ďťż

AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA

Trochę wolnego czasu skłoniło mnie do chwili refleksji. Obecnie przechodzę Baldursa z tym historycznym i sądząc po liczbie nim zainteresowanych wręcz "kultowym". Sam swoją przygodę z modami do BG zacząłem od lektury recenzji TDD. A teraz nareszcie mogłem w niego zagrać. Polska, przerobiona na weidu wersja.
Pierwsze wrażenie: jakie to jest zabugowane. Jakim cudem w wersji weidu może nie zadziałać skryp pojawiania się postaci, która wręcza nam mapę. Modfowi, w wresji, która okazała się wiele lat temu jeszcze bym to wybaczył. Ale w "poprawionej" wersji weidu? Trochę to nie do pomyślenia. Poza tym sam pomysł map wydaje mi się trochę przegięty, przecież obecne kodowanie pozwala na dodanie lokacji na mapie podczas rozmowy.
Kolejną rzeczą, która mnie wkurza w TDD to ta eksponabijalność. Lokacje Trollford doprowadziła mnie do szewskiej pasji...
Aktualnie zacząłem dopiero głowny wątek w Puskal. Więc wiele jeszcze przede mną, ale jeśli gra ma się zamknąć w ramach sieczki to mogę nie wyrobić.
Mod jest stary i dość prymitywny ( nowe lokacje to totalnie niezmodyfikowane mapy, np: trollford gdzie zastosowano kanały z dzielnicy świątynniej nie blokując nawet ukrytych przejść). Do tego głupie do potęgi skrypty walki (magowie z Biblioteki Wiedzy nie używają żadnych zaklęć ochronnych mimo, że ich obstawa w postaci psioników, zarzuca bohatera mnogością wysokopoziomowych czarów umysłowych, więc nie cierpią chyba na brak doświadczenia). Na plus moge ocenić lochy irka gdzie podkręcono odrobine poziom trudności (umiarkwoanie) oraz to ze leszcza nie dodano przegietych przedmiotow.
Jakie sa wasze opinie, moze daloby sie to troche polatac. Hmm TDD Tweak Pack, albo TDD no hack n slash



Pierwsze wrażenie: jakie to jest zabugowane.

Nowa wersja TDD tuż, tuż... Trzeba się było wstrzymać po prostu


Jakie sa wasze opinie, moze daloby sie to troche polatac. Hmm TDD Tweak Pack, albo TDD no hack n slash

Hehe, na razie tylko słucham, opinii jeszcze nie mam bo nie grałem. Ale takie coś brzmi realnie, np. widziałem, że na CoM w ten sposób poprawiali DSotSC, ale nie wiem czy ta wersja to jest właśnie ta przerobiona na WeiDU, czy ta "oryginalna".

Poza tym ciekawi mnie jak wygląda kwestia kompatybilności dodanych NPC'ów jak Kivan, Deheriana z tymi z osobnego modu z G3?
Po przejściu lochów odinstralowałem tego moda. Etinian na ledwo wiszącym moście był najlepszy W ogóle ten mod to niezłe nieporozumienie. Wiedziałem jeszcze parę lokacji przenosząc się kodami - totalna mizeria. Osobiście nie polecam i wątpię żebym w niego jeszcze kiedyś zagrał.

Ettin akurat był fajny:P.

Mam szacunek do TDD i do TeamBG bo to w sumie pierwsza tak duża modyfikacja do BG2 w czasach, kiedy tworzenie modów było o wiele bardziej skomplikowane niż teraz a gra była młoda.
Od jakiegoś czasu po głowie chodzi mi inna strona modowania, nie w stylu tworzenia innych modułów, nowych miast itp, ale dodawania klimatu tym starszym i już dostępnym. TDD ma multum niewykorzystanego potencjału, ale potrzeba umiejętności, żeby go wykorzystać.

Wypisałem sobie listę głównych wad TDD (nie zacząłem głównego wątku więc jeszcze mam dużo przed sobą):
-bugi w podstawowych tematach( gubiący się kolesie z mapami, jaskinia w Trolich Górach (tak to się chyba zwie), której nie ma, jaskinia bez wejścia na Wzgórzach Umar (nie mogłem zlokalizować osoby, która powierzyła mi ten quest mimo, że w dialogach moj charname się świetnie orientował;) )
-ekspodajność hack'n'slashowa (nabijanie levelów w Trollfort na tych nudnych i banalnie prostych przeciwnikach jest okropna),
-słabe skypty SI (w niektórych przypadkach nie wiem czy to wada postawowego BG czy TDD),
-lokacje żywcem wzięte z gier Infinity (ja rozumiem, że się używa tych gotowych, ale tak bez żadnych przeróbek (patrz 1, 2 poziom Trollfort),

Na plus mogę zaliczyć:
- długość dodatku (im dłuższy tym lepszy) i do już po polsku:),
- narazie nie wykryłem syndromu moda, czyli dowalania wielu przegiętych przedmiotów za bezcen, lub dawanie ich jakimś leszczom,
- teksty w stylu "wiiidze cie..." na ustach cyklopów są spoko:D,
-Puskal było całkiem klimatyczne, mimo, że loszki z IWD były:D,

Nowa wersja TDD, jakoś nie trafiłem na Spellholdzie na zapowiedzi. co ma zostać poprawione?


Chłopaki ponoć pracują ostro. Swego czasu rozmawiałem o TDD z Daxizem. Kiedy mu powiedziałem że TDD to "The Buggest Day" - najpierw się wściekł ;P Ale później przyznał rację I mówił o jakimś gruntownym przefiksowaniu. Ale to było huh... pół roku temu?
To daje jakąś nadzieję. Ale samo usunięcie bugów nie uratuje TDD.

-lokacje żywcem wzięte z gier Infinity (ja rozumiem, że się używa tych gotowych, ale tak bez żadnych przeróbek (patrz 1, 2 poziom Trollfort),

O tak. Chętnie kiedyś zobaczył bym jakiś [subiektywny] ranking modów względem oryginalności nowych lokacji.


Nowa wersja TDD, jakoś nie trafiłem na Spellholdzie na zapowiedzi. co ma zostać poprawione?

Na pewno mają być dodane lokalizacje polska i rosyjska (1), no i "a lot of bug fixes" (2) A tu są jakieś konkrety 3, ale fakt, społeczność jest słabo poinformowana

P.S. A propo "poprawiania" starych modów, to chyba podchodzi pod to patch Shinigamiego do NTotSC, ciekawe czy to jest ta sama osoba co Draco, założyciel tego ciekawego wątku na SHS Overpowered items. Pomysł zmerdżowania do wersji WeiDU jako opcjonalnego jest fajnym pomysłem, co nie?

P.S.2. Może założyć jakiś wątek, gdzie byśmy informowali o ciekawych wypowiedziach z for tematycznych porozrzucanych tu i tam, jak np. takie:

Questions about BP177 and more


I don't know how this is going to end. BP 178 has been in the works for months and months and version 177 contains too many bugs to be played, let alone Ascension for BP which is game breaking. DavidW at G3 is working on SCS II (working title) that should ideally apply the numerous AI improvements that SCS has introduced to Baldur's Gate 2 (and hopefully we'll have a BGT version!). He has started only few months ago but now I can't help wondering which of the two competitors will see the light of the day first.

@Nugrud tutaj nie chodzi o oryginalność lokacji, kiedyś poczytywałem tematy o tworzeniu lokacji i to jest bardzo trudne i żmudne. W tym punkcie chodziło mi o fakt, że w lochach Trollfort, które są przeniesione z kanałów świątynnych są ukryte wejścia do lochów maga więziącego Hear'dalisa (jest ten korytarz wejściowy ale do samej lokacji nie wejdziesz) oraz wejście do stróżów Crom Fyera (też bez możliwości wejścia). Zablokowanie ich nie jest rzeczą trudno posiadając obecne narzędzia.

Tych bugfixów nie ma za dużo z tego co wyczytałem. Ale może być odrobinkę stabilniejsza. Jak pomyśle ile czasu i obeznania w silniku Infinity trzeba mieć żeby przebrnąć przez pliki, które podmienia TDD to współczuje chłopakom ze Spellhold. Co innego przeglądać instalałkę moda wielkości Dark Ritual a co innego taki ogrom plików i skryptów. Pewnie to jest jeden z elementów odrzucających od tworzenia fixów.

Cały czas jestem zdania i chyba któryś raz już to powtarzam, że ten mod ma potencjał. Motyw z mieszkańcami Puskal, którzy pomogli uwolnić wielkie zło jest świetny. I czekam na dalszy rozwój akcji. Ale zarazem odrzuca to, że w Puskal panuje zaraza a dzieciaki sobie biegają zadowolone, mieszkańcy kupcy wokoło. Z tego można zrobić kawałek dobrego moda:D.

@Nugrud tutaj nie chodzi o oryginalność lokacji, kiedyś poczytywałem tematy o tworzeniu lokacji i to jest bardzo trudne i żmudne.

Hmmm... tym bardziej ciekaw byłbym takiego rankingu.


W tym punkcie chodziło mi o fakt, że w lochach Trollfort, które są przeniesione z kanałów świątynnych są ukryte wejścia do lochów maga więziącego Hear'dalisa (jest ten korytarz wejściowy ale do samej lokacji nie wejdziesz) oraz wejście do stróżów Crom Fyera (też bez możliwości wejścia). Zablokowanie ich nie jest rzeczą trudno posiadając obecne narzędzia.

A próbowałeś to zgłosić, przedyskutować u źródła? Przypomniało mi się jak wychodziła nowa wersja dystrybucji linuksa SUSE, alpha po alphie, projekt tworzony przez setki wolontariuszy, którzy się wcale nie bimbają. Pewien gość, nowicjusz, ściągnął alphę i spróbował i wykrył karygodnego buga w instalatorze paczek, chciał początkowo go zgłosić, ale potem stwierdził, że to jest tak oczywisty błąd i tak łatwo na niego trafić, że po co? No i nie zgłosił. Minęły miesiące, premiera oficjalnej nowej wersji susła, przez całą noc rozprowadzali obrazy po dziesiątkach ftpków, samemu miałem ogromne problemy ze ściągnięciem, w końcu znajomy ściągnął z jakiegoś eństońskiego mirrora. Co się okazało, ten karygodny błąd wciąż tam był. Jedni pluli na drugich, userzy na developerów, na odwrót, tony błota się wylało... Tak to jest z projektami rozwijanymi przez społeczność.


Tych bugfixów nie ma za dużo z tego co wyczytałem.

"A lot" znaczy dużo, fakt to nie "too much"


Ale może być odrobinkę stabilniejsza. Jak pomyśle ile czasu i obeznania w silniku Infinity trzeba mieć żeby przebrnąć przez pliki, które podmienia TDD to współczuje chłopakom ze Spellhold.

Tak, tak, jeno podziwiać, choć słuchając wywiadu z Ascensionem64, bodaj w 10 epizodzie IER, to on za przerabiania klasycznego BGT na WeiDU to miał znowu nie tak wielką wiedzę o modowaniu
Co się dzieje ze stroną CoB? Interesuje mnie także czy do najnowszej wersji TDD v1.12 dalej trzeba wgrywać worldmap.tra Jeśli tak to byłbym wdzięczny za przesłanie pliku na maila, bo z podanego adresu nie mogę ściągnąć.
CoB ma chwilowy problem z serwerem, niestety na druga częś twojego pytania nie znam odpowiedzi, zaraz się powinien ktoś znaleźć (jak nie dziś to jutro) co będzie wiedział o co chodzi. Poza tym przenosze twój post do istniejacego już tematu o TDD.

Interesuje mnie także czy do najnowszej wersji TDD v1.12 dalej trzeba wgrywać worldmap.tra Jeśli tak to byłbym wdzięczny za przesłanie pliku na maila, bo z podanego adresu nie mogę ściągnąć. Przeglądając foldery TDDv12 zauważyłem, że ten plik jest nieprzetłumaczony dlatego dodałem go do mojej listy. Użyj IE jeśli Twoja przeglądarka ma problemy z http://www.keepmyfile.com/.
Dziękuje za błyskawiczne odpowiedzi. Faktycznie wystarczyło użyć IE. A jesli chodzi o CoB to pozostaje czekać
Pytanie dotyczące the Darkest Day. W wersji angielskiej wszystkie lokacje w cieniach amn są przesunięte do góry. Spolszczenie albo odinstalowanie naprawi? Ma ktoś jakąś rade? Pliiiiiisss!
Zdesperowany

Ja mam radę, a nawet klika
Uzywaj opcji szukaj, nie dubluj wątków, a o mody pytaj w dziale z modami.

I nie oczekuj, że ktoś odpowie Ci na tak sformułowane pytanie - nie wiedząc co i w jakiej kolejności instalowałeś trudno pomóc. Wrzuć weidu.log.
Pozdrawiam, Gawith
Czy jest jakiś opis do TDD? Albo chociaż spis questów i gdzie je zacząć?
Zacząć można w tawernie z teatrem, jeśli się nie mylę, co do soulcji, nie wiem.
solucję znajdziesz na tej stronie, tylko musisz znać angielski ale to chyba nie problem, co?
http://www.sorcerers.net/Games/BG2/index.php
mam pytanie czy obecna wersja wprowadza jakies poprawki grafiki np? w stosunku do wersji ktorej tyczyla wczesniejsza dyskusja?? mam namysli poprawe lokacji zywcem przeniesionych z innych gier Infinity.
Hmm gdzieś wyczytałem, że w kuli sfer można złożyć figurkę do przywołania golema. Mam wszystko prócz serca, które niby ma Lavok. Jednak jak ginie to nic nie zostawia. Gdzieś mogę znaleźć to serce?
Eeee, to jakiś mod chyba...

____________________
no tak, nie popatrzyłem na nazwę tematu...
Rzeczywiście w TDD znajduje się elementy do stworzenia golema, lecz nie udało mi się tego skompletować. Może po prostu to jakiś niezrealizowany pomysł, bo szukałem tego zagadnienia w solucji i nie odnalazłem.

Części golema na pewno dodaje TDD, bo odnalazłem je przechodząc baldura tylko z tym modem.
Hmm to dziwne bo z tego co pamiętam to ja złożyłem tą figurkę, wyglądała po złożeniu jak złoty kot i składała się sama gdy tylko wszystkie składniki były u jednej osoby w ekwipunku. Chyba mi się to nie przyśniło Wyprowadziłeś Lavoka z Kuli Sfer na światło słoneczne? Nie wiem, może gdy się tego nie zrobi to serce nie wypada...
I na zew i wew. Wyczytałem gdzieś, że trzeba go okraść, ale pisze "Cel nie ma przedmiotów".

PS. W kuli sfer jest zamknięty magazyn. Niby pusty, ale czy jest do niego gdzieś klucz?
Też mnie ten magazyn zawsze intrygował, zdaje się, że ma coś wspólnego z Twierdzą Maga.
Quest z twierdzą ukończyłem (któryś raz z rzędu), bo gram magiem i nigdy nie mogłem się tam dostać.
Zawsze można spróbować dostać się tam instalując komponent "No traps and locks" z modu BG2 Tweak Pack. Wtedy drzwi nie powinny być zamknięte, a jeśli nadal by były to powinno dać się je już otworzyć normalnie złodziejem
Ewentualnie można przyjrzeć się skryptom lokacji i zobaczyć, czy w ogóle to wejście jest w jakiś sposób oskryptowane. Podejrzewam, że przynajmniej w czystym niezmodowanym baldursie i w TDD nic tam nie ma, po prostu jakiś niewykorzystany w końcowym etapie element lokacji:). Będąc magiem zarządzającym Kulą, też nic nie można z tym zrobić.

Kiedyś w takim momencie dyskusji na forach o podobnej tematyce odzywał się ktoś rozmyślający jakby tu to zmodyfikować;).
Grupową teleportacją jakoś przedostałem się na drugą stronę tych drzwi i tam jest tylko pomost. A więc pewnie niedokończone coś jak pisał Sir Aleksandrus.

A co do tego serca, to może da się je otrzymać kodem? Zna ktoś ten kod? Bo mnie korci, aby zobaczyć jaka to figurka

A co do tego serca, to może da się je otrzymać kodem?

Da się na pewno, tylko trzeba znać kod przedmiotu Radził bym Ci poszukać go w Shadow Keeperze na własną rękę niż liczyć, że ktoś zrobi to za Ciebie, przy okazji można tam znaleźć ciekawe przedmioty, przechodziłem Baldura wiele razy, a znalazłem tam rzeczy, których nigdy w czasie gry nie spotkałem, tylko nie grzeb tam za długo, bo kusi żeby sobie pododawać parę przedmiotów
pamietacie zamknieta skrzynke w koszarach w Nashkel ?? (BG1)

dlugo szukalem zanim znalazlem klucz do niego zgadnijcie ktory klucz tam pasowal

mam wrazenie ze w BG2 tez do pewnych miejsc aby sie dostac trzeba sie troche bardziej wysilic
Który? ;p

I co tam było?
Ten sam ktory trzeba bylo zdobyc aby obrabowac skarbiec krolewski. A co tam bylo to juz szczerze nie pamietam ale to byl orginalny Baldur wiec chyba nic wypasionego. Ten klucz chyba pasowal jeszcze do kilku skrzynek ktorych sie nie dalo otworzyc we Wrotach Baldura.

No ale troche zboczylismy z tematu TDD (zastanawia mnie ten magazyn bo nic takiego nie pamietam a gralem w TDD) moze to jest z orginalnego BG2. A moze przypadkiem mialem juz ten klucz .....
Przecież napisałem, że tam nic nie ma
Eh kolejny problem . Zabiłem Cyrika. Wyszedłem z zamku. W dzienniku dodano, że zakończyłem TDD...tylko jak mam teraz przejść do TB?
Też stanąłem przed tym problemem. Do niczego mnie nie przeniosło, żadnego filmiku itp. Pozostało mi importować postać w ToBie.
Wracasz z tym magiem co Cię przeteleportował do zamku na ziemię. Tam z tego co pamiętam przywitają Cię inni: Elminster itp. Na tej lokacji powinien być taki domek niepozorny, ale w środku jest przejście do biblioteki takiej jednej babki, nie pamiętam jak się nazywa, ale ona też Cię witała po powrocie na ziemię. Wejdź do tej biblioteki i pogadaj z nią, ona powinna Cię przenieść do TB
Hmm dziwne, że nikt mi o tym wcześniej nie powiedział (mam na myśli tą trójkę co mnie witała). I nie bardzo wiem który domek to ten, do którego mam się udać, bo przy wejściu do karczmy "pod zardzewiałą pochwą" (tak to się nazywało chyba) nie ma chyba innych domków niż karczma.
Hehe powiedziała Marta Magus (jest w tej trójce i zaprasza cię do swojego domu obok słonecznego jeziora). Zastanawiało mnie gdzie jest ten jej dom i po mapie świata szukałem . Aż przez przypadek włączyłem mapę tego rejonu, na który wychodzisz z zamku i zauważyłem znaczek . Na domku, który jest na południowy-zachód od karczmy
No dokładnie, po pokonaniu Cyrika uaktywnia się w domku przejście do biblioteki tej Marty Magus i gdy się do niej pójdzie to wysyła nas do TB
No wspominała, ale potraktowałem to jako kurtuazje;). Bo nie mogłem znaleźć tego słonecznego jeziora rzeczonego:). Tak to jest jak się nie czyta dokładnie. Zresztą byłem tak wkurzony banalną walką z Cirikiem, że to z nerwów;)
Wirtam. Wykonuje zadania z TDD w mieście Riatavin z Artemisem Entreri. Wlasnie 'zwiedzalem' trolowe gory, zalatwilem smoka i jego obstawe, a po ty jak wzialem jego oko, przerzucilo mnie do lokalizacji co wyglada jak karczma pod pomacna dlonia z BG1 (ktorej nazwy nie moge sobie przypomniec w tej chwili ). I w sumie nie wiem co teraz mam robic. Tam nic nie ma, dom w Riatavin jest ciagle zamkniety ... Co teraz ????
Wykonujesz zadania dla Riatavinu i jeszcze nie skończyłeś? Nie wejdziesz do tego budynku, jeśli nie zwiedzisz Lasu Mira z tego co pamiętam, ponadto musisz wrócić do bram miasta... nie chcę psuć zabawy mówiąc, co tam się dziać będzie. Jedno jest pewne: trollowe góry raczej z tym questem nie są związane
Faktycznie, nie zauwazylem na mapie tej lokacji ... (mam male problemy z mapa po zainstalwoaniu modow, zwlaszcza z jej rozmiarem ). No i zwiedzilem Lasy Mira, zabilem Banshee i nie moge wyjsc z tej lokalizacji, tzn w obecnej chwili moge przemieszczac sie jedynie miedzy 'naiwedzonym lasem', a lokacja co wyglada jak 'ruiny swiatyni' z Umar. Nawet jak wlaczy mi sie mapa, to nie moge sie udac np. do Amn. W miejscu zgonu Banshee pojawily sie jakies zielone plomienie, ale nic sie nie dzieje... Myslalem ze to jakis portal, ale mnie nie przenosi nigdzie... Pozdrawiam.
Aaaa... zwiedziłeś już tam wszystko? Jeżeli jesteś w stu procentach pewien i masz ten problem... nie pozostaje ci nic innego jak wpisanie prostej komendy na konsoli kodów: CLUAConsole: MoveToArea ("XXXX") - znajdź sobie dane miejsce za pomocą Infinity Explorera albo Near Infinity... też miałam taki problemik

CLUAConsole: MoveToArea ("XXXX")

Bez tych spacji, tak dla ścisłości i nie cudzysłów tylko apostrof

CLUAConsole:MoveToArea('XXXX')

Powinieneś jednak móc wrócić, ale dokładnie tą sama drogą co przyszedłeś, trzeba cofnąć się o pare lokacji i dopiero wtedy można skorzystać z głównej mapy
yyy nie wiem czy to problem techniczny, ale po zabiciu Irenicusa moja bohaterka i druzyna nie pojawiaja sie w swietym gaju tylko andal po ropzmowie z krolową elfów są w miescie elfów. jest jakies zadanie ze mam pomoc w jakiejs wiosce ale kiedy tam ide po rozmowie z Austriel mam znaleźć jakiegoś tam demona ktorego nie moge znaleźć. Co musze zrobic aby odrazu przejsc do swietego gaju w tronie bhalla?
Echh, zainstalowałeś TDD, Twoja podróż trochę się przedłuży, właściwie to nawet więcej niż trochę Wylądowałeś w Eastheaven, dostałeś pierścień, który gdy założysz - zamieni Cię w demona, tak przemieniony udaj się na południowy-wschód, mostem w dół i na prawo, przejdź do następnej mapy, tam będzie demon.
Oj Kovu, Kovu...

...Co z Ciebie wyrośnie? Gruszki na wierzbie... xD Przeniosłem
Wrocilem do miejsca, z ktorego przyszedlem, ale nie moge skorzystac z mapy głownej. Wiec moglibyscie mi powiedziec dokladnie gdzie i jak mam to 'CLUAConsole:MoveToArea('XXXX')' spisac ?? bo nie mam pojecia. Dz.
No to zaczynamy (wyjdę na jakiegoś czitera ) znajdź w folderze głównym gry plik baldur.ini, dopisz w nim linijkę Debug Mode=1, pod [Program Options], powinno to wyglądać tak:

[Program Options]
Debug Mode=1
Install Type=3
.
.
.

Teraz podczas gry wciąnij CTRL + SPACJE i tam wpisuj
Mi ten bajer łaził z " i ze spacyjami xD Oj, przez niektóre błędy to nie raz trzeba było tego dziadostwa używać Ale z radością stwierdzam, że już na nic się nie przydaje praktycznie, bo i błędów poważniejszych coraz mniej
Dobra, dodalem linijke kodu w baldur.ini, ale jak w konsoli wpisuje ta komende, to wyskakuje ze lokacja XXXX nie istnieje... czy moze mam w to miejsce wpisac jakas konkretna lokalizacje do ktorej chce sie udac ????

Przepraszam, zle napisalem, wyskakuje 'Error File XXXX does not exist'.

Przepraszam, zle napisalem, wyskakuje 'Error File XXXX does not exist'.

Numer lokacji sam miałeś sobie znaleźć, Firena wyraźnie o tym napisała

Proszę na przyszłość czytać ze zrozumieniem

Dałbym Ci linka do stronki z numerami, ale aktualnie coś nie działa
Heeej, to jak zadziała to zapodałbyś
Przydatne może się okazać.

_________
thank you
http://iesdp.gibberlings3...ces/bg2aref.htm z G3, jakiś tydzień temu działało, a teraz lipa
Dzięki za pomoc, dalej wszystko śmiga. Ale mam kolejne pytanko, co po tym jak zabiłem Artemisa Entreri ?? Widziałem filmik jak został wskrzeszony, ale zowu nie wiem gdzie mam się udac, żeby pchnąć fabułe dalej... Musze przyznac, że nigdy grają w BG nie miałem takich problemów, jak w tych modach, ale przynajmniej jest to coś nowego.
Lecisz dalej z fabułą, przed przejściem do ToBu Elessime wyśle Cię dalej
Wlaśnie, gdzie moge znaleźć Ellisime, po pokonaniu tego demona w Eastheaven ?? Zlazilłem cale Suldaneselar i nie moge jej znaleźć ??
mam pytanie mam wersje tdd z bg2.gram.pl czy jest jakis sposob by zadania zapisywaly sie w dzienniku?

mam pytanie mam wersje tdd z bg2.gram.pl czy jest jakis sposob by zadania zapisywaly sie w dzienniku?

Tzn masz na myśli system prowadzenia dziennika niczym w P:T?
witam gram w tdd i mam problem(...) EDIT: z tym sobie juz poradzilem teraz wyszedlem z pseudopodmroku znaczy sie tam co mnie gith wyrzuca i nie wiem gdzie mam isc dalej do ritavian nie moge bo mnie wywala z gry wiec gdzie ewentualnie jakby ktos mi podal kod lokacji bylbym wdzieczny
jeżeli dobrze pamiętam powinieneś udać sie na wzgóza Umar, tam zaczepi Cie jakaś osoba i powie ze widziała cos w jaskini
witam!
czy ktoś bym mi mógł podać linka do spolszczenia do The Darkest Day? szukam tego od 2 dni, ale wszystkie linki podawane na stronach i/lub forach już wygasly;/
z gory dziekuje i pozdrawiam.
http://wrota.cob.netarteria.pl/zamekksiaz

prosim

witam!
czy ktoś bym mi mógł podać linka do spolszczenia do The Darkest Day? szukam tego od 2 dni, ale wszystkie linki podawane na stronach i/lub forach już wygasly;/
z gory dziekuje i pozdrawiam.


serio szukałeś, ciut nie wierzę
tu w tawernie jest jeden działający
http://hrothgar.webd.pl/t...lation-vt69.htm
a tu na CoB jest ten sam zamieszczony przez Cuttooth za co mu serdecznie dziękujemy
http://forum.cob.netarter...t=1881&start=30
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mkulturalnik.xlx.pl
  •