ďťż

AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA

Po pograniu trochę w IWD II (która mnie trochę zawiodła ) postanowiłem wrócic do korzeni. A ponieważ grałem dawno i nie przeszedłem nigdy całości byłbym wdzięczny za małą pomoc .

A mianowicie kogo byście poradzili mi do drużyny. Drużyna w okolicach charakteru neutralnego - w końcu gramy najemnikami .

Kiedy ostatnio grałem moja drużynka składała się z trzech lini:
1 linia - krasnolud wojownik z toporem i półelf wojownik/kapłan z wekierą
2 linia - gnom wojownik/iluzjonista z łukiem, elf wojownik/złodziej z łukiem
3 linia - półelf druid z procą, człowiek wojownik(2 poziom)/mag z łukiem

Pierwsza linia przede wszystkim miała zatrzymac wroga.
Druga była moją główną siłą uderzeniową i zapewniała przydatne umiejętności/wzmocnienia.
Trzecia linia to przede wszystkim czary obszarowe i kontrola tłumu (mag dualklasowany aby mógł korzystac z łuku).

Jak ta drużyna sprawdziłaby się w głównych modach i na wyższych poziomach biorąc pod uwagę wymagania gry?


nie wiem jak w modach, ale w grze nawet na najwyzszym poziomie trudnosci kazda druzyna spisuje sie niezle .

mam tylko jedna sugestie-pytanie: czy jestes pewien ze w 6 osobowej druzynie chcesz miec 3 multiklasowcow?? w pewnym momecie moze sie okazac ze jest ciezko

mam tylko jedna sugestie-pytanie: czy jestes pewien ze w 6 osobowej druzynie chcesz miec 3 multiklasowcow?? w pewnym momecie moze sie okazac ze jest ciezko Tzn? Mi multi pozwalają mniejszym kosztem uzupełnic ewentualne braki w teamie.
aby brakow w teamie nie miec wystarczy miec 4 postacie: mag, woj, zlodziej, kaplan.

wieloklasowncy sa jak najbardziej wporzadku jak gra sie niepelnym zespolem (wiecej exp przypada na KLASE postaci) przy pelnej druzynie rozwijaja sie troche za wolno (no wyjatkiem jest lotrzyk, ktory zawsze awansuje bardzo szybko )

jak juz napisalem we wczesniejszym poscie Icewind jest na tyle prosty, ze da sie go przejsc praktycznie kazda druzyna , wiec jak chcesz taki zespol (badz co badz bardzo ciekawy) nic nie stoi na przeszkodzie.



aby brakow w teamie nie miec wystarczy miec 4 postacie: mag, woj, zlodziej, kaplan.
Fakt, ale ja chciałbym miec kilku wojów, kilku magów i kilku "lekarzy" - a to zapewnia mi tylko multi. Jeżeli uważasz, że to kiepskie rozwiązanie to może rzeczywiście rozważę kilka modyfikacji.
http://www.pocketplane.net/iwdnpc
Moja ulubiona drużyna. Wraz z tym modem IWD jest grą lepszą niż BG2.

EDIT

Obecnie drużyna wygląda tak:
Shade (kapłan/złodziej, pół-elf, mężczyzna, chaotyczny neutralny)
Holvir (paladyn, człowiek, mężczyzna, praworządny dobry)
Korin (łowca, elf, mężczyzna, chaotyczny dobry)
Nella (wojownik, człowiek, kobieta, neutralna)
Severn (bard, człowiek, mężczyzna, neutralny dobry)
Teri (złodziej, pół-elf, kobieta, chaotyczna neutralna)
Ciekawa opcja . Moja obecna drużyna opiera się na oddziale Nocnej Straży z książek George'a R. R. Martin'a.

Moja ulubiona drużyna. Wraz z tym modem IWD jest grą lepszą niż BG2.

Osobiście mi przypadły do gustu bardziej NPC z IWD2 Bez Salomeyi to już nie to samo jednak

Bez Salomeyi to już nie to samo jednak
Tja. Chyba najcudniejsze dziewcze z wszelkich gier na Infinity i modów. Jej portret to majstersztyk. Ogólnie NPC z IWD2 są znacznie bardziej wyraziści niż Ci z modu Kulyok.

Ale w IWD2 NPC Project drażniła mnie obsługa moda.

Tja. Chyba najcudniejsze dziewcze z wszelkich gier na Infinity i modów. Jej portret to majstersztyk. Ogólnie NPC z IWD2 są znacznie bardziej wyraziści niż Ci z modu Kulyok.

Prawda! W IWD2 NPC Project pojawiły się złe postacie, które... były złe! Naprawdę jest to rzadkość w modach takiego typu. Charakter Salomeyi jest cudny po prostu, Diriel również jest u mnie faworytem (najlepszy samiec według mnie w historii npc na Infinity Engine). Ba, nawet drow wyszedł, co się zdziwiłam.

A dla IWD... no cóż, wszystko ładnie i pięknie niby, ale jednak to już inny poziom. No i gdzie jest złoooo?

Moja drużyna wygląda tak

Hrogothaurus - Krasnolud wojownik Praworządny neutralny
Ard Fireblade - człek palladyn Praworządny dobry
Tuarelith - Elf łowca Neutralny dobry
Renfard - Człowiek kapłan neutralny chaotyczny
Fulko - nizołek , złodziej , neutralny zły
Cael - półelf , Mag Inwokacji , Neutralny
jakies pare dni temu ukonczylem gre druzyna:

Nathaniel - elf - wojownik/zlodziej
Katherine - pol-elf - mag/kaplan

gralo sie cudnie, jedynie miejsca brakowalo w ekwipunku
Jeszcze niedawno całkiem przeszedłem gierkę Dwoma zbrojnymi, Kapłanem/Złodziejem i Dwoma Magami (zwyklakami) i powiem, że grało się naprawdę łatwo, mimo zwiększonego poziomu trudności. Swoją drogą Kapłan/Złodziej i Kapłan/Łowca to genialne połączenie w IwD
Kapłan/Złodziej? Jakież to ma zastosowanie?

Kapłan/Złodziej? Jakież to ma zastosowanie?

Zastosowanie jest takie, że zwalnia jednego slota w drużynie - masz dwie potrzebne klasy w jednej postaci . Powiesz, Mag/Wojownik lepszy, może i tak, ale ja nie wyobrażam sobie gry bez mojej mieszanki . Może dlatego, że odkąd pamiętam zawsze miałem takowego w drużynie?
Ciężko to widzę, siłą kapłana są jego czary, w IwD nie ma zbyt wielu poziomów do zdobycia, a wieloklasowość jeszcze bardziej zmniejsza ilość czarów rzucanych przez kapłanów. Chociaż może to ja mam klapki na oczach i inni nie uważają czarów kapłana za zbyt przydatne?;)
Moje ekipa:
1.Elf wojownik/mag łuki/duże miecze
2.krasnolud wojownik topory+tarcze
3.Elf wojownik łuki/młoty
4.Elf Złodziej łuki/krótkie miecze
5.Człowiek kapłan proce+tarcze/kije
6.Człowiek Mag sztylety/proce
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mkulturalnik.xlx.pl
  •