ďťż

AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA

Będzie na przyszłość. A póki co chciałbym dowiedzieć się:

Gdzie znajdę Shindarlę (coś w ten deseń, mogłem poprzestawiać literki...)? Jest to trzecia osoba, do której odsyłają mnie z skrzynką z rubinem, przedstawicielka gra\barzy, ale nie ma jej w ulu ani w karczmie, po kostnicy nie chce mi się biegać i szukać.

Zaraz na początku gry spotykamy zszywające trupa diabelstwo, Bezimiennemu przypomniało się patrząc na jej rucvhy, że coś dla siebie schował w jednym z zombich, numer bodaj 49... Gdzie jest ten zombi?
[SPOJLER]Czy chodzi o starożytny kolczyk?

Aha, bardzo proszę o oznaczanie spojlerów w tym topicu, chciaż tak prowizorycznie, jak ja powyżej


Spoilery!!Wydaje mi się, że jest w Ulu, w tej części z kostnicą, na wschód od mauzoleum, ale głowy nie dam.

Ten zombi jest w kostnicy, chyba na najwyższym poziomie, łazi sobie, niczym się nie różni od innych, właściwie to opłaca się pogadać z każdym, bo może mieć coś ciekawego do powiedzenia.

Gdzie znajdę Shindarlę

spojler

Pierwsza lokacja po wyjściu z Ula, mieszkania najbardziej wysunięte na północ.

/spojler

Dzięki panowie, kobitkę sam znalazłem, a zombiego nie znalzłem na początku, bo to jest szkielet a nie zombi
O coś jeszcze miałem pytać. Zajrzę później do dziennika to was jeszcze pomęczę


Hmmm

Jak się dostać do wieży oblężniczej?

Albo inaczej.

Czy Sebastion i ten Abiszai mają na tyle wspólnego z wejściem do wieży, że wykonując quest można sobie zablokować drogę później?

Proszę nie tyle o konkretną odpowiedź, ile o jakąś wskazówkę, gdzie by można zacząć poszukiwania

I kolejna sprawa.

[spojler]
W zajeździe Nestor ma czyjeś ucho i szuka swojego widelca. Współgrobiec nie ma ucha Czy to dobry trop? ;p

I jeszcze jedno... w alei niebezpiecznych węgłów wytzrebiłem oipryszków ze wschodu i dostałem zlecenie zabicia asasyna, tyle, że go nigdzie fuja nie ma... tzn gdzieś pewnie jest, tylko gdzie?

Czy Sebastion i ten Abiszai mają na tyle wspólnego z wejściem do wieży, że wykonując quest można sobie zablokować drogę później?

Nie, będziesz mógł dalej wejść. Co do wskazówki, ciężko dać taką, żebyś od razu nie powiedzieć gdzie trzeba iść, bo to nic skomplikowanego. Szukaj w tym sklepie w tej samej dzielnicy, gdzie jest tylu sprzedawców.

Dzięki panowie.

Fajna postać jest w tej wieży.

btw Seraf te ukryte wiadomości są śwetnie widoczne :\
No ja widzę coś takiego:


Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---


Ale może zaraz się dowiem, o co chodzi
Dla modków i adminów są widoczne
Dla mnie też stało się widoczne, jak tylko zaspamowałem
Oj Seraf, spam promujesz
Czy ktokolwiek posiada jakiekolwiek informacje odnośnie pamiętnika Nie Sławy?

Czy ktokolwiek posiada jakiekolwiek informacje odnośnie pamiętnika Nie Sławy?

Nie da się go otworzyć. Nawet z CHA 25 (sam sprawdzałem).
Może się jakoś da
Może trzeba 25 siły? xD
Taa, jest jedna taka niepisana statystyka, też trzeba ją mieć na 25 żeby Nie-Sława się otworzyła i pokazała nam wzystko co ma
Z pamiętnikiem Nie-Sławy niesety nic się nie da zrobić Wiem ,bo sama miałam obsesje dotyczącą tego pamiętnika A to był tylko "chłyt matetindody"
w grze wypróbowałem dziesiątki statystyk i pomysłów i chyba rzeczywiście się nie da, bardziej interesuje mnie źródło pomysłu i jakiekolwiek komentarze autorów gry, na które to dotychczas nie natrafiłem Z drugiej strony taka tajemnica jest dobrym pretekstem do kolejnego powrotu do gry;)
Nie no, myślę, że się nie da, nie sądzę, by nikomu w Polsce z tzw. sceny się nie udało, gdyby była taka możliwość, albo żeby nikt nie natrafił na tę informację gdzieś na zagranicznym forum
Takie pytano odnośnie kreatora snów...
Ukończyłem, dostałem piórko, wszedłem i pośniłem... khem, i tyle? Spodziewałem się więcej, to naprawdę tylko tych kilka scenek, czy coś namieszałem?

I gdzie znajdę Pestla i Klina (jakoś tak, dwaj goście połączeni w jedno, nie pamiętam, gdzie byli...)?
Co do kreatora, to tak, to tyle Ale exp się zawsze liczy xD

Tego drugiego nie kojarzę, mógłbyś to trochę przybliżyć Mam też poradnik, jakbyś chciał

Tego drugiego nie kojarzę, mógłbyś to trochę przybliżyć Mam też poradnik, jakbyś chciał
Sam więcej nie wiem Gdzieś w sigil spotkałem gościa który bulgotał, co chwilę wylewał się z niego inny, byli jakby połączeni... u Vriszki zlukałem eliksir rozdzielania, który pewnie by im pomógł, ale nie pamiętam, gdzie oni byli
Ależ spamuję...
Powyższe już nieaktualne, przypomniało mi się. Chodziło o aptekarza w dzielnicy urzędników. Quest rozwiązany

btw, czy wszystkie egzotyczne towary Vriszki mają jakieś zastosowanie?

Niżej spojlery!

Z innej beczki - gdzie mogę przyłączyć modrona do swojej drużyny? Przeniosłem się za pomocą kostki do Rubikonu, zostałem mianowany inżynierem, na razie błąkam się tu i tam po lochach, ale w sumie przyszedłem tu po modrona (widziałem screeny z takową postacią, słyszałem opowieść o modronie który zaczął mysleć pod prąd, znalazłem przedmioty stricte dla modronów więc wnioskuję, że taka postać w grze jest )

I wiesz co Vinci, może jednak zapodaj ten poradnik, jeśli to nie jest wielki problem
Ciężko powiedzieć, bo labirynt w kostce Modronów jest tworzony zawsze losowo, mnie strasznie wkurzał, są tam dwa wartę uwagi spotkania, właśnie z Modronem i jeszcze jedno z takim jakby bosem tego labiryntu, unikalny czar można przy nim znaleźć

Poradnik poleciał, to był wieeeeeelki problem
Z bossem powiadasz? Modrona już mam, bossa nie widziałem... ale chyba wrócę tam później, na wysokim poziomie trudności dostaję w dupkę od tych konstruktów
Inne konstrukty pojawiają się na innych poziomach trudności, te na wysokim są faktycznie mocne

Z innej beczki - gdzie mogę przyłączyć modrona do swojej drużyny?

W labiryncie Modronów na poziomie Hard (poziom labiryntu, nie gry )

Z doświadczenia wiem, że najskuteczniejszym rozwiązaniem jest rysowanie na kartce układu labiryntu.

Może zdarzyć się, że trafi Ci się układ w kształcie kwadratu (np. 10 lokacji w pionie i poziomie), co bardzo ułatwia zwiedzania. Co nie zmienia faktu, że kartka i długopis się przydadzą .
Generalnie przy każdym wchodzeniu do lokacji w kierunku północy wiąże się ryzyko że natrafisz na lokacje z Konstruktem Złego Czarodzieja. Pamiętaj, aby wypytać go o wszystko a na końcu zabić i zabrać czar Działo Mechanusa (7-poziomowy).

W końcu natrafisz Modrona, którego będziesz mógł programować w zależności od swojej klasy. Przy okazji wręczy Ci najlepszy czar w grze, ale tylko wtedy, jeżeli wypytasz Czarodzieja o wszystko.

Have fun
Eeee, to chyba pokręciłem, czarodzieja nie spotkałem, za to spotkałem modrona... żadnego czaru mi nie dał Muszę z nim pogadać jeszcze.
Pamietnik Nie-Slawy - nie do otworzenia. Jedna z tajemnic gry, jak to ujal jeden z jej autorow.

czy wszystkie egzotyczne towary Vriszki mają jakieś zastosowanie? - tak. Niekoniecznie zwiazane z questami, ale tak.
A olejek z niemowląt? :3

Ejj, a jakiego czaru uczy pani Thorncombe?
Olejek z niemowlat z tego co wiem nie jest mozliwy do kupienia .
No niestety. Ale można spróbować dodać edytorem, niee?

Ejj, a jakiego czaru uczy pani Thorncombe?

Aaa do konkursu by się przydała ta wiedza, co?

Powiem tylko tyle, że aby otrzymać ten czar, musimy przeszkolić się u Pani T, ale tylko wtedy gdy nigdy nie byliśmy magiem. Wtedy jednak tracimy możliwość otrzymania od Mebbet Bursztynowych Kolczyków... Eh...
Witajcie,

Mam problem bo nie moge wydostać sie z Baator'u. Moze ktoś zaznaczyć mi współrzędne portalu czy coś... Szukałem wszędzie. Dobrze żę mam Nordoma w party, bo mniej wiecej wiem gdzie portal wyjściowy sie znajduje (mniemam że południowo-zachodni róg lokacji).

proszę o pomoc
http://torment.sorcerers....ughs/baator.gif

musisz miec wiedze o tym, jak opuscic baator.
A dowiesz się tego od

spoiler
Słupa Czaszek
/spoiler
czy to oznacza że musze poświęcić jakiegos członka drużyny? niefajnie...

czy to oznacza że musze poświęcić jakiegos członka drużyny? niefajnie...

Niekoniecznie. Możesz dać albo informację, albo przedmiot albo wspomnianego członka drużyny.

Ale spróbuj sam dowiedzieć się co warto oddać w zamian za informację
chciały kostkę Modronów... oddałem im ją bo nie było innego wyjścia, a nei chciałem pozbywaćsieludzi z party. Szkoda że nie zdążyłem ztuningować Nordoma... Bah.. JAdzim dalej z koksem.

dzięki za odpowiedzi

chciały kostkę Modronów...

Jeśli już masz Nordoma i zwiedziłeś np. komnatę Czarodzieja, to już i tak nie miałbyś do czego wracać

ale szczera rozmowa z nordomem czy jakoś to ma coswspólnego z konstruktem czarodzieja w rubikonie?

z innej beczki - przechodzętę grę juzkolejny raz, ale poraz pierwszy jako mag. Skorzystałem z porady mojego kolegi i gram bez drużyny, kompletnie sam. Zbadałem krąg Zerthimona, dostałem od ingusa jakieś crapowe zaklęcia. I mam 13 level. Pojawił sieproblem - nie wiem nic o raveli, mam ten przenośny portal do jej czrnokolcego labiryntu ale nie moge tak zagadaćz kurtyzanami w Przybytku by dostać krew i wejsc do tej wiedźmy. Z kim trza pogadać by ruszyć dalej?

Na placu szmaciarzy jest nieoznakowany dom an południu - w środku magik każe sobie przynieść rubin - skad go wytrzasnać?


Na placu szmaciarzy jest nieoznakowany dom an południu - w środku magik każe sobie przynieść rubin - skad go wytrzasnać?
Rubin znajdziesz przy wykonywaniu zadania ze skrzynką Moridora, jesli dasz ją do unieszkodliwienia kapłanowi Aoskara, to później wróć do niego i odkup rubin ze skrzynki za śmieszną sumę (nie pamiętam ile...). Zanieś rubina magowi i odbierz nagrodę, też nie pamiętam co.

A co do reszty - Tego, że Kesai-Serris to córeczka Szaradnej, dowiesz się, przepytując po kolei Quella (da informację za quasita z czekolady), a następnie Ecco (niemowę), Julię i Kimasxi. Wtedy powinna uaktywnić się odpowiednia opcja dialogowa.
z rubinem zadziałało - dzięki

a co do tego typa od cukierków co miałem mu dać Quasita - to nic nie zaoferował. Nic nie powiedział. Jedyne co otworzył to sklep z zaklęciami i amuletami z cholernie wysokimi cenami (bogowcy maja te zaklęcia taniej)

Do tej pory moja postać nic nie słyszała o Raveli. Zrobiłem questy w przybytku - Ecco odzyskała głos, odnalazłem welon i przyłaczyłem Niesławę po to by ją wywalić (reszta NPC jest zaparkowana w jednym miejscu obok niesławy by nie latać w razie potrzby mięsa armatniego)
Hm, a masz w dzienniku wpis, że klucz do portalu prowadzącego do Labiryntu to część Raveli? To znak uaktywnienia zmiennej 'Know_Ravel_Key', właśnie dzięki rozmowie z Quellem (wypytaj go o Ravelę i o to, jak można ją znaleźć...). A kiedy się dowiesz, poprowadź sprawę tak, jak opisałem: Zbierz od Ecco i od Kimasxi informację o tym, kto jej mamą Kesai-Serris.

Następnie zapytaj Kesai, kim jest i wybierz odpowiedź:


ale szczera rozmowa z nordomem czy jakoś to ma coswspólnego z konstruktem czarodzieja w rubikonie?

Raczej na odwrót - szczerza rozmowa z Czarodziejem ma wpływ na dalsze opcje dialogowe z Modronem


Pogadaj z kamieniami doznań i z Lotarem, Panem Kości - dowiesz się co nieco o R.
W sumie racja - skoro chłopak gra bez drużyny, to nic nie mogło porwać mu Mortego, a przez to nie dowiedział się, *kto* jest kradziejem jego śmiertelności. O wszystkim możesz się dowiedzieć właśnie od pana czaszków. A kiedy już Twój Bezimienny dowie się, kto mu zabrał śmiertelność, możesz wykonywać dalszą część zadania i wypytać Quella.

wypytać Quella.

Ale to nie jest konieczne . Wystarczy wiedza o Raveli i o jej córce (a tego dowiadujemy się od Ecco)

Btw. zapewne wiecie o Starożytnym Zwoju (Artefakt), który można znaleźć w Tartarze. Co ciekawe to chyba właśnie o tym wspomina jedna z czaszek na półce Lotara (a ja kruca się zastanawiałem co to za skarb jest tam ukryty)

Ale to nie jest konieczne . Wystarczy wiedza o Raveli i o jej córce (a tego dowiadujemy się od Ecco)
Quella wypytujemy po to, żeby dowiedzieć się czym jest klucz do Labiryntu. Sprawdzałem w Infinity Explorerze, wiem, co mówię, bez zmiennej którą uaktywnia dialog z Quellem nawet nie można poprosić Kesai o krew.

Quella wypytujemy po to, żeby dowiedzieć się czym jest klucz do Labiryntu.

To jest ten od czekoladek? Pomylił mi się z innym magiem... Zwracam honour
aha.. no to wszystko fajnie... Napierałem do Lotara - kazał mi isc do grobowca.

Poszedłem do grobowca, pozbierałem te klucze by wejsc na środek lokacji i jak sobie czytam te płytki i je wciskam do ściany to słychaś STUK w sarkofagu. Wszystko fajnie tylko że nie moge go otworzyć. Poprzednim razem grałem i sieotworzył normalnie. Czy jest jakaś konkretna kolejność wciskania tych płyt? Jestem pewien że wciskam wszystkie i ciagle nie da się otworzyć tej trumny (lol, wszystko po to by nic tam nie znaleźć i powiedzieć temu łachmaniarzowi od czaszek... )
A nie mogłeś mu zaproponować czaszki Soego albo Mantuoka?
A mi to, kurde, piwa nie postawił. Życie.


Poprzednim razem grałem i sieotworzył normalnie. Czy jest jakaś konkretna kolejność wciskania tych płyt? Jestem pewien że wciskam wszystkie i ciagle nie da się otworzyć tej trumny (lol, wszystko po to by nic tam nie znaleźć i powiedzieć temu łachmaniarzowi od czaszek... )
Musiałeś pominąć którąś z płyt. W warunku otwarcia sarkofagu jest wciśnięcie wszystkich ośmiu i nic poza tym. Albo masz jakiegoś nieprzyjemnego buga, ale radziłbym jeszcze raz sprawdzić, czy wcisnąłeś wszystkie inskrypcje.


A nie mogłeś mu zaproponować czaszki Soego albo Mantuoka?
Jedną z cennych czaszek można zaoferować dopiero po spenetrowaniu naszego grobowca. Czyli i tak najpierw trzeba się przejść do Zatopionych Ziem.
sprawdze raz jescze czy dokładnie klikam 8 płyt. Jak dalej nie zadziała to przeinstaluje gre.

A granie samemu jest wypas - tylko czas w grze leci szybko bo co chwila trzeba odpoczywać by czary sobie przypomnieć. Niebawem działo mechanusa będę mógł zapamiętać (czeka skopiowane w księdze)

przy okazji - warto rozwijać INT do 25 czy zrobić do 22 i posilić sie tatoo od upadłego? Bo nie wiem czy dalej wbijać te 2 levele w INT czy juzlecieć w KON by więcej HP mieć.

przy okazji - warto rozwijać INT do 25 czy zrobić do 22 i posilić sie tatoo od upadłego? Bo nie wiem czy dalej wbijać te 2 levele w INT czy juzlecieć w KON by więcej HP mieć.

Zrób tak, byś razem z tatuażami miał INT i MDR na poziomie 23.
MĄD wbiłem do 25
INT zostawię na 22

resztę daje w KON w takim razie.

A to z sarkofagem to był bug - reinstal poprawił to.

Dzięki za pomoc

[EDYTOWANY]:

Nie chciałem dwóch postów pod rząd smarować.

Mam pytanie odnośnie PodSigil - Czy w tych kanałach oprócz kilku larwali jest cos jeszcze? Jakisdemon z fajnym artefaktem czy coś takiego?

Mam pytanie odnośnie PodSigil - Czy w tych kanałach oprócz kilku larwali jest cos jeszcze? Jakisdemon z fajnym artefaktem czy coś takiego?

Hm, możesz znaleźć np. magiczną bransoletkę dla Nie-Sławy, magiczne kajdanki (hm ), Oko Vekny.

Ale to wszystko jak wrócisz z tartarów, Krain Zewnętrznych itp. i po wcześniejszym oczyszczeniu PodSigil.
Ale jaja, nie wiedziałem o tym.
czyli jak przed Tartarem nie oczyściłem tych kanałów to teraz po powrocie z krain zewnetrznych nie mam tam czego szukać? No mozę tylko ten XP - Larwale daja mnóstwo XP a mój wymiatacz ma je na 1 zabójczą chmurę i wszystko na konto Bezimiennego XDXDXDXDXD

czyli jak przed Tartarem nie oczyściłem tych kanałów to teraz po powrocie z krain zewnetrznych nie mam tam czego szukać?

Szczerze - głowy nie dam. Sam osobiście czyściłem Podsigil dwukrotnie.
dawno w P:T nie gralem, ale wydaje mi sie ze PodSigil nie da sie oczyscic. po kazdym loadzie chyba te larwy sie pojawiaja na nowo. ale jak juz napisalem glowy nie dam, ostatnio gralem dobre pare miesiecy temu.
Mam takie małe pytanko... Pierwszy raz pograłem sobie Bezimiennym jako sługą Ciemnej Strony Mocy i wszystko fajnie - jestem potężnym magiem, wbijam do Fortecy i muszę walczyc z Vhaliorem... Tyle, że moje czary praktycznie nic mu nie robią . Wywaliłem cały arsenał i nic (z 20-30 pkt. obrażeń). W końcu się gdzieś zaklinował i zaatakowałem go sztyletem... atakuje i nic... trafienia są ale obrażeń brak.

Czy jest to normalne, że ta zakuta pała jest taka wytrzymała czy to jakiś bug związany z zainstalowanymi przeze modami (PSTweak). Mam najnowszy polski patch.

Czy jest to normalne, że ta zakuta pała jest taka wytrzymała czy to jakiś bug związany z zainstalowanymi przeze modami (PSTweak). Mam najnowszy polski patch.


Nie wiem co robi ten mod, ale możliwe że wprowadza odporności na dany rodzaj broni. Próbowałeś obuchem jakimś czy coś?

Próbowałeś obuchem jakimś czy coś?
Mag nie ma w P:T obuchów ... poza tym odpornośc na magię, sztylety i co jeszcze?
Masz duplikację Enoll Evy? Po rzuceniu tego czaru można by spróbować Grozy Ignusa, ciekawe czy jest na nią podatny.
Sprawdź w readme albo jakiś edytorze jakie ma odporności... jak nie zaskoczy, to wczytaj wczesniejszego save'a i wywal go z drużyny przed wejściem. Chyba, żeby spróbować jakiś przyzwańców(o ile są jakieś w P:T, magiem nigdy nie grałem).

o ile są jakieś

Tylko z przedmiotów można przyzywać potwory (a tych "pomocnych" to chyba tylko Wojskowy Oskard potrafi przywołać).

Sprawdź w readme albo jakiś edytorze jakie ma odporności... jak nie zaskoczy, to wczytaj wczesniejszego save'a
Nie ma nic w readme a wcześniejszego save'a nie mam. Nie wiem czy ten Vhalior z którym walczę nie jest jakąś inną postacią bo edytor nic nie wykazuje.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mkulturalnik.xlx.pl
  •