ďťż

AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA

Witam

Prosze POMOCY !!! - potrzebuje PL patche... dla [DSotSC] Dark Side of the Swords Coast v1.85 i [NTotSC] Northern Tales of the Sword Coast v1.45 autorstwa "Joneletha".

Czytalem ze poprawiaja tłumaczenia... mod'ow [DSotSC] v1.85 i [NTotSC] v1.45 autorstwa "Aurelinus'a" tak by mozna bylo je prawidlowo zainstalowac w ver PL dla BGT

Zamieszczam moj aders E-mail "newslayer@wp.pl" A jesli ktos zna dzialajace linki do wymienionych poprawek "Joneletha" bardzo prosze o ich podanie...

Z gory... dziekuje


Przeniosłem twojego posta do osobnego tematu, a poza tym sprawa już chyba rozwiązana (na bgif). W najbliższym czasie patch powinien pojawić się na Wieży Ramazitha. Polecam też patcha do przedmiotów autorstwa Shinigamiego (poprawia grafikę i opisy) tez wktótce powienin pojawić się na WR.
Na Wieży już jest. Dodam tylko, że ja i Joneleth dodaliśmy polskie tłumaczenia nazw lokacji.
A gdzie się stracił Lester, Wojownik Kufla Piwa? Miał ponoć wylądować na Wieżę, ale jakoś nie widać, na ftp Damiana Staniszewskiego też tego nia ma.


Lestera o ile wiem robił Shaggie i udostępniał go na forum CoB'u.
Link do downloadu jest już nieaktywny, spytam go na PW czy zgodzi się na umieszczenie modu na Wieży.
Shaggiego od jakiś dwóch lat nie ma na scenie... wysłałem go do Arkanisa, powinien Ci przesłać. Nie powinno być problemu z umieszczeniem go na stronie.
Już przesłałem do Albatrosa i Nugruda.
Mam takie pytanie. Rik swego czasu stworzył zakręcony mod o nazwie Crazy Remixes. Ale oczywiście zaginął jakiś czas temu i nie można już go znaleźć. Czy ktoś wie, gdzie można go ściągnąć, ewentualnie ma na dysku i może przesłać.

Na wieży też można by go podwiesić, ale nie jestem pewien, czy rozwiązano błąd z umbrowymi kolosami w Podmroku.
Zapytałem Rika o tego moda, powiedział ze osobiście nie ma na dysku i nie wie za bardzo gdzie szukać więc szanse znalezienia tego są prawie równe 0 jedyna szansa to ktoś musiałby odkopać stare płyty z modami z przed kilku lat. Dam ogłoszenie na CoB, BGiF, Insi, TB może się ktoś zgłosi.

Przy okazji: Ma ktoś Victor's Improvement Pack po polsku? (bardzo proszę sprawdźcie na swoich płytkach z modami)
Przeglądałem Black Wyrma i tam tego nie ma w polskiej wersji a na forach o modyfikacjach nie znalazłem. Nie kojarze przy całym swoim poglądzie sytuacji, że takie cos powstałow polskiej wersji.
Daję sobie coś uciąć, że widziałem w polskiej wersji, miałem nawet na dsku i grałem, ale niestety wywaliłem
Ja mam bodajże Szalone Remiksy (o ile płyta jeszcze działa).
Mogę przesłać Albowi, żeby umieścił na Wieży.

EDIT:
Ha, działa.
Chyba wiem jeszcze jakiego "must have" modu brakuje na Wieży, a na pewno jest po polsku i to tłumaczone przez Rika - Morituri kit, choć w starszej wersji, ale to na WR nie jest priorytetem.

P.S. Nie, ja tego na razie nie potrzebuję, ale doposażyć Ramazitha można
Morituriego niedawno wysłałem Arkanisowi, miał przekazać Albatrosowi

PL patche... dla [DSotSC] Dark Side of the Swords Coast v1.85 i [NTotSC] Northern Tales of the Sword Coast v1.45 autorstwa "Joneletha".

Czytalem ze poprawiaja tłumaczenia... mod'ow [DSotSC] v1.85 i [NTotSC] v1.45 autorstwa "Aurelinus'a" tak by mozna bylo je prawidlowo zainstalowac w ver PL dla BGT


Szykują się nowe wersje obu modów, przydałoby się zadbać o to, żeby tym razem nie były potrzebne żadne patche, co nie? Joneleth, jesteś na posterunku? Aha i jeśli tylko znacie jakieś bugi - zgłaszać! Najlepsza pora na to. Teraz właśnie.
Ja mam Victor Improvements. Kiedyś ci chyba przesyłałem Ark, i to dlatego. Znaczy się... mam prawie wszystko przetłumaczone - oprócz bezsensownych ulepszeń Lochów Irenicusa (denne) oraz przepakowanych przedmiotów. Najlepsze komponenty są przetłumaczone ;P
No właśnie o to chodzi, że mi nie wysłałeś Jakbyś mógł to zapodaj na arkanis@o2.pl
Arkanisie, kiedyś oznacza czasy Damiana Staniszewskiego


[date='Apr 24 2007, 01:10 AM']
I know these G3 mods are translated into polish:
Npc Tweakpack
Sword and fist


Sword and Fist kiedyś im wysłałem w dniu premiery moda, i zginęło w mrokach formatów mojego kompa - mówili, że dodadzą tłumaczenie jak będzie V2. Problem w tym że ICH nie ma.
NPC Tweak Pack jest Damiana, powinien gdzieś być.
BG2 Refinements jest za duży jak na Wieżę. Musisz go ściągać z Spellholdu.
BG2 Improvements do kogo mam wysłać bo to wymaga dokończenia.

BG2 Refinements jest za duży jak na Wieżę. Musisz go ściągać z Spellholdu.

O_o

Wybaczcie, że dopiero teraz to umieściłem, miałem przygotowaną aktualkę, ale jakoś zapomniałem o niej.
Jest jakiś mod do BGT który w BG1 zmienia sposób w jaki moja postać staje się wieloklasowcem na taki jaki był w BG2?
Swego czasu Modowy_Amator pytał się o tego moda:

Ściągnąłem i zawiesiłem jeszcze raz tutaj. Niestety nie mam aktualnie zainstalowanego baldura żeby to sprawdzić. Poza tym z tego co widzę to nie ma tam polskich plików tra

Ściągnąłem i zawiesiłem jeszcze raz tutaj

Dzięki.


Poza tym z tego co widzę to nie ma tam polskich plików tra

A ja widzę jeszcze gorzej: rozmiary plików tra z podkatalogów english różnią się w zależności od wersji v3/v4. Jednak wygląda to na zmiany kosmetyczne, bo w v4 są to często mniejsze rozmiary. BGiF mi się teraz nie ładuje, czy jest jakiś inny sposób by skontaktować się z Evendurem? Jeśli się to uaktualni, to można się spytać ronina czy nie zrobi update'u, albo chociaż pozwoli na zmodyfikowanie i umieszczenie na Wieży? Hmmm, a może ronin wcale się tym modem nie opiekuje i to dlatego "v4" jest na rapidshare'u a nie w centrum pobrań SHS

EDIT: Nie to nie ronin się opiekuje FR/ROV, a hlidskialf, problem w tym, że nie jest aktywny od ponad pół roku... Ale zawsze można "manualnie" instalować tłumaczenie, ale najpierw musi ono być zgodne z v4.

A ja widzę jeszcze gorzej: rozmiary plików tra z podkatalogów english różnią się w zależności od wersji v3/v4. Jednak wygląda to na zmiany kosmetyczne, bo w v4 są to często mniejsze rozmiary. Wczoraj przeglądałem datę modyfikacji poszczególnych plików i wygląda na to, że od czasu v3 pomijając WeiDU zmieniony został jedynie AR0602.bcs Pliki tra są nienaruszone. W wersji v3 dostępnej na wieży w folderze english znajduje się wczesna wersja polskiego tłumaczenia dlatego nie zgadza Ci się wielkość plików z oryginalnymi angielskimi.
BTW. dodałem Freedom do mega instalacji.
Rzeczywiście, brawo za spostrzegawczość. To co - v4 ląduje na Wieży, rozumiem?

P.S. Nikt nie zdobył Morituriego PL dalej?

P.S. Nikt nie zdobył Morituriego PL dalej?
Właśnie się dogadałem z Albatrosem w sprawie tego morituriego, cały czas myślałem że mu przesłałem dlatego się nie odzywałem w tej sprawie, niestety Alb nie ma sprawdziłem też na mojej płycie niestety widnieje tylko ang z tego wynika że trzeba jak najszybciej przeczesać sieć, wyłowić go i zawiesić na WR, bo przepadnie bez śladu postaram się popytać parę osób i napisać info na innych forach.
Przecież mówiłem, lole, że go mam I Ci chyba Ark wysyłałem nawet.

Odezwę się do Albatrosa.
No własnie cos mi świtało, że ktoś go miał, ale zapomniałem kto No to mamy morituriego pl na WR Jeszcze tylko Vic moda bym prosił pl od Yarpena (Yarp chyba mówiłeś, że go masz? czy znowu mi się coś pojebało? )

Jeszcze tylko Vic moda bym prosił pl od Yarpena (Yarp chyba mówiłeś, że go masz? czy znowu mi się coś pojebało? )

Ma, ale niedokończonego. Zresztą to by było niejedyne niedokończone tłumaczenie na Wieży, trzeba je wszystkie wytropić i umieścić na TODO Tak jak tłumaczenia w nie najnowszych wersjach, a z góry zakładam, że takim będzie Morituri, ale niech już na razie będzie przynajmniej w tej starszej wersji.
Słusznie zakładasz odnośnie morituriego

W wersji v3 dostępnej na wieży w folderze english znajduje się wczesna wersja polskiego tłumaczenia

No tak, to dalej jest wczesna wersja, bo niedokończone i już po screenach widać brak polskich znaczków i literówki ("Rzady prawosci", "Odpornośc")

EDIT: OK, zabrałem się za dokończenie i ew. poprawienie.
Szukam modu do Weidu, ktory by mi umozliwil zmiane klas npc'om na te dodane w '2' (tak jak to bylo mozliwe w przypadku instalacji TuTu), zwby np. zamienic Kivana z lowcy na lucznika
Jesli mówisz o bg1 to nie ma takiej mozliwości, poprostu silnik na to nie pozwala. Jedyne co Cie ratuje to zainstalowanie BGT lub TuTu
Kegax w innym wątku bodaj napisał, że gra w BGT, więc chodzi raczej o analogiczne narzędzie dla BGT. Pewno jest coś takiego, może BGT Tweaks to potrafi? Wydawałoby się to bardzo naturalnym komponentem.
A starusieńki Sword Coast Keeper? Nie pomógłby? Ręcznie moznaby może pozmieniać...
Jak BGT to Shadow Keeper, fakt moznaby ręcznie pozmieniać bez problemu.

A starusieńki Sword Coast Keeper? Nie pomógłby? Ręcznie moznaby może pozmieniać...
Sprobowalem - niestety do wyboru sa tylko podstawowe klasy, podklas niestety nie ma...

EDIT: okazalo sie, ze sciezka do baldursa byla domyslnie ustawiona na folder z '1', jednak po zmianie na odpowiedni (BGT), wystepuje blad (zla wersja)...
Witam!

Poszukuje programu DLTCEP Editor. Niestety wszystkie linki jakie znalazłem w sieci są martwe (tak samo jak moja płytka na której go miałem). Jeśli ktoś ma go w swoich zbiorach bardzo proszę o podzielenie się nim ze mną
http://crpg.dmkhost.net/v...DLTCEP_6.8c.zip
6.8c? Najnowsza wersja to 7.0j W ogóle to stara strona projektu całkowicie padła, a to narzędzie przeniosło się na sourceforge.

P.S. Morituri to już chyba przepadł na amen

P.S. 2 - Wyszła nowa wersja NPC Kitpack, nowsza niż ta na Wieży, ale polskie tłumaczenie Yarpena nie zostało dołączone, choć nad nim pracował?

Morituri to już chyba przepadł na amen
rzecie mówiłem seeetki razy że go mam ;p Myślałem, że już jest na wieży o.O

(nie wiem, może mam jakieś zaniki pamięci ale chyba nic nie dostałem, prześlij jak możesz - Albatros)
Wie ktos gdzie moge znalezc mod ze sprzedawca grimuarow pojawiajacy sie na targu przygod? Grimuar Mod; taka nazwe mial bodajze, czy stal sie czescia jakiegos wiekszego moda? pamietam ze byl po polsku...
Cholera, wyląda na to, że kolejny mod zaginął w przepastnych otchłaniach Internetu

Ponoć Enhanced SoA zawiera jakieś grimuary, obczaj, być może da się je zainstalować jako osobny komponent, byc może ze składnikami, które nie będą Ci przeszkadzać.
Enhanced SoA ? Chyba coś pomyliłeś:


Skład moda:

1) Na Promenadzie Waukeen można znaleźć teraz nowego kupca o imieniu Alyoud, który niedawno przybył do Athkatkli. Alyoud jest wędrownym kupcem, który podróżuje po całym Faerunie, kupując i sprzedając potężne magiczne przedmioty. Jak na razie ma on tylko pięć nowych przedmiotów. Każdy przedmiot został przeze mnie dokładnie dopracowany i posiada swój własny, unikalny plik graficzny.

2) Składnik ten zawiera 16 całkowicie nowych podklas. Zostały one stworzone by dać graczowi kilka nowych alternatyw dotyczących wyboru podklasy. Niektóre z podklas znajdujących się w tym składniku zostały zaczerpnięte z klas prestiżowych z trzeciej edycji Dungeons and Dragons (na przykład Gladiator i Szermierz), ale zdecydowana większość jest oparta na moich własnych pomysłach.

3) W drugiej części Wrót Baldura umieszczono kilka pojemników oznaczonych jako 'hidden' lub 'secret'. O ile te pierwsze niektórzy mogli przez przypadek odkryć samodzielnie, o tyle te drugie są niezwykle trudne do odnalezienia, ponieważ sprowadzają się one najczęściej do kilku punktów. Nie muszę wspominać o swojej satysfakcji, kiedy udało mi się jeden z takich sekretów odkryć. Muszę jednak zaznaczyć jak bardzo się zawiodłem. Znalazłem w nim tylko trochę złota i bezwartościowe kamienie. Uważam, że skoro pojemniki te są swoistym sekretem w grze, powinny zawierać jakieś potężne lub przynajmniej przydatne przedmioty. Postanowiłem więc, że umieszczę w nich znane z pierwszej części gry grimuary i woluminy, zwiększające poszczególne cechy. Życzę wam dużo szczęścia w poszukiwaniach, bo z pewnością będzie wam ono potrzebne.

4) Na pomysł stworzenia komponentu 'Nowi wrogowie rasowi' wpadłem po przeczytaniu tutoriala dotyczącego tworzenia nowych wrogów rasowych, który napisał Daxziz. Autor tego tutoriala nigdy nie sprawdzał tej możliwości w praktyce, postanowiłem więc sprawdzić ją za niego. Składnik dodaje kilku wrogów rasowych i został stworzony głównie z myślą o BG1 Tutu, gdyż z nowych dostępnych wrogów rasowych sporą liczbę przedstawicieli w Cieniach Amn ma jedynie Yuan-Ti.

5) Jeden ze składników dodaje do gry nową przyłączalną postać o imieniu Amara. Jest ona neutralnym dobrym skaldem przemierzającym świat w poszukiwaniu przygód. Można ją znaleźć w oberży Mithrest. Została uaktrakcyjniona w komentarze i interakcje z innymi członkami drużyny.

6) Mod wprowadza także niewielkie zmiany do pierwszego poziomu lochów Irenicusa, umieszczając tam kolejnego kambiona. Zamiast jednego kambiona są teraz dwa.


Mod dodający grimury do BG 2 nazywa się : Grimuar
Ostatnia wersja posiada osiem grimurów, jednego handlarza księgami. Przystosowali ją też do Tactics

(Mogę upnąć na znanych Komu-Trzeba zasadach. Jeśli wciąż nie odpowiadają wam moje wymagana, tj.: by w opisie modu znalazła się notka kto wrzucił go na strone możecie sami poszperać. Tyle fanów.. mimo ze jest to jeden z pierwszych modów pewnie ktoś go ma )
Przeglądałem sobie starą płytkę i zauważyłem, ze mam ten mod grimuar, ale zdaje się jest to wersja nieprzystosowana do tactics.

Enhanced SoA też posiada grimuary, ale w nowszej wersji (nazwa zmieniona na Enhanced BG2 - jest na Wieży).
Wiem Enhanced mam a o co chodzi z tym przystosowaniem do tactic?? Ja mam MM wedlug rozpiski Kathosa. Sa jakies problemy z grimuarami?
Jak ktos moglby udostepnic tego grimuara bylbym wdzieczny ew. wrzucic mi go na poczte (podam na PW).

Aha Albatros pytales o wersje Sagi BG ja pamietam dyskusje na ten temat na forum BG i Fantasy (ale teraz to forum jest cos nie dostepne i nie moge tego sprawdzic).

Przeglądałem sobie starą płytkę i zauważyłem, ze mam ten mod grimuar, ale zdaje się jest to wersja nieprzystosowana do tactics.
wersja przystosowana nosi znaczek 3.0 (ale działa tylko z WeiDu .. lub nie WeiDu xD )


wersja przystosowana nosi znaczek 3.0 (ale działa tylko z WeiDu .. lub nie WeiDu xD )
Ja mam właśnie v3.0 ale w tp2 zauważyłem "Grimuars for BG2 NO TACTICS" więc już sam nie wiem.

Widzisz kiedys go mialem i jedynie co to mi przy nim czcionka sie sypala (wsumie sam niewiem czemu) mialem wtedy dosc duza modyfikacje bg2 (BP plus pare nych modow) pamietam ze wszystko wmiare dobrze chodzilo jak na tak wczesne wersje tych modyfikacji, fakt ze doszedlem tylko do konca 2 nie przeszedlem juz ToBu, no i TDD chyba cos sie zaciol z questem.

Zastanawia mnie co mial Tactics do tego modu (sprzedawca i kilka przedmiotow chyba nie moga az tak kolidowac).

Jak kolwiek jezli ktos by to mial to bym looknal moze dalby sie to troche zmodyfikowac.

pozdro

PS. Dziwi Was pewnie dlaczego tak mnie ten mod interesuje, chodzi o to ze w BG gram glownie w multi tzn. ze znajomymi (a wiec grimuary rozkladaja sie na kilka osob zatem przydalaby sie ich wieksza liczba)
Może nie jest to do końca mod ale przeniesienie plików z gry do gry.

Poszukuję głosów postaci z IWD, które mógłbym wpakować do BG. (z innych źródełtez mogą być - ważny by były dobre)

Nie mam pojęcia czy wymagana jest jakaś konwersja czy renamed plików. Jakkolwiek wiem że takie coś jest możliwe - kiedyś krążyły takie pliki.
w jednym modzie jest glos willa z robin hood-legenda sherwood- czyli ze mozliwe
Witam

Poszukuje moda pozwalającego na osiąganie normalnych biegłości w broni dla klasy wojownika przy wieloklasowości (złodziej/mag/wojownik). W oryginale można dodać chyba tylko 2 gwiazdki do biegłości.
BG2 Tweak Pack. Poszukaj w downloadzie WR albo na gibberlings3.net .
Ściągnąłem tego z gibberlings3.net ale nie załatwił sprawy Czy zna ktoś stronę gdzie można ściągnąć tą właściwą poprawkę?
Musi załatwić, po prostu nie zainstalowałeś tego komponentu co trzeba z Tweaka, nazywa się on mniej więcej: Wielkie mistrzostwo dla wieloklasowców(multiklasowców)
No właśnie chodzi o to że zainstalowały sie mi tylko 2 komponenty i więcej nie było
Może ściągnąłeś coś innego, ściągnij to: http://www.gibberlings3.net/bg2tweaks/index.php

Na wszystkie początkowe pytania w stylu: Zmiany zawartości, zmiany wyglądu odpowiedz [T]AK, czy tam [Y]ES, a potem sobie szukaj komponentu.
Dzięki serdeczne - teraz powinno zadziałać
Z uwagi na porządki, temat ten traktuje teraz jedynie o modyfikacjach do BG2. Jeśli ktoś jest zainteresowany takim tematem o BG1 to należy go założyć w stosownym dziale.
Czy ktoś zna jakikolwiek mod pozwalający na przyłączenie więcej niż 5 postaci? chciałbym pograć w 8, wtedy dopiero byłaby klimatyczna drużyna Bo zawsze dla mnie za mało miejsca - nie rajcuje mnie granie 4 osobami ,,żeby exp szybciej leciał''
Nikt nie zna, bo takowego nie ma, i raczej nie będzie.

Czy ktoś zna jakikolwiek mod pozwalający na przyłączenie więcej niż 5 postaci? chciałbym pograć w 8, wtedy dopiero byłaby klimatyczna drużyna Bo zawsze dla mnie za mało miejsca - nie rajcuje mnie granie 4 osobami ,,żeby exp szybciej leciał''

Nie ma takiej modyfikacji, bo tego się zmienić w silniku gry nie da, to jest niemożliwe, przykro mi.

Jak chcesz grupowo to polecam torrenty.org/orgie xD
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mkulturalnik.xlx.pl
  •