ďťż

AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA

Właśnie ukończyłem taki oto mini-mod. Mod, nie ukrywam, robiłem głównie dla siebie aby ułatwic sobie życie przy częstych reinstalkach ale pomyślałem, że ktoś się może ucieszyc . Co do teorii to wkleję z README bo nie mam siły tego drugi raz pisac .

Jeżeli ktoś zauważy jakieś przedmioty których nie uwzględniłem to proszę o info a zaktualizuję.

Komentarze mile widziane .

*** Weapons Mod ***

Mod pozwala wszystkim klasom na używanie wszystkich typów broni oraz na wydawanie punktów biegłości na każdy typ broni (zasady odnośnie specjalizacji pozostają niezmienione - tj. np. mag nadal może maksymalnie wydać jeden punkt biegłości na dany typ broni).

FAQ:

P: Czemu tworzyć taki mod?
O: Ponieważ uważam, że każdy może do ręki wziąć dowolną broń i walczyć nią. Restrykcje (zwłaszcza za kapłanów) uważam za bezsensowne.


Trochę Ci się musiało nudzić. ;P

A tak poza tym, dlaczego odinstalowanie modu ma być niemożliwe? Widzę, że wykorzystałeś jedynie komendę COPY, a więc pliki podmieniane powinny znaleźć się w backupie. Po deinstalacji powinny wracać do override. Nie widzę w tym problemu, chyba że zastosowałeś coś, o czym nie wiem.

Trochę Ci się musiało nudzić. ;P
Wiesz... Sesja trwa i człowiek musi się jakoś odprężyc

Tw00j mod nie ma wpływu na przedmioty z innych modów. Ściągnij sobie mod Victora (Vic's mod) i skopiuj z niego kod patchujący wszystkie przedmioty w grze. Tak, wiem, że właśnie powiedziałem Ci, że praca która zajęła Ci kilka godzin może być zrobiona lepiej przez 'kopiuj-wklej' ale no nic, bywa.


Nie ma wpływu na przedmioty z innych modów co napisałem w README . Wiem, że dowolne mody które wprowadzą jakieś itemy będą mieszały ale taki zrobiłem i działa . Sukcesywnie będę aktualizował brakujące elementy z modów.

Tamtego moda nie znalazłem. Może kiedyś zaktualizuję ale na moje potrzeby ten wystarcza .
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mkulturalnik.xlx.pl
  •