AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA
Wątek służy tylko celowi zgłaszania zauważonych błedów w grze oraz spraw technicznych. Opinie i komentarze proszę umieszczać w wątku dotyczącym propozycji zmian.
Złoto zostało zabrane co powszechniejszym ciurom. Ciekawe skąd je mieli
Złoto zostało zabrane co powszechniejszym ciurom. Ciekawe skąd je mieli
Właśnie sprawa ze złotem jest dziwna, bo niby ikonka złota jest, ale po kliknięciu nic do sakwy nie przybywa.
Właśnie sprawa ze złotem jest dziwna, bo niby ikonka złota jest, ale po kliknięciu nic do sakwy nie przybywa
dziwne, sprawdzę.
Zaktualizowałem Override. Proszę pobrać z niego pliki ITM. Awaryjnie plik załączam.
Powinno to załatwić sprawę zręczności w płytówkach i złota.
Gdyby ktoś pragnął Zakola, to przypominam, że wejście z CLUA dopóki nie ustale jaka cholerna flaga ma tam być umieszczona.
Dziekuję, działajcie.
Mapa poprawiona. Powinno być ok.
Albo gracie od nowa w tym wypadku, albo przed wczytaniem sejwa zaktualizujcie go tym programikiem dodanym do Opowieści z WM. Powinien zadziałać.
Acha, zachowujcie Auto-Save'y z miejsc gdzie zdarza się taki wypadek. Ułatwi to ew. sprawdzenie błędu, choć więcej mapowych niespodzianek już być nie powinno.
W Zakolu sporo obiektów może nie zasłaniać postaci (walls - niektóre drzewka i domki). Wiem o tym, ale to najmniej ważny problem, szlifowanie map zostawiam na koniec.
Ale kierunek - pólnoc? południe? wschód?
Północ, zaraz za domkiem suczej kapłanki czy jak jej tam było.
Hmm. po południu sprawdzą, bo ja już nic takiego nie zaznałem, ale pójdę całą drogę z kapcia. A czy z CLUA wchodzisz bez problemu?
Poprawione już Zakole jest na serwie.
Skalp poprawię, bo to ten sam problem co ze złotem - moja wina, bo się zagalopowałem w usuwaniu funkcji. Sprawdź jak to wygląda z naszyjnikami i pierścieniami.
Sprawa Aldetha jest podejrzana, sprawdzę, ale to może być wina tego, że nie odinstalowałem kiedys tego cholernego UB i on cos zkaszanił. Bo ja tam nic nie grzebałem. Jeśli wszedłeś tam z CLUA to być może jakiś global nie działa, bo go nie uruchomiłeś.
Sprawdzę wieczorem.
Błedy w opisach to oczywiście błędy, ale w tym wypadku wyrzucę te funkcje "niepowodzenie magii' skoro nie działa i w związku z tym wszystkie opisy idą do poprawki.
Jetlaya? ta jej maczuga jest do dupy? Obejrzę, z nią coś zawsze jest nie tak.
W sprawach oczywistych pominę odpowiedź, po prostu będę to poprawiał.
Niektóre przedmioty ochronne (w moim przypadku, akurat dobrze trafiłem - Zbroja skórzana ćwiekowana i Średnia tarcza) mają niepotrzebny, pusty Extended Effect który potem widać w grze (w zdolnościach ekwipunku) - użycie takiej funkcji powoduje crash gry.
- Checking items...
XBOW01
BG1 item with recharge flags
BLUN06
No duration set in equipping effect #3
Non-equipping effect in equipping effect #3
BLUN10
No duration set in equipping effect #3
Non-equipping effect in equipping effect #3
SW1H20
BG1 item with recharge flags
HELM14
Non-equipping effect in equipping effect #1
Non-equipping effect in equipping effect #6
AMUL02
Empty inventory icon reference in extended header #1.
AMUL04
Empty inventory icon reference in extended header #1.
AMUL05
Empty inventory icon reference in extended header #1.
AMUL06
Empty inventory icon reference in extended header #1.
AMUL07
Empty inventory icon reference in extended header #1.
AMUL08
Empty inventory icon reference in extended header #1.
AMUL09
Empty inventory icon reference in extended header #1.
AMUL10
Empty inventory icon reference in extended header #1.
AMUL11
Empty inventory icon reference in extended header #1.
AMUL12
Empty inventory icon reference in extended header #1.
AMUL13
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC07
This 0x21-Coin has a wrong attack type (3-Magic) in extended header #1
Location flag is 1-Weapon for 3-Magic attack type in extended header #1.
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC16
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC17
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC18
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC19
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC1C
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC1H
Invalid ground icon reference: 'GBLUN02'
MISC1J
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC1K
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC20
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC21
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC22
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC23
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC24
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC25
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC26
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC27
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC28
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC29
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC30
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC31
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC32
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC33
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC34
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC35
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC36
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC37
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC38
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC39
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC40
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC41
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC42
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC43
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC44
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC45
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC50
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC86
Empty inventory icon reference in extended header #1.
MISC91
Empty inventory icon reference in extended header #1.
Lista zabugowanych przedmiotów z DLTCEP.
Poza tym już widzę, że jest trochę pomieszane w czarach. Dla przykładu w Ugodzeniu zła grzebałeś tak, że EFF od obrażeń przypisałeś TraK0. Zresztą, EFFów nie skopiowałeś do gry.
Błędów część dalsza:
- amulet serca kniei daje odp. na kwas zamiast odp. na elektryczność
- w opisie kuszy Keiry Silverstring pisze, że ona nie może jej używać
- miecz paladyna jest bardzo, bardzo przesadzony
- pierścień Uthraki, po co Paladynom odejmowanie szansy na nieudane rzucenie czaru skoro korzystają z magii duchowej?
Niektóre przedmioty ochronne (w moim przypadku, akurat dobrze trafiłem - Zbroja skórzana ćwiekowana i Średnia tarcza) mają niepotrzebny, pusty Extended Effect który potem widać w grze (w zdolnościach ekwipunku) - użycie takiej funkcji powoduje crash gry.
Poza tym już widzę, że jest trochę pomieszane w czarach. Dla przykładu w Ugodzeniu zła grzebałeś tak, że EFF od obrażeń przypisałeś TraK0. Zresztą, EFFów nie skopiowałeś do gry.
Błędów część dalsza:
- amulet serca kniei daje odp. na kwas zamiast odp. na elektryczność
- w opisie kuszy Keiry Silverstring pisze, że ona nie może jej używać
- miecz paladyna jest bardzo, bardzo przesadzony
- pierścień Uthraki, po co Paladynom odejmowanie szansy na nieudane rzucenie czaru skoro korzystają z magii duchowej?
Bardzo uprzejmie proszę o nie wklejanie raportów z żadnych programów edycyjnych, znam je i nic nie pomogą na tym etapie. Np. w raporcie Yarpena nie ma ani jednej informacji o bugach (są trzy, ale to nie moje), a przecież wogóle są.
EFF są przeze mnie wyrzucane bo wogóle nie działają, o czym wiesz. Trzeba to zastępować funkcją z poleceń, czyli to, co zrobiłem, może rzeczywiście cos pomyliłem.
Pozostałe sprawdzę, oczywiście.
Sprawa przedmiotów z "uprawnieniami do magii" - proszę się tym nie przejmować, bo funkcja nie działa, usunę ją po południu.
W załączeniu kolejna lista poprawek, głównie do Zakola.
Proszę również z serwera pobrać aktualizację dialog.TLK
BLUN06
No duration set in equipping effect #3
Non-equipping effect in equipping effect #3
BLUN10
No duration set in equipping effect #3
Non-equipping effect in equipping effect #3
HELM14
Non-equipping effect in equipping effect #1
Non-equipping effect in equipping effect #6
Yarpen, zanim zaczniesz, oczyść swój Override, z tymi przedmiotami jest wszystko w porządku !!!
Poza tym, jeśli cokolwiek ci się nie podoba w magii - zgłaszj tu i poprawiaj.
Zbroja skórzana ćwiekowana i Średnia tarcza) mają niepotrzebny, pusty Extended Effect który potem widać w grze (w zdolnościach ekwipunku) - użycie takiej funkcji powoduje crash gry.
Czy mógłbyś sprawdzić jak to z tymi przedmiotami jest w oryginalnej grze? Jest w nim załozony efekt niszczenia się na skutek "plagi kopalnianej" - to stąd ten extended. Jeśli w oryginale go nie było, to go usunę, ale w takim razie, na których przedmiotach był? tylko na mieczach/broni?
Nowa porcja poprawek, częściowo uwzgledniłem ten extended header, ale jesli mam poprawić wszystkie, to trzeba sprawdzić, czy tylko broń ma takie rzeczy, bo psuć powinny się także pancerze, tarcze itp. i chyba mi o to chodziło...
Sprawdziłem również wczoraj w nocy włąsnoręcznie mapę - nie powinno juz się sypać, proszę o potwierdzenie, czy problem z wejściem do Zakola nadal wystepuje.
Aktualizacja dialog.TLK - z serwera; już jest.
Jest w nim załozony efekt niszczenia się na skutek "plagi kopalnianej" - to stąd ten extended.
Extend jest pusty. Bez efektów. To właśnie (i puste wartości typu target czy projectile) powodują, że gra sięga po żyletkę.
Extended'y są tylko w kilku przedmiotach - i jest to oczywisty błąd, który daje niepotrzebny efekt użycia przedmiotu, powodujący crash w grze. Kup sobie średnią tarczę, albo zbroję skórzaną ćwiekowaną i sam sprawdź.
1.Extended'y są tylko w kilku przedmiotach - i jest to oczywisty błąd, który daje niepotrzebny efekt użycia przedmiotu, powodujący crash w grze. Kup sobie średnią tarczę, albo zbroję skórzaną ćwiekowaną i sam sprawdź.
2. Chociaż myślałem, że znalazłeś jakąś genialną metodę która sprawia, że to rzeczywiście działa
1. Ale extendy są niezbędne do stackowania pierścieni i amuletów (choć teraz już nie jestem pewien) - właśnie dlatego prosiłem cię byś sprawdził w oryginale które common przedmioty mają extend a które nie. Efekt zniszczenia uzyskuje się przez odhaczenie "Breakable" (prawa strona) a nie jakis extend w funkcji - tak mają wszystkie zwykłe bronie.
2. Też bym chciał, ale wg mnie IESDP się tu myli i pod tą funkcją jest ukryte coś innego - najprawdopodobniej funkcja zwiekszania zagrożenia krytycznego tak, jak podaje Near Infinity. W wolnym czasie pobawię się tym i sprawdzę. Możliwe też, że wogóle nie działa.
Zaktualizowałem dialog.TLK (serwer) o brakujące, zaginione dialogi i kilka pomniejszych poprawek.
2. Też bym chciał, ale wg mnie IESDP się tu myli i pod tą funkcją jest ukryte coś innego - najprawdopodobniej funkcja zwiekszania zagrożenia krytycznego tak, jak podaje Near Infinity. W wolnym czasie pobawię się tym i sprawdzę. Możliwe też, że wogóle nie działa.
Pod BG2 ten efekt działa w jedną stronę. Można ZWIĘKSZYĆ szansę na nieudane rzucenie czaru, zmniejszyć ją chyba nie. Przynajmniej tyle wiem z moich doświadczeń. Jak to jest w BG1? Nie wiadać.
Ale czy tu nie chodzi o prosty tweak, który można było zerżnąć z chociażby BG1 Tweak Pack - który nie tworzy żadnych extendów
Mógłbyś rozwinąć ten temat? nie znam tweak packa, nie chcę nim zaśmiecać Override, jesli mi opiszesz jak to zrobic, to zaraz to wymienię.
Mógłbyś rozwinąć ten temat? nie znam tweak packa, nie chcę nim zaśmiecać Override, jesli mi opiszesz jak to zrobic, to zaraz to wymienię.
Sama zmiana 'Stacka' nie wystarczy?
Pusty Extended Header jest wykrywany przez grę jako efekt. Bez nazwy (bierze ją z nazwy przedmiotu), bez efektów i milionów parametrów których potrzebuje działający efekt. Przez to się pieprzy.
A nawet jeśli, to musisz pozmieniać 'Use location' z '3-Equipment' na '0-None'.
(wybacz, nie znam się na wszystkich różnicach między BG1 a BG2, nigdy jeszcze nie modowałem pierwszej części. Wiem tyle ile wiem z BG2.).
Sama zmiana 'Stacka' nie wystarczy?
teraz, to by trzeba sprawdzic w oryginale. Zrobię to wieczorem, i tak w gruncie rzeczy potrzebna mi osobna instalka oryginału i NtotSC 2.01.
Sam stack chyba nie starcza w odniesieniu do niektórych przedmiotów, bo przedmioty nakładają się tak jak opisuje to Albatros - na pewno musi je mieć złotooooo! Cholera wie co jeszcze. Dlatego warto było dać betę już teraz.
Dzięki. Walcz dalej, jeśli możesz.
Co do złota, pozwolę sobię złamać regułę o jakiej mówiłeś...
MISC07
This 0x21-Coin has a wrong attack type (3-Magic) in extended header #1
Location flag is 1-Weapon for 3-Magic attack type in extended header #1.
Może tu jest problem?
nie, juz sprawdziłem. W oryginale i 2.01 amulety i pierscienie nie mają, misc czyli np. kamienie szlachetne mają. ot, i wszystko. Ale musze jeszcze pomysleć jak "dokopac zbrojom i taczom, bo w sumie to głupie, że miecze mogą a reszta nie. Może faktycznie wystarczy dać im "None".
Edit: tak, wartości na 0/none i tarcze/blachy działają.
Na serwerze jest kolejna aktualizacja dialog.TLK, a pliki różnicowe w Override lub tu.
Aktualizacja dialog.TLK jest niezbędna, bo wczoraj dokończyłem 2 questy.
PS. pobawiłem się wczoraj tym efektem "miscast magic/cast failure" - w grze używają go dwa przedmioty - pierścień niezdarności i Topór Bali i... o dziwo, obydwa oczywiście nie działają. Bioware to jajcarze. Pomyśleć, że gram tyle lat, a nie wiedziałem, że ten przeklęty pierścionek jest zupełnie niegroźny.
Może wartoby zmienić te efekty na czyste disable spellcasting?
wartoby zmienić te efekty na czyste disable spellcasting
Przeca toż zrobił ja. I to w 3 aktualizacji, a jest 7... (ściągnij, co?)
Przeca toż zrobił ja. I to w 3 aktualizacji, a jest 7... (ściągnij, co?)
Nie sprawdzałem wszystkich itemów jeszcze. Nie ściągnąłem 7 aktualizacji jeszcze, co zaraz uczynię. Po prostu nie przejrzałem akurat tego z zainstalowaną 3' mamo.
Wsiadaj Robin.
Jak co dzień - nowa aktualizacja i kolejny quest ended. W łikend skończę Zakole, co pozwoli mi sie skupić na zakończeniu, a wam wreszcie oficjalnie grać.
Dialog.tlk jak zwykle z serwera
Dzisiaj zaczynam oficjalne testowanie zią.
zaczynam oficjalne testowanie zią
Rimember det der is no end finiszet end in Zakole der is łan lakink kłest det ju kant do if ju sunk mines. Dont sink dem bifor i pablisz it. Joł?
Ja powoli gram, szczególnie że to mój pierwszy kontakt z NTOTSC (pierwszą postać zabiły wilcy w lesie)
pierwszą postać zabiły wilcy w lesie
Nie martw się, ja kiedyś zginąłem w zajadłej walce z gibberlingiem... Był okrutny, potęzny i naładowany złą magią...
wilki -------> zabiły
wilcy ------> zabili
wilki -------> zabiły
wilcy ------> zabili
Don't czepiaj się.
Mała poprawka dla skryptu druidów przy scence z Aldethem (zgłoszona przez Albatrosa).
Wekiera ma teraz 40% szansy na -1 do KP po trafieniu zamiast bonusu do obrażeń siecznych
Drobna zmiana katany "Tron we krwi"
Zmienione wymagania kuszy i łuków.
Aby opis wekier był prawidłowy należy zaktualizować TLK.
Świetne
Aurelinus: Poprawki są powyżej, nikt ich nie pobrał, więc nie ma nowego posta.
Nie zauważyłem literki przy 8', więc myślałem że to te same. Ale te liczniki i tak się chyba pieprzą, bo ściągałem każde mamo.
Aurelinus: chyba się nie... nowe numerki dostają zmiany krytyczne, drobne poprawki literki.
Nie zapomni zaktualizować TLK.
Uwaga! Na serwerze została zaktualizowana beta.
Folder Override usunąć i wstawić ten nowy
Pobrać i nadpisać:
chitin.key
dialog.TLK
Do Data:
Creature.bif
Default.bif
Dialogs.bif
Items.bif
Scripts.bif
Nie ma żadnej nowej aktualizacji Override. Poprzednie są niepotrzebne.
Aktualizacja do wczorajszej bety. Poprawki mapy ARN700 i wyciętych postaci z Siedmiu Słońc i Wyspy wilkołaków.
Dotychczasowe zmiany nie wymagają gry od nowa, jeśli ktoś zaczął na dobre. Poprawki pasują tylko do zaktualizowanych archiwów (tj, wczorajszych).
Najnowszy zestaw drobnych poprawek.
Jak idzie postep nad modem?? bo nie moge sie doczekac ostatecznej wersjii xd Pozdro dla calej ekipy xd
No przecież postęp prac masz napisany w odpowiednich tematach Borysq...
1. Jak się okazuje, nie ma za wielu chętnych, by testowac betę, a to oznacza, że robię to samemu.
2. Leci do mnie Fallout 3, a to oznacza dodatkowe obiektywne trudności...
1. Jak się okazuje, nie ma za wielu chętnych, by testowac betę, a to oznacza, że robię to samemu.
Chętnie przetestuję bo właśnie nową grę zaczynam .
- lOpis czaru kapłana „Egzaltacja” – jest „szalełstwa” a powinno byc „szaleństwa”
lKiedy atakuję Phylię(?) w Candlekeep ona i nauczyciele zaczynają rzucac teksty do Garrick'a aby zaśpiewał jakąś piosenkę. Celowe czy błąd dialogowy?
lEDIT: Można wybrac dla paladyna charakter praworządny dobry i praworządny zły. Celowo?
lEDIT2: U Talantyra (Wysoki Żywopłot) i kolesia w Czarodziejskich Rozmaitościach jest pełno przedmiotów bez ikon które wywalają grę jak się na nie kliknie.
Opis czaru kapłana „Egzaltacja” – jest „szalełstwa” a powinno byc „szaleństwa Sprawdzę, możliwe.
Można, celowe, ale nie wiem jakie konsekwencje to niesie, nie miałem kiedy sprawdzić czy warto wybrać - upadłego paladyna, bo o tym tu mowa.
Mamy poprostu paladyna który ma wszystkie zdolności i opis klasy - "Paladyn".
paladyna który ma wszystkie zdolności i opis klasy Popracuję nad tym, by miał odspowiednio "złe" cechy i wymaganą reputację. Ale to dłuższa impreza.
Pamiętaj - jeśli tego nie zrobiłeś, by pobrać i dorzucić najnowsze poprawki - są powyżej tu w temacie jako załącznik (Override10.zip).
Tak przy okazji - mógłbyś podać które przedmioty wywala u sprzedawców? Są to prawdopodobnie stare czary, które usunąłem, ale zostały jakieś "duchy".
Tak przy okazji - mógłbyś podać które przedmioty wywala u sprzedawców? Są to prawdopodobnie stare czary, które usunąłem, ale zostały jakieś "duchy".
Nie mają żadnej ikony i wszystkie mają zamiast nazwy jakiś element dialogu.
EDIT: Półelf (kapłan/mag) ma jakieś chore maksymalne wartości cech - Siła 17, Inteligencja 19, Mądrośc 15!!, Charyzma 17.
Półelf (kapłan/mag) ma jakieś chore maksymalne wartości cech Co masz na myśli? Jeśli mówisz o losowaniu cech przy wyborze postaci, to nigdy nie było inaczej.
PS. Postaraj się zawsze dokładniej tłumaczyć problemy
Co masz na myśli?
Kiedy losuje cechy to nie mogę ich podbic powyżej tych wartości które podałem (Siła 17, Inteligencja 19, Mądrośc 15!!, Charyzma 17) a z tego co pamiętam półelf nie miał żadnych modyfikacji cech (tj. wszystkie cechy można było podbic do 18).
to nie mogę ich podbic powyżej tych wartości które podałem Pólelfy i postaci wieloklasowe zostały nieco "wygładzone" w wersji 3. Inne rasy i klasy też. Skoro półelfy opisywane są jako istoty wiotkie i ulotne, to jakim cudem wśród nich siłacze typu 18?
Tak ale teraz kapłan/mag półelf ma mądrośc 15... a to trochę mało .
Dopiero zacząłem grę, więc te wątpliwości póki co dotyczą Candlekeep:
1. W opisie cepa bojowego na obrazku jest maczuga.
2. U Winthropa miecz długi kosztuje 2250 sz.
3. Zamiast opisu sejmitara jest opis map morskich od Mendasa.
4. Przy rozmowie z Fullerem (przed zagadniem Hulla) jest od razu opcja, że przysyła nas Hull po swój miecz.
5. W drużynie treningowej brakuje tej kapłanki (druidki?), w ogóle się nie pojawiła.
6. W treningu Jondalara, on zadaje nam obrażenia 0, ale jego kumpel Erik, już zadaje normalne (prawie mnie zabił).
z Fullerem (przed zagadniem Hulla) jest od razu opcja, że przysyła nas Hull po swój miecz Tak było zawsze, ale faktem jest że możnaby to poprawić.
Resztę sprawdzę.
Panowie, proszę zaktualizować plik Dialog.TLK z serwera i dorzucić załączone poprawki błędów, które zgłosiliście. Potem sprawdzić czy już jest ok., szczególnie opisy.
Zamiast opisu sejmitara dalej są mapy morskie.
W drużynie treningowej pojawiła się Osprey, ale zamiast Obe i nie można nic zrobić bez niego.
1. Znalezione zwykłe długie miecze (z hobgoblinów, miecz Khalida) są niezidentyfikowane, tak samo jest z toporami bojowymi i wiekierami.
2. Kupując toporek do rzucania ma się ich nieskończoną ilość.
Zamiast opisu sejmitara dalej są mapy morskie.
Nie mam takiego czegoś, wyślij mi mailem swój save, bo nie widzę błędu.
Tak ale teraz kapłan/mag półelf ma mądrośc Kapłan nie jest preferowaną klasą półelfów. Na Łowcę - wystarczy aż nadto.
Edit: heh, przy okazji waszych zgłoszeń, znalazłem jeszcze jednego, wyciętego NPCa, Warner mu na imię (było)... Wkrótce wróci do gry.
Poniższy plik dodaje postać Warnera do gry - wymaga aktualizacji pliku Dialog.TLK z serwera.
Postulat: Może by rozdzielić instalacje poszczególnych komponentów - np. remix wieloklasowców nie każdemu przypad do gustu... (niech żyje NI! )
Może by rozdzielić instalacje poszczególnych komponentów Nie teraz i nie wiem czy w ogóle. Zmiany mają sens o ile ta wersja będzie przetestowana odpowiednio, by nie ryzykować np. chamskich komentarzy z CoB... jak to niegdyś bywało...
1. Animacja Hobgoblinów z mieczami półtoraręcznymi: mają puste ręce (choć pewnie nie da się tego zmienić).
2. Sumowanie pierścieni i amuletów: sumują się w jedno, ale bez żadnych cyfr po prostu pozostałe znikają.
1. Animacja Hobgoblinów z mieczami półtoraręcznymi: mają puste ręce (choć pewnie nie da się tego zmienić).
2. Sumowanie pierścieni i amuletów: sumują się w jedno, ale bez żadnych cyfr po prostu pozostałe znikają.
Załatwione (chyba).
Sprawa Hobgoblinów:
1) Wcześniej te z mieczami długimi miały animację ok, ale te z półtoraręcznymi miały puste ręce. Czyli po prostu nie mają animacji miecza dwuręcznego.
2) Teraz wszystkie Hobgobliny mają miecze półtoraręczne i puste łapy.
Teraz wszystkie Hobgobliny mają miecze półtoraręczne i puste łapy Poprawię. Swoją drogą można się wściec...
Na razie usuń pliki Hobcośtam.CRE z Override, to te nowe będą miały miecze długie spowrotem.
W nowej poprawce usunę te niepotrzebne, a te zwalone poprawię.
- lWekiera w opisie nie ma polskich znaków.
lPonownie Beregost - podchodzi do mnie Kapłan Brzasku Lathandera Jarent który rozpoczyna rozmowę i nic się nie pojawia. Jak do niego zagadam to mówi coś niezobowiązującego i koniec. Poza tym czy Hurgan i Ike powinni byc w Beregoście?
czy Hurgan i Ike powinni byc w Beregoście Tak. jaki sens ma Broda Ulgotha skoro większość idzie do Wieży przed wejściem do tej wioski?
Will nie jest zabugowany tylko jest ustawiony na rozmowę z graczem, a nie postaciami w drużynie. Ale poprawię.
Jarent nic ci na tym etapie nie powie ciekawefo, dopiero po Nashkel.
Resztę sprawdzę.
UWAGA! Aktualna beta nie zawiera żeńskiej wersji dialogów. w związku z czym mogą pojawić się sytuacje tak jak z Willem w Beregost. Proszę na 1 pozycji trzymać postać męską i rozmawiać postaciami męskimi.
Najnowsze poprawki są na serwerze. Proszę zaktualizować plik dialog.TLK i pobrać/podmienić katalog Override (usunąć stary i wkleić/dodać nowy, nadpisanie może przynieść nieoczekiwane skutki).
Dalsze aktualizacje będą odnosić się do aktualnej wersji z serwera.
Pobrane .
EDIT: Czy u ciebie też sejmitar ma inny opis niż powinien? U mnie błąd zgłoszony przez Tutha nie występuje - opis jest prawidłowy, testowany na jego sejwie.
Błąd z Willem to brak żeńskiego dialogu, nie ma bugów.
EDIT: Sprawdzę w domu ten sejmitar, w pracy niestety nie mam Baldurka .
Mam pustą karczmę w Nashkel (Tą w której atakuje nas ta kapłanka z hełmem infrazji.) - nikogo w niej nie ma poza tym paladynem z DSOTSC.
nikogo w niej nie ma poza tym paladynem z DSOTSC Paladyn tam rezyduje, to jest, reszta pewnie poszła spać... Przyjdź może rano... o 3.ciej w nocy kogo chciałbyś zastać?
Przyjdź może rano... o 3.ciej w nocy kogo chciałbyś zastać?
Człowiek nie przyzwyczajony do logiczności w BG .
Czy ta kapłanka powinna być w sklepie?
kapłanka powinna być w sklepie Tak, przeniesiona celowo.
Kilka nowych uwag:
- lMłot kapłana Basiliussa - nie mogą go używac niektóre kombinacje które powinny (np. Kapłan/Mag)
lWielki Gazib i Niesamowity Oopah - na targowisku koło Nashkel - Oopah pojawia się dwa razy ale nie wybucha.
lMagiczny sztylet w Candlekeep w nagrodę za przyniesienie bełtów - nie mogą go używac kapłani a powinni .
lZakole: Nudiran Shivivbael - błąd w dialogu - jest "CEwiątynia Tempusa"
lZakole: Velin - brak polskich znaków w dialogu
lZakole: Dziwny dialog z postacią w lokalizacji ARP209 - nie ma dobrej odpowiedzi - albo zabijamy albo chcemy przekupic...
lZakole, Świątynia Tempusa (ARP301): Kapłąn Tempusa jest nierozmowny .
Zakole jest mocno niedokończone. Co do Gaziba, to nic mu nie robiłem, sprawdzę.
Kopalnie w Kniei Otulisko - AR1802.
Nie może się załadowac normalnie ani z wchodzenia przez konsolę.
Kod błędu:
Assertion
An Assertion failed in D:\Dev\Baldur\ObjCreature.cpp at line number 10806
Dodatkowo coś mi nie działa Regeneracja z 2 poziomu czarów druida.
Rozproszenie magii z 3 poziomu kapłana to już dramat - znika cała drużyna - plansza wygląda jakby nikogo nie było na niej.
Poza tym usuń przyzywanie martwiaków z listy czarów druida - to jakieś nieporozumienie.
Ok. Zaraz zerknę.
Poprawki poniżej, te poprzednie także.
- lWieża Durlaga lokalizacja AR0512 - nie ma żadnych przedmiotów na ziemi a zwłaszcza tam powinny (Hełm Kiela, Kielich Leczenia, księgi ze wskazówkami).
lCiekawostka - siła 21 daje maksymalny udźwig 240, +3 do trafienia i obrażeń, siła 19 daje udźwig 200, +2 do trafienia i obrażeń a siła 18/00 daje udźwig 380, +3 do trafienia i +6 do obrażeń... Coś tu chyba nie jest w porządku - podane wartości pochodząc ze stosownych przedmiotów (dwa pasy siły i rękawice siły)
Ok. Sprawdzę.
Sprawdź, proszę, czy cokolwiek się zmieniło. Poprawiłem (teoretycznie) miejsce gdzie jest Hełm kiela i jedną książkę od strony teleportu, gdzie jest wejście + kielich. Ale nie wiem o co chodzi, bo nie dotykałem tej lokacji (tzn. tych "pojemników").
Ach, sprawdź czy prawidłowo uruchamia się miecz Durlaga. W oryginale jest błąd i zamiast "zapalać się" - gaśnie po przeczytaniu ksiąg (tylko czy są księgi?).
Obawiam się jednak, że by zobaczyć ew. zmiany musiałbyś ponownie wejść na lokację (AR0512) od zera.
Przedmioty się nie pojawiły ani lokacja AR1802.
Dodatkowo są jakieś problemy z przeciwnikami przyzywającymi umarlaki - gra się wyłącza tuż po pojawieniu się kościotrupów.
Ten sam błąd (komunikat) pojawia się przy użyciu różdżki przyzywań - normalnie pojawiają się gnole, pająki, psy i wilki ale czasem po prostu grę wywala (przypuszczam, że jeden typ potworków się "popsuł").
OK., wiem o co chodzi. I... mam już chyba dość tej nowej wersji i problemów z nią. Najwyraźniej sie starzeję i nie mam już serca do BG...
Poprawienie tych błędów zajmie mi z tydzień (cholerny DLTCEP coś namieszał). Zrób sobie przerwę, zanim to opanuję.
mam już chyba dość tej nowej wersji i problemów z nią.
Może poprostu zostaw tylko to czego jesteś pewien a resztę wywal.
Jak masz mało czasu to mogę niektóre proste poprawki sam robic.
Załączam ponownie poprawki do AR0512 i kilka innych drobnych.
Mam obawy, że nie poradziłbyś sobie w przypadku tych poprawek. Z drugiej strony żal mi tych wszystkich zmian i nowych lokacji. Pomyslę, ale zaczynam być zły...
Nie mam pojęcia co jest z umarlakami, nic tam nie grzebałem, więc będę chyba musiał poprostu zagrać... Tylko kiedy...?
Mam obawy, że nie poradziłbyś sobie w przypadku tych poprawek.
Zaawansowanych bym nie ruszał ale jakieś duperele mógłbym załatwic - przedmioty, czary itp.
jakieś duperele mógłbym załatwic Ja ci nie zabraniam - tylko konsultuj co chcesz zrobić.
Ok. Spoko. Za Twoją radą chwilowo zaprzestałem testów i wróciłem do v. 2 .
Nie zapomnij o patchu 2.01B. Projekt NTotSC v. 3 wymaga w każdym razie poważnego przemyślenia - dzięki. Na razie jestem zajęty Fallout3, więc na pewno nie siądę do tego zbyt prędko.
Nie zapomnij o patchu 2.01B.
Ba! Jak mógłbym zapomnieć? Daj znać kiedy wznowisz pracę.
Na razie, w wolnej chwili ograniczę się do nałożenia tylko poprawek i rzeczy przywróconych z 3.00 na 2.01(B). Bez nowych questów, zmian w silniku, magii itp. Prawdopodobnie zemściła się równoległa praca na kilku elementach na raz, więc tego, co teoretycznie było sprawne, poprawiał tym razem nie będę.
Szkoda, że przerwałeś pracę na 3.00, przez wakacje trochę więcej pograłem i pomimo kilku błędów grało się na prawdę świetnie. Ogółem kawał dobrej roboty i w razie czego jestem chętny do pomocy/testowania.
Szkoda, że przerwałeś pracę na 3.00, przez wakacje trochę więcej pograłem i pomimo kilku błędów grało się na prawdę świetnie. Ogółem kawał dobrej roboty i w razie czego jestem chętny do pomocy/testowania. Wrócę do tematu po zakończeniu modułu do Falonta Czy.