ďťż

AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA

Jak w temacie - robie liste czarów maga które można odrazu olać i wyalić by sobie zrobić miejsce na coś lepszego.

I - Infrawizja , Migoczące barwy , Pomniejsze drążenie Larlocha , Przerażenie , Uśpienie ,
II - błyszczący pył , groza
III - Jasnowidzenie , Spowolnienie ruchów , Wampiryczne dotkniecie ,
IV - Czarodziejskie oko , Dalekowzroczność , Pole teleportacyjne ,
V - Ochrona przed zwykłymi broniami , Ogłupienie ,

Pomożecie mi wynależć takie zaklęcia z reszty poziomów? Albo macie jakieś obiekcje? To prosze pisać...


Wymieniłeś prawie same dobre czary.

Wymieniłeś prawie same dobre czary.

wiekszosc tych czarow jest przydatna, ale nie w BG2. co innego w BG1, czy obu IwD.

czary ktore jeszcze bym dodal:
I Ochrona przed petryfikacją, Odbity obraz, Porażający uścisk, Przyjaciele, Zmrażający dotyk
II Dotyk ghula, Głuchota, Poznanie charakteru, Słowo mocy: uśpienie, Ugłosowienie, Wykrycie zła
III Niewykrywalność, Przywołanie potwora I
IV Eteralny pancerz, Przywołanie potwora II
V Przywołanie potwora III, Sprowadzenie mniejszego żywiołaka ognia/powietrza/ziemi, Widmowe ostrze
VI Klosz niewrażliwości, Przywołanie ścierwojada, Sprowadzenie żywiołaka ognia/powietrza/ziemi, Wezwanie wiwerny,
VII Wielobies
VIII Labirynt, Przyzwanie biesa, Zaciśnięta pięść Bigby'ego
IX Brama, Całkowita niewrażliwość, Czarne ostrze klęski, Miażdżąca ręka Bigby'ego, Uwięzienie, Wyssanie energii,
X

i napewno z twojej listy bym wyrzucil:

II błyszczący pył (bez niego nie wykryjesz zadnego maga po instalacji Tactica)
III Spowolnienie ruchów , Wampiryczne dotkniecie (dwa bardzo silne czary. spowolnienie na rywala + przyspieszenie na druzyne i jestesmy 4x szybsi niz oponent. wampiryczne dotkniecie ma ta przewage nad innymi dotknieciami, ze nie trzeba dotykac rywala (wiem, ze brzmi to niedorzecznie, ale tak jest ))
Katorg - OpZB? Wampiryczne? Groza? Pole teleportacyjne? Żarty se stroisz?




Katorg - OpZB? Wampiryczne? Groza? Pole teleportacyjne? Żarty se stroisz?

OpZB co prawda moze byc przydatna, ale ilu silniejszych rywali atakuje bronia nie-magiczna? na slabszych w zupelnosci wystarcza kamienna skora. od grozy lepszy jest chaos. a pole teleportacyjne wprowadza tylko niepotrzebne zamieszanie na polu walki i nie raz bardziej ja utrudnia niz ulatwia.


OpZB co prawda moze byc przydatna, ale ilu silniejszych rywali atakuje bronia nie-magiczna?

Legioniści z 5 atakami na rundę? Trochę się tego znajdzie, z modami jeszcze więcej. Nie twierdzę, że OpZB to czar niezbędny, ale nazywanie go zbędnym to gruba przesada.




OpZB co prawda moze byc przydatna, ale ilu silniejszych rywali atakuje bronia nie-magiczna?


Wszystkie trolle, jakby nie patrzeć

COK jest zaje*iste, tak jak pole teleportacyjne. Spróbuj bez niego przejść Drużynę Zaćmienia

Legioniści z 5 atakami na rundę?

jakos nie kojarze tych legionistow.


jakos nie kojarze tych legionistow.

Pojawiają się przy niskiej reputacji. Ale co tam legioniści, zapomniałem o wspomnianych przez Witolda trollach.


jakos nie kojarze tych legionistow.


Masz na myśli tych widmowych?


Dezintegracja (bo możesz przez przypadek fajny przedmiot przepierniczyć)

Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę, ale czy nie wystarczy, tak jak w przypadku petryfikacji, wyłączyć krwawą łaźnię?

Przeglądam sobie to forum od dłuższego czasu, ale jak zobaczyłem te herezje to stwierdziłem, że muszę się w końcu zarejestrować
BŁAGAM!
Dezintegracja nieprzydatnym czarem ? A jaki inny likwiduje przeciwnika z dowolnej odległości do 6 poziomu ? Sa wrogowie (chociażby np wampiry, żywiołaki) którzy nigdy nic nie zostawiają i tez takie z których zwykle nic wielkiego nie ma. I wtedy dezintegracja jest bardzo przydatna, pomijając juz to, że ładnie wygląda przeciwnik instant
W sumie to z 3/4 czarów wymienionych bym się nie zgodził co do ich bezużyteczności ale nie chce mi się az takich wielkich wywodów robić bo nikt tego nie przeczyta

W sumie to z 3/4 czarów wymienionych bym się nie zgodził co do ich bezużyteczności ale nie chce mi się az takich wielkich wywodów robić bo nikt tego nie przeczyta

Przeczyta przeczyta i jeszcze da warna za brak wiary (Serafin, bierz go! )

Niebezpieczny temat, znowu będą wywody na sto stron Ja też wiele z tych czarów uznałbym za nieużyteczne, gdybym nie zaczął grać magiem solo. Dla mnie bezużyteczne = takie których w ogóle nie używam, lub używam rzadko, np polimorfowanie siebie/innego, odbity obraz (bo jest lustrzane odbicie) i wszystkie "dotykówki' które wymagają rzutu na trafienie.

I jeszcze jedno - nie można wymieniać jako bezużytecznych czarów dzięki którym można rozkręcić postać i przetrwać na początku gry - takimi czarami są np groza i drążenie lachona:) To, że później się ich nie używa nie znaczy, że są bezużyteczne jako takie.

I jeszcze drugie Katorg ------> przerażenie to zajebisty czar bo bardzo często wchodzi, na pewno częściej niż groza, jedyny minus - działa na jednego bolka.

Dezintegracja nieprzydatnym czarem ? A jaki inny likwiduje przeciwnika z dowolnej odległości do 6 poziomu ?

Odległość nie jest dowolna, jednak trzeba wroga zobaczyć, żeby na niego rzucić dezintegracje. Rzut obronny przeciw dezintegracji nie ma żadnych modyfikatorów, a to bardzo źle, jak na czar 6 poziomu. Do tego poziom szósty czarów, to poziom, gdzie jest mnóstwo przydatnych zaklęć: OpMB, Przemiana Tansera, Zaklęcie śmierci (które właśnie zabija bez rzutu słabsze istoty i potwory przywołane), Ulepszone przyspieszenie ruchów, Zabójcza mgła. Jest w czym wybierać, a Dezintegracja na tle wymienionych czarów, sprawdza się średnio. Mimo wszystko, ja ten czar lubię i nie zaliczyłbym go do nieprzydatnych. Kupka piasku z przeciwników, to jednak bardzo przyjemny widok

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mkulturalnik.xlx.pl
  •