AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA
Icewind Dale 1 to moim zdaniem naprawdę świetna gra. Chyba najlepsza na silniku Infinity. Brakowało mi w niej jednej rzeczy. Ma mega-klimat AD&D (którego żadna inna gra nie posiadała), była tak do bólu klasyczna, że aż świeża i genialna. Ale nie ma...
PODKLAS
A dokładniej jakiejkolwiek różnicy między Wojownikiem A a wojownikiem B. Kiedy przedstawiciele innych klas jakoś się różnią, w przypadku tej-mej-ulubionej-jej tak nie ma. Stąd zasięgnąłem rady podręczników i znalazłem zestaw wysokopoziomowych zdolności - które prezentują się wcale okazale. Przykład:
Wirowy atak: umiejętność ta pozwala na wykonanie potężnego ataku zadającego obrażenia wszystkim przeciwnikom wokół.
Poziom Wojownika Obrażenia
10–14 1k8
15–19 2k8
20–24 3k8
25–29 4k8
30+ 5k8
Wymagania: 10 poziom, 13 siły
Wytrzymałość: umiejętność ta pozwala na przetrwanie nawet najtrudniejszych momentów. Na czas 3 rund zapewnia odporność na powstrzymanie, paraliż, natychmiastową śmierć.
Wymagania: 10 poziom, 13 kondycji
Myślałem także o wykonaniu niektórych zdolności znanych z podklas, np. Szał berserkera (który dzięki efektowi zakrycia liczby PŻ byłby zgodny z podręcznikowym, yay!) czy inny Mierzony Strzał.
Zdolności dostępne będą w formie przedmiotów pozwalających się ich nauczyć. Przedmioty będą rozlokowane po świecie gry.
Czy macie jakieś pomysły na ciekawe zdolności (dla dowolnej spośród klas)?
To ja się wypowiem, jako iż IwD to jedna z moich ulubionych gier.
Przede wszystkim dopracowałbym Barda, może kilka nowych pieśni? No i kilka nowych itemów dla tej klasy by się przydało.
Dalej - Upadli Łowcy i Paladyni - po zmianie klasy stają się zwykłymi Wojownikami...
Na końcu ulepszyłbym hm... Mnie to przede wszystkim brakuje jednej, dosłownie jednej, ale obszernej lokacji na wzór Twierdzy Strażnika
Tyle ode mnie