ďťż

AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA

Witam mam dość dziwny problem ponieważ kiedy bylem w pod pomocną dłonią już po tym jak dostałem questa z obroną gospody przed szarym klanem miałem za zadanie zdobyć kryształ który posiadał mag ogr przed świątynią tak wiec utukłem gada ale mial przy sobie jedynie szmaragd, uznałem to za błąd w tlumaczeniu i poszedlem do wiezienia "krysztalowego" i teraz dupa bo nie moge sie z tamtąd ruszyc wiec oto moje pytania

1: gdzie moge zdobyc krysztal (zawsze moge wyjsc z tego pomieszczenia za pomocą konsoli"
2: jesli nie moge go zdobyc jaki jest na niego kod
3: czy warto kontynuowac tten watek



1: gdzie moge zdobyc krysztal (zawsze moge wyjsc z tego pomieszczenia za pomocą konsoli"

Jeśli wszedłeś do tego pomieszczenia, po zabiciu ogrzego maga i nie masz kryształu, to wszystko jest OK. Teraz powinieneś porozmawiać z Hertukiem, powinien stać obok kryształowego sługi. W czasie rozmowy z Hertukiem pojawia się Tergius, który powinien teleportować Cię na zewnątrz. Wtedy wracasz znowu pod wejście do gospody, tak gdzie był ogrzy mag i tym razem czeka tam na Ciebie nowa walka i główny przeciwnik, będzie miał przy sobie kryształ.

tak tylko problem w tym ze tam sie pojawil jakis typ i czterech nieruchomych umarlakow i on sie teleportowal gdzies wiec ja oczywisice nie myslac wybilem wszystkie te slugi i wbilem sie tam ze szmaragdem ktory mial ogr mag i utknolem
no i teraz problem taki czy mimo wszystko bede mogl uzyskac krysztal w uczciwy sposob? bo wydostane sie za pomoca konsoli tylko czy ten typ bedzie i gdzie?

tak tylko problem w tym ze tam sie pojawil jakis typ i czterech nieruchomych umarlakow i on sie teleportowal gdzies wiec ja oczywisice nie myslac wybilem wszystkie te slugi i wbilem sie tam ze szmaragdem ktory mial ogr mag i utknolem

No, ale to pierwszy raz, gdy jesteś w tej jaskini? Jeśli tak, to pogadaj z Hertukiem po prostu. Jeśli drugi raz, no to nie wiem, jak to zrobiłeś. I nie wiem, czy gość gdzieś będzie, powinieneś go zabić, gdy przyzwał nieumarłych. Najlepiej wczytaj grę i zmierz się z gościem jeszcze raz. Powinien przyzwać nie 4 nieumarłych, a w sumie koło 7, w tym nieumarłego kapitana Jedyan'a.


ech dobra wytlumacze po kolei
1 bylem w jaskini zostalem przeteleportowany przed wejscie do pod pomocna...
2. mialem zabic ogra wiec ide zabijam ogra wchodze do swiatyni gadam z nimi.
3 wychodze widze typa ktory gada cos w stylu "co za kretyni splywam z tad"
4 zostawia 4 straznikow ktorzy maja blekitne koleczko jako ze nie wiem co zrobic zabijam gady
5 wchodze jeszcze raz do tego wiezienia krysztalowego i tu utknolem
6 da sie tego beja chociarz konsola przyzwac moze by mi sie udalo zdobyc uczciwie ten krysztal i przyokazji grac dalej z fabula?
7 niestety save'a nie mam
Rozjaśniłeś mi teraz sytuację

Ewidentny błąd, a może raczej twórcy nie przewidzieli, że przed zabiciem Ogrzego Maga wejdziesz do gospody. Ogra Maga powinieneś zabić zanim wszedłeś pierwszy raz do jaskini. Pewnie dlatego coś się posypało. Niestety nie wiem, jaki kod ma ten gość, ale wiem co ma przy sobie:

BW05DWHE - Krasnoludzki Hełm, potrzebny do zadania od Fundor'a.
BW05CRYS - kryształ do kontroli strażnika.

Koleś jest warty 18000exp, więc też możesz sobie dodać. Szkoda, że coś się walnęło, mam nadzieję, że dalej będzie OK. Możesz sam poszperać w plikach gry i poszukać gościa. Np. za pomocą Infinity Explorera przeszukać pliki .cre, jak większość plików w modzie, jego nazwa będzie się pewnie zaczynała od "BW", gdzieś tam musi być ten gość
Kurna Vinci, weź Ty stwórz baldurową wikipedię .

OT ofc
dzieki wielkie zaraz to sprawdze a raczej bedzie dzialalo wiec wielce mi pomogles browar u mnie masz

Ps. w sumie masz predyspozycje do wielkiego "balduratora"
ech a ja mam kolejny problem nie wiem gdzie znalezc klucze
mam 4 ale nie mam pojecia gdzie moga byc pozostale 2
znalazlem :
dwa przy bandystach i nieumarlych ktorzy wczesniej byli plomienna piescia
jednen w domku obok gospody
i jeden dostalem od szlachty tam co odmienilem z kamienia szlachcianke
no i teraz nie mam pojecia gdzie moga byc 2 pozostale
no i co mi to da jak zdobede klucze w koncu tam sa tylko przedmioty i co koniec modu?

Edytuj posty - S.
Jak nie możesz znaleźć wszystkich kluczy, to po prostu obszukaj całą lokację. Zazwyczaj ktoś miał klucze, więc zwróć uwagę na zwłoki, szczególnie tych ważniejszych przeciwników. Na 2 piętrze gospody byłeś i wybiłeś ekipę? Jak tak to pogadaj z magiem Tergiusem. Stoi sobie na zachodzie lokacji, ale miej przy sobie notkę. Ktoś z 2 piętra to miał przy sobie, to chyba jakiś wiersz był, czy coś. Klucze służą tylko do "otworzenia" golema przy bramie.
tak tylko u mnie nie ma tego maga nigdzie zreszta tych npc waznych tez ;/ a obszedlem cala lokacje i mam tylko 4
Byłeś na 2 piętrze gospody i pokonałeś bandę? Klucze nie są potrzebne, żeby pchnąć wątek do przodu.
no rozwalilem i byl tam wierszyk i ta lista kluczy jak wlozyc
no i co dalej?
Skoro nie ma Tergiusa na zachodzie lokacji (za murami gospody, na drodze), spróbuj może go konsolą wywołać. Ewentualnie olej go i idź do gospody Feldeposta w Beregoście. Nie jestem pewien, czy rozmowa z nim jest niezbędna. W każdym razie lepiej zapisz grę zanim zaczniesz kombinować.
No tak, bandyta Tobardur ma klucz, to ten co walczył z krasnoludami. Ma przy sobie Mały Mosiężny Klucz(BW05K4 jakbyś nie miał go)

Uratowałeś żonę Damiena, tego gościa na północnym-wschodzie? W nagrodę daje klucz - Mosiężny Klucz(BW05K1).

Dwa klucze z bandytów, tamtych co walczyli z paladynami zamienionymi w nieumarłych podobno masz. Z domku, w którym ratujemy Lucje też.

W domku dalej z Borysem i Kluseczką też masz tak?

No i jest sześć. Co do grania dalej, to przeczytaj tylko pierwsze litery Zwoju - Poemat Mrocznego Cienia, która znalazłeś na piętrze gospody, to jest szyfr, gdzie masz się udać. No i Tuth ma racje, nie trzeba rozmawiać z Tergiusem.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mkulturalnik.xlx.pl
  •