AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA
Kolejna mini-modyfikacja usprawniająca rozgrywkę. Mod działa ale mogły wkraśc się jakieś błędy (zwłaszcza w czarach na poziom) których nie widzę.
Komentarze mile widziane .
*** Multi NPC Mod ***
Informacje ogólne:
-Mod zmienia klasę Xan'a w Wojownika/Maga lub Kapłana/Maga a klasę Dynaheir w Kapłana/Maga.
-Mod wprowadza nieznaczne zmiany w statystykach aby postacie lepiej nadawały się do swoich nowych ról.
-Miecz Xana należy teraz do klasy mieczy długich (gdy Xan jest wojownikiem/magiem) lub wekier (gdy Xan jest kapłanem/magiem).
Kompatybilność:
-Multi NPC Mod nie jest kompatybilny z modami zmieniającymi pliki postaci Xana i Dynaheir - Heart of Fury mode for Baldur's Gate 1.
FAQ:
P: Czemu tworzyć taki mod?
O: W BG1 jednoklasowy mag jest przez większość czasu obciążeniem. Ten mod pozwala Xanowi i Dynaheir pełnić bardziej istotne role w drużynie.
Najs!
Czy można ten mod instalować w BGT?
Czy można ten mod instalować w BGT?
Tak ale musisz najpierw zainstalowac Multi NPC w katalogu BG1 a dopiero później BGT.
Tak ale musisz najpierw zainstalowac Multi NPC w katalogu BG1 a dopiero później BGT.
Zdecydowanie odradzam. Lepiej jest użyć Lvl1NPC mod z G3, który pozwoli Ci na dowolne zmiany klas/podklas u NPC.
Zdecydowanie odradzam.
Czemu? To tylko podmienia pliki postaci. BGT w nich nie miesza.
Czemu? To tylko podmienia pliki postaci. BGT w nich nie miesza.
Nawet w The Big World Project nie ma takiej modyfikacji, którą instalowałoby się na BG1 przed instalacją BGT. Tego się NIE ROBI. Z tego co widzę, to Twój mod po prostu podmienia pliki .cre i .itm, nie dodaje żadnej linijki do dialogu, żadnej nie modyfikuje, więc może i by działało, ale to bardzo konfliktowy sposób modowania, takie podmienianie plików. Po co ryzykować, skoro można użyć tego, co polecił Yarpen?
Tego się NIE ROBI. Z tego co widzę, to Twój mod po prostu podmienia pliki .cre i .itm, nie dodaje żadnej linijki do dialogu, żadnej nie modyfikuje, więc może i by działało, ale to bardzo konfliktowy sposób modowania, takie podmienianie plików.
Tego się nie robi gdy mod zmienia pliki gry a nie podmienia pliki postaci i itemów jak mój mini-mod...
Tego się nie robi gdy mod zmienia pliki gry
Twój mod zmienia pliki gry. Tego się nie robi, gdy mod dodaje nowe, bo BGT ich nie kopiuje, a w dialogu zostają wpisy. Twój tak nie działa, ale mimo to, podobnie jak Yarpen - odradzam. Poza tym, podmienianie oryginalnych plików z BG może stworzyć wiele niekompatybilności. Ale jak tam sobie chcecie, to tylko rada.
Czemu? To tylko podmienia pliki postaci. BGT w nich nie miesza.
Bo po pierwsze, miesza.
Po drugie, gracz ma możliwość wyboru dowolnej klasy, wybrania zaklęć, zdolności i biegłości.
Po trzecie, Lvl1NPC nadpisuje pliki będące już przekonwertowane na zasady BG2. Twój mod zmienia plik przed konwersją, co może być kością w gardle dowolnych modów zainstalowanych po BGT, szczególnie tych dotykających NPC jak chociażby BG1 NPC Project.
Bezpieczniej, lepiej i fajniej. Twój mod ma swoją wartość przez wzgląd na to, że nie ma odpowiednika lvl1NPC dla BG1.