota np, a okazuje się, że to jakaś tajemnicza roślina o silnych właściwościach. Taki przypadek byłby chyba bardziej klimatyczny, 100 SZ to już sporo w tym świecie (pamiętasz np. ile się daje rodzince w Umar za Bejluryl? ) i jeśli ktoś coś za tyle sprzedaje, to wie, co sprzedaje, a kupujący wie za co płaci.
No i ta klimatyczność byłaby tylko kwestią umowną, bo gracz zobaczywszy tą jagódkę w jkimś sklepie od razu i tak skapuje o co chodzi


To by był w ogóle jakikolwiek magiczny puklerz w grze bo oryginalnie nie ma takowego.
Są chyba jakieś +1


Może fakt... osłabię to jakoś jeszcze. Tak tylko zauważ, że to tylko bard, złodziej i łowca mogą używać. Oni nie pokonają silnego maga tak łatwo samemu i tak. Jak sądzisz? Hmm ale fakt, osłabię to jeszcze ale nie teraz.
Oj pokonają Kwestia taktyki, zresztą Tobie pewnie tego nie muszę mówić...
A z drużyną to w ogóle.



Ogólnie to v.1 jakby nie patrzeć... Jest pewne, że te itemy jeszcze poprawię, zmienię i dodam nowe... o ile jest w ogóle jakieś zainteresowanie takimi przedmiotami.

Ja np. prędzej to zainstaluję niż taką Skie (wolę solówki, jak już biorę mod npc to jakiś dopieszczonych), ale Baldurek trochę mi się chyba przejadł (i to na dłuższą metę ). No ale to nie na temat.

A na BGiF się nie reklamujesz? CoB też mógłbyś odwiedzić...
Skie nie jest znowu taka niedopracowana. Za nią to mnie Yarpen pochwalił a o to jednak jest trudno Co do jagódki to my nie wiemy co kupujemy właśnie Musiałbyś zobaczyć w grze. A swoją drogą mogłem napisać, że starałem się odrobinę utrudnić też rozgrywkę, nie że tylko dałem przedmioty. By dojść do maga który ma Haer'Dalisa teraz musimy pokonać jeszcze jednego maga. Kapłan Cyrica z doków ma 2 razy więcej życia, w dzielnicy świątyń tam gdzie jest Furia Niebios spotkamy jeszcze jednego strażnika na dole wśród przyzwanych pomiotów przy schodach. Nie są to jakieś turbo bestie tylko takie leciutkie urozmaicenie.
Almateria, ja nie mam zamiaru dodawać podklas żadnych. Poza tym gdzieś na necie już na pewno jest podklasa kapłana Cyrica. Na początku mod miał mieć nazwę Lava's Items ale LavaIt! fajnie brzmi (Lavuj to! ), ale ten dodatek to głownie przedmioty i parę nowych spotkań.
Na BGiF też pewnie napiszę ale tam tak pusto teraz...
uważaj z ymi utrudnieniami, co by kompatybilność nie ucierpiała...
kompatybilność nie powinna ucierpieć. jak coś podmienia te pliki .cre to po prostu się podmienią i tyle. Będzie np jeden item mniej. Wszystko było spoko u mnie a ja zawsze mam dużo modów.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mkulturalnik.xlx.pl
  •