AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA
Drodzy koledzy,
szczęśliwi posiadacze Hondy Prelude IV generacji z silnikiem 2.3.
Mam w planach kupić sobie to cudo lecz nie jestem przekonany co do ich awaryjności.
Chodzi mi o to co najczęściej może się w tym cudeńku zepsuć.
Jeśli możecie podzielcie się ze mną swoją wiedzą i doświadczeniem na temat ich awaryjności.
z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
P.S. jeśli temat był to sorry. jestem nowy.
Pozdro
Witaj. U góry ekranu masz ikonki funkcyjne i tam jest coś takiego jak "szukaj" - wejdź sobie tam, poczytaj jak z tej szukajki korzystać, i uwierz mi na słowo, że tygodnia by brakło, aby przeczytać o H23... generalnie mówi się, że to awaryjny silnik, ale jeżeli daje mu się to czego potrzebuje i na czas, to służy on bezawaryjnie Powodzenia w poznawaniu tego forum
Dzięki bardzo za pomoc.
teraz łatwiej będzie mi się zdecydować.
Witam nowego kolegę, kup 2,2 Vtec + 4WS i szpera i ciesz się z jazdy Brak mi tego ostatniego a i tak po każdej jeździe się z samochodu nie chce wysiadać i chętnie jeździło by się dalej
Pozdro
A bo wogóle IV gen to miodzio
Witamy!
witam
jak już się naczytasz to możesz kupić moją
dół silnika zrobiłem zaraz po kupnie.
pozdro
gregorrr
No właśnie myślałem też o tej opcji 2,2 V-Tec.
Bo widzę że średnio piszą o tej 2,3 ;/
Tylko 4WS to są te z napędem na 4 koła czy z dwiema osiami skrętnymi
Koksik__xd, 4 ws to cztery koła skrętne. 4x4 to napęd na wszystkie koła (w pralkach nie występuje)
aha. dzięki za oświecenie.
ale nie jestem za bardzo przekonany do tych 4 kół skrętnych.
aha. dzięki za oświecenie.
ale nie jestem za bardzo przekonany do tych 4 kół skrętnych.
UU nie wiesz co piszesz jak byś miał gdzieś możliwość przejechania się Prelką z 4WS to na pewno byś taka chciał
no ok.
a jak 4WS to nie wiąże się to automatycznie z większą awaryjnością??
chodzi mi o to czy nie ma problemów z tą tylną skrętną osią.
;/
Powiem ci tak że nie wymaga ona żadnej specjalnej opieki, ale jak się popsuje to zazwyczaj idą błędy z kompa ABS czyli jakiś czujnik od ABS padnie i już 4WS nie działa, to jest taka najczęstsza chyba przyczyna niedziałania, ja u siebie miałem nie sprawny ale udało mi się go przywrócić do życia bez żadnych kosztów finansowych trzeba było tylko poczytać dokładnie manuala oraz nasze forum, oraz mała przeróbka do której wstyd się przyznać i już działa. Mimo to polecam ten system, a nawet jak już coś padnie w nim to można to łatwo naprawić (dla chcącego nic trudnego)
Jak już pisałem wcześniej przejedź się Prelką z 4WS i bez i sam oceń
Dzięki bardzo za informacje.
troszkę przejrzałem na oczy i chyba zdecyduję się na 2,2 V-Tec 4 WS
Pozdro
Dzięki bardzo za informacje.
troszkę przejrzałem na oczy i chyba zdecyduję się na 2,2 V-Tec 4 WS
Pozdro
Jak będę jechał na święta do PL to będę niedaleko ciebie i mogę ci pokazać jak się tym jeździ Ale już mi się podoba twój wybór
ja jestem z Piotrkowa Tryb. to z chęcią bym skorzystał z takiej przyjemności
Ale to dopiero jak coś grudzień i oczywiście jak wybiorę trasę na Piotrków
Loozik to jak cos to sie zgadamy