AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA
Witam mistrzu Aurelinusie.
Gram w twoje mody począwszy od BG i dlatego pozwole sobie w tym temacie zadać pytanie odnośnie F3...pewnie to nie tu powinienem ale chyba nie ma wiekszego speca od modów F3 PL. Jako ze gram w Mod Collection i jak zwykle w połowie gry stwierdziłem że robi się zbyt łatwy (nie pierwszy raz zaczynam od początku:)) a że nie chcę zwiększać poziomu trudności postanowiłem że pogram w trybie TPP bez VATS. Pytanie moje brzmi: czy da sie ,grzebiąc w pliku .ini lub inaczej, ustawic celownik aby strzał padał mniej więcej tam gdzie on wskazuje..bo wiedomo że nasz bohater strzela trochę w lewo przy TPP...lub moze jest jakiś mod poprawiający to..ja nie znalazłem. Aha..i czy na takie strzelanie ma wpływ umiejętność Broń Palna
Po pierwsze, nie będę poprawiał tego "mistrza", ale zlitujcie się - czuję się jak chiński mandaryn.
Co do odpowiedzi to zaintersuj się modułem "Iron Sights". Jeśli nawet lekko konfliktuje, to wystarczy, że będzie po moim modzie w kolejce (wymaga wpisu do Fallout.INI lub uruchomienia z Modmanagera):
http://www.fallout3nexus....ile.php?id=3795
Powinien być koniecznie startowany wraz z tym drugim, który jest wymagany (link masz w opisie modułu) po - nie przed moim.
Z tym mistrzem to chciałem dobrze a wyszło jak zwykle
A co do modu to ciekawy motyw ale ja bardziej potrzebowałbym wycentrowanie kursora przy widoku z trzeciej osoby...a to jest modzik na FPP... a jak już ,żeby przy naciskaniu PPM widok przechodził z TPP na celownik.
Niezłe wymagania...
Poprostu wolę grać z widoku trzeciej osoby ale podejrzewam ze tak już zostanie
Samego błędu korygującego odstrzał w lewo (w rzeczywistości w lewo-dół) nie zlikwidujesz, bo jest to złudzenie optyczne - ale fizycznie wystepujące przy celowaniu -wynikajace z ustawienia kamery. Zagraj w RE 5 postacią główną a potem Shevą a zrozumiesz i złapiesz na czym polega haczyk. (Nie, nie mam o tobie złego mniemania, po prostu w RE5 masz jako Chriss celownik z prawej, a jako Sheva z lewej).
Łapię w czym rzecz tym bardziej ze przy oddalaniu kamery ta odległość się zmienia...chyba zrobie punkcik na monitorze zielonym pisakiem
Łapię w czym rzecz tym bardziej ze przy oddalaniu kamery ta odległość się zmienia... Oryginalna gra, zwana Vanilią ucieka się tu drobnego oszustwa, zwanego autocelowaniem (tzn. pociski wylatują zawsze w kierunku "prostopadłym" do osi ciała i równolegle do kierunku ręki), które mój moduł wyłącza.
Ww. problem złudzenia kamery można lekko oszukać używając broni z zamontowanym wskaźnikiem laserowym, który jest dość precyzyjnie ustawiony i - co ciekawe - działa tak samo w RE 5 (!), niestety celownik masz tylko na Xboxie .
Pomimo zapewnień też twórców celowników do lunet, one także "haczą" - tym razem w górę, tzn. celując trzeba delikatnie podnosić punkt do góry, co przy dodatkowym chybotaniu lufy czyni snajperkę dość niełatwą (ale uczciwą).
Sage RE zakończyłem na 4 . Razem z Dino Crisis i Silentami jeszcze na PS2
a wracając do tematu pograłem trochę wczoraj w TPP i powiem tyle ze dla mnie frajda.Co prawda nie ma widowiskowych slow motion ale za to moge wiecej punktów przeznaczyc na nauki ścisłe i otwierania zamków bo broń palna jest na 1..a amunicja się przydaje bo idzie jak woda, moża równiez spokojnie uzywac broni ciężkich i energetycznych bo punkty niewiele zmieniają w obrażeniach. Bajerem dla mnie było przeczesywanie hotelu powoli i ostrożnie bo nie można już kliknać VATS gdy ktoś wyskoczy zza sciany.
Ale to takie troche maniackie odruchy. Jednak chyba poczekam na 3.0 bo nie lubię grać z czymś nowym nie od początku
Chociaż wydaje mi się ze odbiegam od tematy który bądż co bądż sam załozyłem:D
Poczytaj w topiku o 2.08 o sejwowaniu gry, może unikniesz niespodzianek związanych z CtD, jeśli cię dopadną.
Co do wersji GotY i DLC to na tę chwilę - jeśli wierzyć zapewnieniom na forum Bethesdy to z wersją patcha 1.7 moduł powinien działać (mógłby sprawdzic ktoś, kto posiada GotY).
Dla pełnej zgodności należy wykonać tzw. Master Update opisany tutaj:
http://fallout3nexus.com/...ile.php?id=8629
W tej chwili moduł jest niedostosowany do DLC. Sprzęt z nich pochodzacy będzie z reguły za słaby na stopień wyzwania. Da się grać bez utraty poczucia integralności w Operation Anchorage (z uwagi na symulacyjność) i od biedy w MZ. W pozostałych przeciwnicy będą padać jak muchy.