AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA
dokladna dokumentacja techniczna moda:
Mod "szalony poziom trudnosci"- nazwa bardzo ogolnikowa.
Juz we wczesnych wersjach mial on nie tylko zwiekszyc poziom trudnosci, ale tez wprowadzac poprawki, usprawnienia i nowe mozliwosci do gry. Wszystkie te zmiany sa dostepne osobno w modzie. Wg wlasnego widzimisie mozna instalowac poszczegolne zmiany bez pozostalych- dla przykladu; nie trzeba instalowac nowego poziomu trudnosci aby otrzymac poprawki.
Zmiany w grze
1) POPRAWKI I NOWE MOZLIWOSCI W GRZE OBECNE WE WSZYSTKICH NAJNOWSZYCH WERSJACH MODA:
a) Modele Przedmiotow;
- Wszystkie miecze wykuwane (oprocz jednego) korzystaja z modelu miecza berengara.
- Miecz wykuty z trzech zoltych meteorytow "nagrodzony" modelem miecza ard'aenye,
- Miecz temerski ma nowy, poprzednio niedostepny w grze model (model odkryty przez J_Slash)
b) Pancerze
- Wszystkie zbroje maja 3 miejsca na mikstury i 2 miejsca na bron krotka.
c) Ekwipunek
- Poprawiony "well stacked mod" (autor oryginalu- rcboothman) zgodny z ER, czyli skladowanie do 999 przedmiotow tego samego rodzaju w jednym slocie ekwipunku.
d) Kamera
- Mozliwosc oddalenia kamery z widoku tpp.
e) Poker
- 5 npc'ow zaryzykuje wyzsze kwoty podczas gry w pokera. Kwoty w granicach rozsadku, npc'e logicznie wybranic (stac ich).
f) Otrzymywane Doswiadczenie
- Na podstawie topicu "poziom koncowy" w epilogu gry z oficjalnego forum wiedzmina, statystycznie podniesione nagrody doswiadczenia za zabitych przeciwnikow, tak aby gre konczyc z okolo 45 levelem. Zmiany te sa kluczowe aby przezyc ze zwiekszonym poziomem trudnosci. Poza tym uprzejemnia gre.
g) Questy
- Zintegrowany mod "werewolf fur" pozwalajacy otrzymac od carmen siersc wilkolaka za uratowanie vincenta.
- Podniosiona zywotnosc vesny hood w zadaniu "spozniony slowik".
koszmar "spoznionego slowika"? nie obawiaj sie. vesna to harda dziewczyna ze wsi, jagienka sie od niej uczyla.
h) Sterowanie
- Poprawiony "walk mod" (autor oryginalu- J_Slash) umozliwiajacy chodzenie uzywajac kamery TPP
aby skorzystac z mozliwosci chodzenia nalezy przypisac klawisz w opcjach -> sterowanie.
i) Interfejs
- "Toggle GUI mod" (znajduje sie w tych samych plikach co walk mod)
W opcjach -> sterowanie dodana mozliwosc zdefiniowania klawisza wylaczajacego interfejs podczas gry.
- Wbudowany w gre dokladny poradnik jak pokonac kazdego potwora i bossa. Nowe wpisy w:
bestiariuszu - kazdy przeciwnik,
postaciach; azar javed, jakub de aldersberg, krol gonu, wiedźmak -> poradnik ogolny do rozwoju postaci,
samouczku.
- "easy=medium=hard mod"
Mozliwosc uzyskania wysokiego poziomu trudnosci z kursorem - ognistym mieczem wskazujacym moment nastepnego ataku w sekwencji.
Efektem moda bedzie niski i sredni poziom trudnosci o parametrach wysokiego. Bedzie mozna grac na srednim lub niskim poziomie, uzyskujac w ten sposob kursor jak i wysoka trudnosc.
j) Bugfixy
- Zmieniona rasa zjadarek z wampirow na trupojady.
- Poprawione opisy talentow w grze.
- Bonus od talentow "regeneracja energii" z drugiego i trzeciego poziomu wytrzymalosci zamieniona (poprzednio bronzowy talent dawal bonus +25% regeneracji a srebrny +10%)
- Calkowicie przepisane parametry wszystkich mieczy wykuwanych
zachodzilo duze podejrzenie, ze w oryginale rzeczywiste parametry tych mieczy roznily sie od tych w opisach broni. teraz miecz i zbroja robia dokladnie to co w opisie
k) Efekty Wizualne
- Teraz kazde ciecie mieczem bedzie zostawiac widoczna rane.
- Wieksze slady krwi.
l) Filmiki
- Do wyboru dwie wersje moda usuwajacego filmiki przy wlaczaniu gry (przyspiesza ladowanie wiedzmina):
wszystkie filmy (domyslny),
tylko loga firm, intro zostaje (w archiwum "no logo.rar").
2) POZIOM TRUDNOSCI:
wszystkie najnowsze wersje
a) Efekty krytyczne;
- szansa na zadanie precyzyjnego trafienia zmniejszona o polowe dla drugiego i trzeciego ataku stylu grupowego,
- sila precyzyjnego trafienia zmniejszona o 0/50/66% kolejno dla pierwszego, drugiego i trzeciego ataku stylu grupowego.
to milo moc zadac krytyczne obrazenia ale zeby byly kilkakrotnie wieksze od stylu silnego i to na 10 przeciwnikow na raz? znajmy umiar
b) Cechy i talenty Geralta;
- odpornosci na efekty krytyczne zmniejszone o ~10%.
powoj, wilga, wierzba, pocalunek. co to jest, eliksiry? w zyciu ich nie potrzebowalem. a po co mi talenty odpornosci na efekty krytyczne? sprobuj teraz
c) Przedmioty;
* MIECZE
- Zresetowane bonusy do obrazen w kazdym mieczu. Pozostale bonusy zachowane.
- W przypadku zbyt duzego spadku uzytecznosci miecza po resecie obrazen, strata zastapiona innymi bonusami;
- poniewaz ksiezycowe ostrze (jeden ze srebrnych mieczy) za bonus ma "tylko" +100% obrazen, bonus zastapiony penetracja pancerza jak w sihilu,
- czerwony meteoryt daje nastepujace bonusy w wykuwanych mieczach;
1 kawalek +15% do szansy na krwawienie,
2 kawalki +30% do szansy na krwawienie,
3 kawalki +50% do szansy na krwawienie (poprzednio +30%).
- Obrazenia zadawane przez geralta dla kazdego miecza zmniejszone o 30%.
* ZBROJE
- Zresetowane bonusy do redukcji obrazen w kazdej zbroi, pozostale bonusy zachowane.
- Obrazenia zadawane geraltowi dla kazdego pancerza zwiekszone o 30%.
Parametry w zaleznosci od przeciwnika;
- wszyscy bossowie (oprocz bestii), nieumarli, mutanci i najsilniejsze stwory w grze; bazyliszki, krolewskie wywerny i malpoludy z epilogu sa niewrazliwi na ogluszenie
puszczyk + aard i egzekucja kazdego, nawet najsilniejszego przeciwnika w grze? to przeszlosc,
- wszyscy bossowie, nieumarli, mutanci i najsilniejsze stwory w grze jak; bazyliszki, krolewskie wywerny i malpoludy z epilogu sa niewrazliwi na precyzyjne trafienie
styl rambo, szarża w sam srodek licznej grupy najsilniejszych przeciwnikow w grze i wyciecie ich dwoma atakami w stylu grupowym to juz przeszlosc..
jak zainstalowac:
- aby wybrac poszczegolne mody wypakuj zawartosc odpowiednich katalogow do folderu wiedzmin/data/
- jesli chcesz zainstalowac wszystkie mody po prostu wypakuj zawartosc katalogu "all_in_one" do folderu wiedzmin/data/
mod, obojetnie jak uzywany czy zainstalowany w zaden sposob nie jest w stanie uszkodzic zainstalowanego wiedzmina.
aby wyrzucic moda wystarczy skasowac jego pliki, te same pliki, ktore widac w archiwum "flash mod x_0.rar" (x - liczba).
reinstall wiedzmina z powodu moda nigdy nie byl, nie jest i nie bedzie konieczny.
mod jest w pelni kompatybilny z wczesniejszymi save'ami. jesli nie rozopczniesz nowej gry tracisz jedynie wymienione kosmetyczne zmiany:
-juz istniejace przedmioty beda mialy stare opisy czyli nadal bedziesz widzial +xx% obrazen, mimo ze tych obrazen nie ma
-zabicie juz istniejacych przeciwnicow da stara ilosc doswiadczenia (to nie problem bo potwory sie respawnuja a nowe dadza juz nowa wartosc)
-nie bedzie "naprawiony" quest z wilkolakiem.
http://www.thewitcher.com...p?topic=17331.0
Fajnie że coś się dzieje na scenie Wiedźmina bo to bardzo dobry rpg jest, tylko trochę inny niż wszystkie do jakich zdążyliśmy się przyzwyczaić. A co do moda, to nie wyobrażam już sobie gry bez niego, w końcu walka jest wyzwaniem.
Do ściągnięcia z: witchervault
Są tam 3 wersje różniące się poziomem trudności, gdzie 1.04 jest tym najmniej utrudniającym grę.
Grałem. I ciśnie mi się na usta jedno słowo: ŁOŻESZ.
Zainstalowałem wersję 3.03, czyli szalony poziom trudności. Efekt jest oszałamiający. W Prologu, jak to w Prologu, łatwo było. Wrażenie na mnie zrobiła walka z Savollą, biłem się z nim dobre piętnaście minut.
Schody zaczynają się w pierwszym rozdziale. Do ghuli nie ma co podchodzić bez odpowiedniego oleju i jakiejś Jaskółki, a ostatnio zabiły mnie dwa barghesty. Strach iść do echinopsów.
W każdym razie jest niesamowicie trudno. Nie ma co liczyć na uniki Geralta, ani na szczęście. Polega się tylko na eliksirach i szybkiej reakcji... Jakiś czas temu rzuciłem grę, nie dotarłem jeszcze do Wyzimy... Ale za jakiś czas pownienem wrócić, musi mi się tylko zechcieć spróbować przeżyć pierwszą noc. <;
Jeżeli podstawka była za łatwa - instalować w ciemno. Od razu zacznie się narzekać na poziom trudności, ale w drugą stronę. ;P
Echinopsy to ubijałem po pijanemu. Jak będę miał neta to se zainstaluje. Problem miałem właściwie tylko przy kilku spotkaniach z archesporami.