ďťż

AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA

treść usunięto z powodu braku zgody autora


Super! Będę czekał z niecierpliwością.
Mi tu!
Ostrzegam przed nadmiernym optymizmem - takie obiekty generalnie nadają się jako wspomaganie tworzenia mapy w środowisku 3D i tylko uzupełniania istniejących map (wraz z dokładnym liftingiem), robienie wklejanek bez podstawy renderowanej z 3D wygląda tak, jak mapy niektórych lokacji w NTotSC v.2.01 (kto widział wersję 3-cią zna róznicę) i np. takich modach jak TS, gdzie wygląda to wręcz tragicznie.


Aurelinusie, ja przez 2 lata pracowałem nad TV więc wiem jak się robi mapki w BMP tak aby wyglądały DOBRZE. Może wydębie je od Coina, są chyba na skrzynce pocztowej na o2 więc może bym coś ciekawego wynalazł. TV to było coś

EDIT:
Bu, skrzynka skasowana. A co na niej było. Z 7 pełnych lokacji. Poza tym:
- grafika lokacji z Tormenta
- ok. 1600 obiektów z Fallout: Tactisc ( .tga )
- 'scenery' - ok. 300 obiektów ( .tga ) z Fallout 1 i 2
Szkoda tego. Jako historię dodaję tutaj kilka artworków.
http://img273.echo.cx/img273/2346/aerie1wx.jpg
http://img254.imageshack....ayscalle5dh.png
http://img313.imageshack....rayscale4kj.png
http://biblioteka.avx.pl/tv/TV0250g.jpg (bardzo wczesna lokacji)
Wybacz Aurelinusie, przenieście to gdzieś w Offtopic bo musiałem napisać - sentymenty.
W każdym razie jeśli kogoś kiedykolwiek zastanawiały chude i krzywe cienie drzewek w BG1 to jest to efekt ustawienia atrap w 3dmaxie przodem do frontu monitora i padające lekko z boku oświetlenie nadaje wtedy taki "kątowy" cień.
W BG2 oszustwo ma inny wymiar i polega na stosowaniu masek przy bardziej złożonych drzewkach. Gdyby taką mapę Dzielnicy Rządowej ktoś spróbował zrobić w pełnym 3D, to nawet teraz zamuliłby najlepszy komputer.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mkulturalnik.xlx.pl
  •