AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA
Hej. Swego czasu bawiłem się w składanie mapy z lokacjami z BG1. Niedawno do prawie gotowej mapki dołożyłem ostatnie lokacje. Niektóre, np Candlekeep, czy Wieża Durlaga są wyraźnie "powiększone" (zachowałem ten sam rozmiar wszystkich screenów) Samo miasto BG jest oczywiście także w powiększeniu). Widać jednak, że twórcy raczej szli spójną drogą - w większości wypadków nakładają się na siebie rzeki, ścieżki itd. Myślę nad drobnym retuszem, np zmniejszenie Wrót Baldura i dodanie rzeki pomiędzy miastem, a dziczą, co by wyglądało to realnie, ale póki co mi się nie chce . Zamieściłem wszystkie lokacje poza brodą, ale i tak została dziura - tak jakby twórcy zapomnieli czegoś wstawić. W każdym razie wygląda to tak: (ps. nie mam pewności, czy dobrze dopasowałem wszystkie elementy układanki - mapę spinałem w dość prymitywny sposób więc proszę o wyrozumiałość )
Fajna sprawa.
Nieźle się narobiłeś pewnie. Piwko na mój koszt .
Trochę dłubaniny było . Jak wchodziłem na lokację, rzucałem jasnowidzenie i pstrykałem screenshota, to czułem się trochę jak na wycieczce W sumie zacząłem składać tą mapę, bo byłem ciekawy, czy przejścia pomiędzy lokacjami są płynne. Jak widać na mapie, w większości wypadków są. W związku z tym nie rozumiem dwóch rzeczy i już pewnie nikt mi nie tego nie wyjaśni.
1. Dlaczego przy bezpośrednim przechodzeniu z lokacji do lokacji podróż trwa kilka godzin? Może się wszyscy nastukali i szli wężykiem?
2. Mapa w BG1 to imho najbardziej wsiowa mapa jaką widziałem w rpgach. Jak pierwszy raz przechodziłem grę to nie odkryłem chyba z połowy lokacji, bo mi się wydawało, że tam już nic nie ma. W sumie goście z Black Isle mogli zrobić właśnie taką mapę - miniaturę świata. Byłoby to prostsze i czytelniejsze. Nie wiem czemu się uparli na te rysowane krzaczki i kamyczki. brrrr.
Jako, że mapa to naprawdę ciekawy dodatek, przyklejam.