ďťż

AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA

http://harrykoczargi.fotosik.pl/

to strona do fotek mojej preli


Ładna, będę musiał w końcu na jakimś spocie ją na żywo oblukać
http://harrykoczargi.fotosik.pl/albumy/644182.html
postęp prac przy mojej gablocie
Harrykoczargi, rozebrałeś to B20A1 ode mnie czy to twój (a już nieługo mój) stary silniczek?


Rozebrałem ten od ciebie bo musiałem w głowicy przeczyścić kanały olejowe bo nie przez wszystkie leciało na krzywki i nie które były powycierane, poza tym przy okazji zrobiłem uszczelkę pod głowicą.
Rozebrałem ten od ciebie bo musiałem w głowicy przeczyścić kanały olejowe bo nie przez wszystkie leciało na krzywki i nie które były powycierane
Jak to sprawdziłeś

poza tym przy okazji zrobiłem uszczelkę pod głowicą.
A wymagała wymiany

Jak juz zwaliłes głowicę to trzeba było remont zrobić i wymienic panewki i pierścienie. Wtedy zrzucenie głowicy miałoby sens.
Jak to sprawdziłeś
Jak odkręcisz korek oleju wlewu to widać krzywkę, akurat między innymi ta była lekko wytarta.
A wymagała wymiany
Była już na wykończeniu.
Cytat: Jak juz zwaliłes głowicę to trzeba było remont zrobić i wymienic panewki i pierścienie. Wtedy zrzucenie głowicy miałoby sens.
A ile tak w ogóle pierścienie kosztują??? Sam mówiłeś, że panewki można zrobić bez zwalania głowicy więc to może trochę zaczekać.
Była już na wykończeniu.
Nadal nie wiem jak możesz osądzic, że uszczelka pod głowice była na wykończeniu...?
Mam nadzieję, że zakupiłes oryginał a nie jakis zamiennik firmy ajusa, który wypluje ci się po 5 tys kilometrów.

A tak przy okazji, pamietam, ze zastanawiałes się nad zakupem sprzęgła Valeo. Nie wiem jak docisk ale w prelce, którą jeździłem była tarcza Valeo. Miała juz troche nalatane ale po zdemontowaniu wyglądała niemal jak nowa i spisywala się swietnie w szesnastozaworowej III gen. Z czystym sumieniem polecam.
Nadal nie wiem jak możesz osądzic, że uszczelka pod głowice była na wykończeniu...?
to się da osądzić na włączonym silniku. W tym przypadku tylko domysły, że była padnięta.
Z czystym sumieniem polecam.
Wiem bo w pracy wkładam Valeo sprzęgło i wszyscy jeżdżą zadowoleni. Rozumiem ostrzeżenia innych przed Valeo bo produkuje począwszy od wycieraczek aż po sprzęgła może i więcej. Ale już bardziej wolę Valeo od Kagera.
Kolego pozdrawiam itp,itd...
drajwer napisał/a:
Nadal nie wiem jak możesz osądzic, że uszczelka pod głowice była na wykończeniu...?

to się da osądzić na włączonym silniku. W tym przypadku tylko domysły, że była padnięta.
Ale skąd te domysły? Na jakiej podstawie? Są prelki, które na oryginalnej uszczelce robią grubo ponad 300.000. Tobie się coś uroiło i pewnie wsadziłeś gorszą uszczlkę niż była i starasz się to nie wiem czemu jakos wytłumaczyc...
Po prostu chciałem to zrobić póki silnik jest na wierzchu bo jest wygodniej. Sam osądź czy uszczelka jest dobra, jej zdjęcie jest w linku który podałem wyżej.
Harrykoczargi, dobry jest jedynie oryginał z ASO: 400-450zł
A Goetze?? http://harrykoczargi.foto...y/644182-4.html
A Goetze??
Marny zamiennik. Choc sam mam niewiele lepszy
tylko taka udało się znaleźć mojemu koledze.
http://harrykoczargi.fotosik.pl/albumy/644182.html Nowe zdjęcia
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mkulturalnik.xlx.pl
  •