AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA
Nie chcialbym nikogo straszyc ale co by bylo gdyby juz prawie u celu okazalo sie, ze docelowe lotnisko zamkniete i wszystkie inne w zasiegu resztek paliwa tez? Pogoda zmienna bywa... Czy tanie linie maja w ofercie tankowanie w powietrzu?
Przeniesione z tematu ''¤ Jak dostać się z Hiszpanii do Polski gdy nie ma lotów''
A.
Nie chcialbym nikogo straszyc ale co by bylo gdyby juz prawie u celu okazalo sie, ze docelowe lotnisko zamkniete i wszystkie inne w zasiegu resztek paliwa tez? Pogoda zmienna bywa... Czy tanie linie maja w ofercie tankowanie w powietrzu?
niby zawsze może być pierwszy raz, ale ogólnie to ruch lotniczy kieruje się coraz dokładniejszymi przepisami a piloci i służby na ziemi mogą rozmawiać o rozwoju sytuacji.
ale zjeżdzamy poza temat ( a czy możemy zatankować w powietrzu ? )
norbo, mysle, ze w takich sytuacjach tankuje sie na podroz w dwie strony, jest to tansze niz tankowanie w powietrzu
anvien, ja dokucze - zawsze mozna poprosic Obame o odrobinke benzyny i zatankowac .
pod warunkiem, ze ma sie wykupiony bilet.
poza tym jak sadze wrocimy do lotow na niskich pulapach czyli aeroplanach i pewnie tez do hydroplanow - czyli lotow balonowych
- przyroda nie zna pustych miejsc
W takich przypadkach (lotów dlugodystansowych przy zlej pogodzie na lotnisku docelowym) kazdego podróznego zobliguja do brania na poklad 10l w karnisterku i kazdy po koleji bedzie smigal po skrzydle (lub wybiora droga konkursu sms-owego jedna osobe odpowiedzialna za tankowanie) dopelnial bak. Oczywiscie przy zmniejszonym pulapie lotu.
A tak powaznie zawsze maja paliwa "na zaske"
A tak powaznie zawsze maja paliwa "na zaske" no raczej nie maja, tankuje sie raczej na styk, ze wzgledu na koszty, im ciezszy samolot, tym wiecej spala, wiec raczej tankowanie do pelna wchodzi w rachube w sytuacjach gdy jest niebezpieczenstwo ze samolot na danym lotnisku nie wyladuje
tankowanie do pelna wchodzi w rachube w sytuacjach gdy jest niebezpieczenstwo ze samolot na danym lotnisku nie wyladuje
czyli gdy koszty ewentualnych odszkodowań przekraczają znacząco koszty dodatkowego zużycia paliwa?
czyli gdy koszty ewentualnych odszkodowań przekraczają znacząco koszty dodatkowego zużycia paliwa? tego nie wiem, trzeba by dokladniej sie dowiedziec jak linie lotnicze kalkuluja koszty
norbo, oszczednosci sa choroba lotnictwa od zawsze - ja wole zaplacic nieco wiecej za lot, zakladam, ze pilot nie jest samobojca i zawsze wykupuje dodatkowe ubezpieczenie - beda mieli za co mnie wygrzebac ze zlomu i jeszcze na porzadna urne kolo TV wystarczy
zakladam, ze pilot nie jest samobojca
cóż za optymizm
hehe,jeszcze ikxio chciałaby koło tv polegiwać ,a na Wawelu to chyba w tych kryptach to nic nie odbiera...więc i tak nici...
a co mi tam Wawel -Kreml to by sie liczyl i to nie jakies miejsce pod plotem jak Lenin.