ďťż

AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA

Zamowilem u nich towar ladne 2 tygodnie temu. Od razu zaplacilem. Prosili mnie o numer domu- natychmiast im odpowiedzialem. Do tej pory nie ma u mnie paczki. Nie ma numeru telefonu, pod ktory moglbym zadzwonic. Na maile nie odpowiadaja. Co robic, pomozcie


No to dziwne jest. Nawet nie ma telefonu kontaktowego na stronce. Może napisz do niech serpa na forum fajka-wodna.pl czy jakos tak...
http://www.shishka.pl/index.php

ja tu na dole widze 5 numerow telefonow , chyba ze mam halucynacje
a ja tam widze link ""gorący flirt"" ;p


Miałem podobną sytuację z shishka.pl - czekałem ok 10 dni mimo ,że zapłaciłem natychmiast przelewem. W moim przypadku po 7 dniach wysłałem emaila (poprzez formularz na ich stronie) ,z prośbą o zwrot pieniędzy z powodu "nie wywiązania się z umowy sprzedaży". Paczka była wysłana następnego dnia.
Zamawiałem kilka rzeczy i niestety otrzymałem inny smak tytoniu (przypuszczam ,że brak właściwego był powodem opóźnienia).

Radziłbym napisać im ostrzejszego e-maila, a jak to nie pomoże to tu masz telefon:

http://www.shishka.pl/contact_us.php
a to zlodzieje Dzieki daro, bardzo mi pomogles. Zaraz napisze ostrego maila i zobaczymy co oni na to
Napisalem.

Witam,

Zamówiłam w Państwa sklepie towary dnia 12.02-zaplacilam tego samego dnia. Dzis jest 27.07 a paczki nadal nie ma, mimo mojego maila, w ktorym zapytalam co sie z nia dzieje. Odpowiedzi nie otrzymalam. W takim wypadku prosze o zwrot pieniedzy.

Pozdrawiam

(zamowione na pelnoletnia) siostre . Myslicie, ze sie przestrasza ?
niby czego sie maja przestraszyc? mysle ze takich emaili dostaja dziesiątki ;)
hehe na pewno ;) ale w sumie powinni wywiązywać sie ze swoich obowiązków. Jeśli już zajmuja się sprzedaża to powinno być dopracowane to na ostatni guzik jak to się mówi. Nie może być takiej sytuacji, że pięniądze wpływają do nich na drugi, trzeci dzień a oni wysyłają paczkę po tyg czy dwóch lub i dłużej, w przypadku lan$era ponieważ sami sobie robią krzywdę a zła opinia szybko sie rozprzestrzenia:/. Jedynym wytłumaczeniem takich nieporoumień może być fakt ze mają dużo zamówień i niestety nie mogą się wyrobić w czasie z wysyłaniem tego wszystkiego.
jeśli maja tak dużo zamówień to niech zatrudnią więcej ludzi albo się bardziej sie postarają wszystko ogarniać bo w końcu w taki sposób szybko stracą klientów a z tego co widzę to wielu już stracili

Bless

Jeśli już zajmuja się sprzedaża to powinno być dopracowane to na ostatni guzik jak to się mówi.

Amen.

BTW. Odpisali, ze nie maja zamowionych towarow i prosza o numer konta do zwrotu kasy. Dzieki wszystkim za pomoc. Teraz zamowie to wszystko jeszcze raz, ale u pihonta
No i dobry pomysł. Pihonta serdecznie polecam bo jak zapewne wiesz ma naprawdę dobra opinię u wszystkich forumowiczów :)

Pozdrawiam!
Co do Pihonta to polecam, jeszcze przesylki nie dostalem ale wczoraj np nie bylo problemu zeby przelozyc wysylke na pon, mimo tego, ze juz znajdowala sie w drodze na poczte...
a no tak chyba ja z Kubiakiem ją pakowaliśmy ;p
z resztą murzyńskich niewolników która pracuje u Pihonta pakując paczki za miskę ryżu dziennie, ale trzeba będzie chyba jakichś skośnookich sprowadzić bo nie nadążamy ;p

Bless
chyba za cybuch tytoniu a nie miskę ryżu
chciałbym
Kupowałem tam kiedys jakieś drobiazgi i faktycznie troche to trwało zanim otrzymałem paczkę ale wszystko było zgodne z zamówieniem. Fakt, że dawno to było.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mkulturalnik.xlx.pl
  •