AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA
Witam Was!
Nie jestem posiadaczem Pralki, lecz lekko wysluzonego i podrasowanego Civica, ale mam nadzieje, ze to nie jest przeszkodą by stać się jedną z osób, które należą do społeczności PTP.
A zeby nie byc tak zupelnie bezosobowym, to tutaj moja laleczka
MODEL: VI-gen hatchback/EK3 -> z aspiracjami na ulepszone EK9
ROK: 1996
KOLOR: ciemna zieleń
BODY: seria
SILNIK: D15Z6 (114hp/152Nm) SOHC VTEC-E -> B18C4 (169hp/172Nm) DOHC VTEC FI (turbo)
UKŁAD NAPĘDOWY:
- skrzynia S9B ze szperą,
- short-shifter
UKŁAD WYDECHOWY:
- custom przelot 2,5", jeden tłumik, made by
KLS Sport <http://kls-sport.pl>
- custom kolektor wydechowy (baran), made by KLS Sport - in progress
UKŁAD DOLOTOWY:
- kolektor ssacy Skunk2 Racing z B18C1,
- uszczelka termoizolacyjna (heatshield) pod kolektor ssący,
- uszczelka termoizolacyjna pod przepustnicę,
- filtr stożkowy Fujita 3",
- custom dolot z polerowanego kwasiaka - in progress,
- turbo KKK-K16+ (podrasowane by KLS) - in progress,
- BOV HKS SSQV ver.3 - in progress
UKŁAD HAMULCOWY: zestaw z MB6 (tarcze przód 282mm, tarcze tył 262mm)
przód: klocki i tarcze nieznane,
tył: klocki ferodo premier, tarcze blueprint
ZAWIESZENIE:
- springi Eibach Pro-kit -40,
- amortyzatory Koni STR.T,
- rozpórka przednia górna z EK4,
- tuleje poliuretanowe
ELEKTRONIKA:
- ECU OBD1 (shift light 8200, odcinka 8400, procedura startowa 6000, wystrojone by obeny <http://obeny.obeny.net>),
- klima (przeniesiona),
- ABS,
- el. szyby, szyberdach, lusterka
- zegary AUTOGAUGE serii StepperMotor: ECT, oil temp, oil press - warning; EGT, BOOST - peak
MOC: 170,5hp/170,2Nm - niepoprawny pomiar, ale niech będzie (pomiar na seryjnym kompie, tylko ze zrobionym wydechem)
wykres: http://obeny.obeny.net/honda/dyno-30.09.2009.jpg
KOŁA:
- zestaw lato: felgi TSR Lesmo Silver Matt 15"/6,5" ET40, opony Toyo Proxes T1R 195/50R15
- zestaw zima: stalufelgi 15"/5,5" ET55, opony Falken HS 439 185/60R15
CAR-AUDIO:
- DOHC VTEC SOUND
- headunit: Alpine CDA 9812RB,
- głośniki przód: Woofery + zwrotnice Infinity Reference 6520 CS, tweetery Hertz HT 20,
- głośniki tył: brak,
- wzmacniacz przód: Blaupunkt GTA-II 120W RMS,
- wzmacniacz subwoofer: HiFonics Warrior Merlin 450W RMS,
- subwoofer: głośnik JBL GTO 1002D w skrzyni BR@25Hz 33l
WIZUALNE:
- czerwona pokrywa zaworów (VHT),
- czarna pokrywa kabli wysokiego napięcia,
- zegary a'la SiR limited edition by MoMan,
- wgniota po starciu z rowerzystą,
- pare naklejek
INNE:
- przerobione orurowanie odmy i obieg chłodzenia,
- cięgno przepustnicy z d16z6, przerobiona łapa linki gazu,
- chłodnica klimatyzacji przed chłodnicą wody - in progress
- wydajny wentylator typu slim - SPAL - in progress
PLANOWANE MODYFIKACJE:
- naprawic hamulec ręczny przed zimą
VIDEO:
przyspieszenie 0-160 km/h: http://www.youtube.com/watch?v=SXAlwOrUq44
film pod tytulem "pochmurny jezdziec": http://www.youtube.com/watch?v=MzU7BAm__FA
EVENTy:
- 17.10.2009 Civic 4g vs reszta swiata, Tor Wyrazów: 1wsze miejsce w klasie 3 (od 150km w górę), 3cie miejsce w klasyfikacji generalnej
- 14.05.2010 Rajd o puchar Rektora PWr, Wrocław tor Niskie Łąki: 1wsze miejsce w klasie 4 (poj. do 2l), 7me miejsce w klasyfikacji generalnej
- 29.05.2010 Mega Spot we Wieruszowie, 2gie miejsce w konkursie na najgłośniejszy wydech
FOTO:
PO ZAKUPIE (03.08.2008):





Poprawiony system audio pierwszej generacji (28.08.2008):



Swap b18c4 i wydech przelotowy 2,5" (24.06.2009):



Dolot (23.07.2009):
ECU OBD1 P06->P28 (27.09.2009):

Swap zawieszenia z MB6, springi Eibach Pro-Kit, rozpórka i wymiana elementów, nowe felgi (21.09.2009):





Poliuretany (28.10.2009)[\b]:

[b]Ssaczek (listopad 2009):

Zegary a'la SiR limited edition by MoMan (17.04.2010):
Drobny wypadek przy zapinaniu VTECa (12.05.2010):

Wieruszów 29-30.05.2010:
Motorownia 20.06.2010:

Nie no wszystko ładnie pięknie ,ale istnieją fora takie jak www.civicklub.pl/ czy www.hcforum.pl/
czuje sie odtracony
wiem ze takie fora istnieja, jestem aktywnym uczestnikiem zycia swiata Hondy, ale niektore z nich nie spelniaja moich oczekiwan co do poziomu merytorycznego oraz nie chce sie ograniczac do jednego konkretnego modelu, stad moja wizyta tutaj
sporo civicow u nas , Witaj
witam RC
RS chyba
RS chyba
no tak
witam
nie czuj się odtrącony
jesteśmy przekonani, że im dłużej tu będziesz, tym bardziej będziesz chciał zmienić furę
Witam i zapraszam do aktywnego udziału w życiu PTP