ďťż

AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA

Avi Maya Project v.1 BETA dostępne. ReadMe:



Avi Maya Project v.2 BETA (SoA & ToB)
autorstwa Lavy Del'Vortela

1. O MODZIE:
Dodatek wprowadza kobietę widmo o imieniu Avi Maya. Jest ona nieumarłą bardką która chętnie dołączy do drużyny <CHARNAME>. Avi Maya to mod romansowy. Będzie ona chętnie rozmawiać z mężczyzną (człowiek, elf, pół-elf lub diabelstwo [opcja diabelstwa dodana gdyby gracz zmienił sobię rasę przez edytor]) dowolnego charakteru. Jednak Avi pasuje lepiej do postaci o charakterze dobrym.
Postać posiada rozmowy uwarunkowane timerami, jednak też uwarunkowane zdarzeniami. Wystąpią także rozmowy z innymi NPC, interakcje, małe zadania, zadanie romansowe. Avi będzie reagować na odwiedzane lokacje. Posiada własne przedmioty. Mod posiada soundset.

2. CHARAKTERYSTYKA ROZMÓW:
Rozmowy są krótkie, lecz konkretne. Dużo czarnego humoru. W SoA wystąpi około 28 rozmów romansowych + rozmowy związane z zadaniem. W ToB wystąpi ok. 11 rozmów romansowych oraz intrygujące zdarzenie w lesie Mir
Nie jest powiedziane, że wystąpi ta konkretna liczba rozmów. Trzeba po prostu grać, zbierać przedmioty, odwiedzać różne miejsca i, że tak powiem, czasami się upić
UWAGA: Rozmów romansowych uwarunkowanych timerem jest tylko 13 więc nie radzę ciągle zostawiać postaci i czekać na rozmowę. Trzeba grać i działać.

3. INSTALACJA:
Jak każdy mod WeiDU. Rozpakować do folderu gry i uruchomić setup-AviM.exe

4. CREDITS:

Pomysł i wykonanie:......... Lava Del'Vortel
Głosy:....................... Avi Maya -> Hathor
Szkielet -> Lava Del'Vortel
Brat Avi (dialog) -> Lava Del'Vortel
Skrypty:.................... Lava Del'Vortel z pomocą L'f (timery i kilka innych)
Przedmioty:................. Lava Del'Vortel z pomocą Yarpena (wczesne wersje przedmiotów)

Uwaga: Podstawa portretu nie jest moim dziełem. Została ściągnięta z NWN Vault. Ja jedynie zająłem się edycją.

5. PODZIĘKOWANIA:
Pragnę podziękować Morganowi, Hathor, Zedowi Nocear'owi, Yarpenowi, L'f'owi. Ci luzie pomogli w tworzeniu tego dodatku.
Dziękuję także Vinciemu który był pierwszą osobą która zagrała w ten dodatek. Mój ulubiony tester
Dziękuję wszystkim użytkownikom BGiF, TH i CoB. Niech Baldur zawsze żyje.
Na koniec pragnę podziękować wszystkim którzy zdecydowali się zagrać w ten dodatek.

6. HISTORIA WERSJI:

28 WRZEŚNIA 2008 - v.1.00:
- Pierwsze wydanie dodatku.

05 PAŹDZIERNIKA 2008 - v.2.00:
- 7 nowych dialogów.
- Poprawki rozmów.
- Dodanie muzyki.
- Głos dla brata i szkieletu.
- Dodanie CD_STATE_NOTVALID.
- Poprawka instalki.
- Traifikacja całego dodatku.


Mam nadzieję, że dodatek się Wam spodoba. Jest to dalej wersja BETA ale już oficjalna. Sądzę, że w przyszłych wersjach dodana będzie muzyka do każdego dialogu (obecnie jest do części dialogów przypisana jest muzyka z gry, lecz inna niż ta standardowa słyszana przy podróżowaniu.). Zed Nocear zajął się już traifikacją (możliwe, że powstanie wersja angielska). Możliwe, że dodam jeszcze kilka dialogów i banterów.

W razie błędów proszę pytać w tym temacie. Pytania i wrażenia też mile widziane.

Avi Maya Project download

W razie pytań najlepiej pytać na forum dodatku.


Brawo! Teraz tylko zobaczyć co to za postać i jak wkomponowała się w realia BG
Przed chwilą podmieniłem linka na nowego bo był bład przy instalacji (bom debil ) ale już jest dobrze, jednak trzeba chyba być na CoBie by ściągnąć. Jednak jeszcze dziś będzie na WR prawdopodobnie.
Łojojoj, mnie na CoBie nie potrzebują Poczekam, zagram, opinię wyrażę.


Avi Maya Project na WR.
Mam nadzieję, że się spodoba.

Dziękuję także Vinciemu który był pierwszą osobą która zagrała w ten dodatek. Mój ulubiony tester

No ba! Dzięki

Zaczęłam grać Ave Maryą Zabawna kobitka, tylko ma dziwny zwyczaj wyskakiwania ni z gruchy, ni z pietruchy z tekstem, że nie ma teraz czasu na rozmowy - nie wiem, czy to tak zawsze, czy może mam jakiś błąd Tak czekam na jakieś rozmówki, a na razie zdarzyła mi się tylko jedna, uświadamiająca, że zdechlaki wody nie piją... Szukaliśmy jej braciszka (podczas spotkania w Dzielnicy Cmentarnej zakwikałam się ze śmiechu), a teraz się szlajamy po świecie i nie mogę się doczekać, co będzie dalej. Ach, i ma niezły łuk. I głosik ^ ^
A możliwe, że masz starszą wersję, bo mi się zdaję, że już zmieniłem z tym pojawiającym się dialogiem a propos "nie checi" rozmowy. Jak jednak nie poprawiłem to to poprawię. Dobrze, że Ci się podoba dodatek. Rozmowy timerowe włączają się co dość duży okres czasu ale lepiej nie wyjeżdżać do czarowięzów aż wszystki nie wystąpią. Poza nimi są jeszcze rozmowy nie timerowe i co do tych to musisz po grać. W różnych momentach mogą wystąpić

EDIT:
Dzięki! Faktycznie nie usunąłem tego textu "nie powinniśmy teraz rozmawiać"
Już poprawiłem i od wersji 2.1 tego nie będzie
Też sobie przetestowałem ten modzik i i nie powiem - bardzo ładnie. Trochę wisielcze poczucie humoru . Zauważyłem tylko dwa małe problemiki
lKiedy rozpoczynam rozmowę z postacią związaną z modem (inną postacią niż AM) od razu wyświetla się końcowa kwestia a później postac nie chce gadac. Trudno ciągle pamiętac aby zmieniac postac przed dyskusją.
lKiedy Avi Maya wchodzi na cmentarz w Athakli (czy jak jej tam) rzuca jakiś komentarz o grobach i ich plądrowaniu jakieś 1000 razy. Jest to trochę męczące bo dzieje się to co chwilę (co ok 1 sekundę) i przerywa każdą akcje (w tym ruch).

Więcej grzechów nie pamiętam ale mam nadzieję, że za wszystkie żałujesz .

Z modów zainstalowanych mam standardy - Tactics, ASC, Tweaks, Divine Remix i kilka innych. Jak ktoś mi przypomni jak pełną listę wrzucic to to zrobię .


Kiedy Avi Maya wchodzi na cmentarz w Athakli (czy jak jej tam) rzuca jakiś komentarz o grobach i ich plądrowaniu jakieś 1000 razy. Jest to trochę męczące bo dzieje się to co chwilę (co ok 1 sekundę) i przerywa każdą akcje
Hmmm dziwne. Jak testowałem Avi to tego nie było.... ale postaram się coś z tym zrobić... możliwe, że jak wyjdziesz i wejdziesz do lokacji to wszystko będzie już spoko.

v.1 tą co na stronie była.
ok obecnie jest 2.1 ale już wiem jak zabezpieczyć się przed powtarzającą się reakcją na odwiedzanie obszarów.
Co do dialogów to kompletnie nie wiem co może być nie tak. Teraz zerknąłem, warunki interakcji są spełnione... bo jakby nie patrzeć warunków nie ma...
Sądzicie, że dodatek będzie się podobał graczom? Właśnie Avi jest tłumaczona na angielski
Lava, w warunkach tej rozmowy ustaw pewną zmienną (na 0), a w akcjach dialogu przy którymś bloku wstaw zmianę wartości tej zmiennej (na 1)... Powinno pomóc.
Mi się mod podoba ale mam wrażenie, że Avi ma małą obsesję .
Avi ma obsesje, Avi jest nienormalna i Avi jest dziwna!
Jest zabójcza, jest zabójczo piękna... jest martwa

Miło, że się podoba
mod zapowiada sie ciekawie, jednak mam pewien problem . po jego instalacji nie da sie pogadac z Firkraagiem w miedzianym diademiem jak nie ma sie w druzynie Avi, dialog sie wysypuje i nie mozna juz wiecej z gosciem gadac. po przylaczeniu Avi problem sie nie pojawia. bardzo mozliwe ze taka sytuacja ma miejsce we wszystich dialogach gdzie Avi wtraca swoje trzy grosze.
U! A to coś nowego. Zobaczę skąd się może taki błąd brać! Dzięki za informację!
Przyznam, mnie też się to zdarzyło - próbowałam kilka razy, aż w końcu skorzystałam z CreateCreature i przywołałam sobie drugiego Firkraaga, z którym dało się już normalnie pogadać
Natomiast wczoraj zaczęłam grę drugą drużynką (mam sporo modów NPC i jakoś je muszę, że tak powiem, zaliczyć ), tym razem bez Avi, a jednak dialog się udał. To było już po zainstalowaniu najnowszej wersji Avi, więc może w tym rzecz?
Nie wiem jaką wersję ma Marsal2. Byłbym wdzięczny gdyby napisał. Jak najnowszą to jeszcze postaram się coś wymyślić by błędu takiego nie było.
Możliwe, że lepiej grać po prostu od nowa przy tym dodatku.... hmmm muszę to sprawdzić bo mnie to intryguje.
Miya, i jak się podobało granie z Avi?
wczesniej mialem wersje 2.0, teraz 2.1 i dalej taki blad wystepuje. moze jest to spowodowane jakims innym modem (ale poza 'utrudniaczami' i xanem zadnych poinstalowanych nie mam). gre zaczynalem od nowa dwa razy, bo obecnie gram solo mag/kaplan i mnichem juz normalnie z druzyna.

EDIT: jaki kod ma firkraag w konsoli??
Ok dzięki za info. To pomoże naprawić błąd.
Witam!

Mam pytanie w związku z NPC-em. Otóż kiedy miałem zainstalowaną wersję 1.0 Avi Mayi, ta od razu po przyłączeniu rozpoczynała zadanie z odnalezieniem brata. Po instalacji wersji 2.1 i przyłączeniu nieumarłej bardki do drużyny ta nie odezwała się ani razu choc gram już dośc długo. Dlatego chciałbym się spytac, czy mam powody do niepokoju. Pozdrawiam!

PS: Lava, odwaliłeś kawał dobrej roboty!

Mam pytanie w związku z NPC-em. Otóż kiedy miałem zainstalowaną wersję 1.0 Avi Mayi, ta od razu po przyłączeniu rozpoczynała zadanie z odnalezieniem brata. Po instalacji wersji 2.1 i przyłączeniu nieumarłej bardki do drużyny ta nie odezwała się ani razu choc gram już dośc długo. Dlatego chciałbym się spytac, czy mam powody do niepokoju. Pozdrawiam!

Czy prowadziłeś romans z inna postacią z gry? Czy jesteś czlowiekiem/elfem/polelfem/diabelstwem? I czy jak zmieniałeś wersję to odinstalowywałeś i instalowałeś po czym zacząłeś gre od nowa.
Faktycznie, jeżeli spełniasz warunki romansu to powinna natychmiast się pokazać wiadomość o zadaniu brata.

Nie prowadziłem romansu z żadną inną postacią, grałem człowiekiem, odinstalowałem starą wersję moda, usunąłem wszystkie pliki instalacyjne, po czym zainstalowałem nowszą wersję, a grę zacząłem od nowa. Nic to, spróbuję zrobic reinstalkę, może pomoże.
Ok powiadom mnie jak będzie to wtedy wyglądało. Przygotowuję wersję 3 i postaram się zrobić wszystko tak by była jak najmniejsza możliwa ilosc bledow
Niestety, reinstall nic nie dał,ale po downgrade'dzie do v1 BETA wszystko działa jak należy, więc wina chyba jednak leży po stronie modułu... Zapomniałem też dodac, że Avi nie miała żadnych zdolności specjalnych, teraz już ma.

Pozdrawiam!!!
Hm... Nie ma mnie w domu ale dziś koło 15 już będę i wszystko sprawdzę u siebie... Skrypty, dialogi... tak nie powinno być.
Dziwi mnie fakt umiejętności. To zabezpieczenie małe. Chodzi o to, że jak się dołączyło Avi to dostanie swoje umiejętności. Jest to robione tylko raz więc jeżeli zginie a my będziemy próbowali oszukiwać i wezwać ją znowu consolą to Avi nie dostanie już umiejętności.
W każdym razie, jeszcze dziś to sprawdzę.
Postanowiłem zagrać i się przeraziłem.
Czy wogóle testowałeś w grze swojego moda??
1. Avi wg. skryptu powinna od razu dostac swoje zdolności. U mnie wogóle ich nie dostaje.
2. Avi wg. skryptu powinna od razu rozpocząć rozmowę o swoim bracie o ona siedzi cicho.
3. Spełniam warunki (tzn. gram mężczyzną człowiekiem) a romans nie rusza.

Postanowiłem aż sprawdzić pliki i prawie spadłem z krzesła. Wersja 2.1 która powinna nie miec zbyt wielu bugów ma ich więcej niz wersja 1.0.

Po pierwsze zauważyłe, że tylko czesc skryptu avi została skompilowana, ta część, która odpowiedzialna jest za romans od timerów nie uległa kompilacji.

Wiem nawet dlaczego, bo porównałem to z wersją 1.0. popraw ten skrypt!
Nikomu kto gra teraz wersją 2.1 romans zalezny od timeów nie ruszy!
tak naszla mnie dzisiaj pewna refleksja jak pogrywalem troche w BG.

a moze by tak w pliku readme zamiescic opis specialnych umiejetnosci Avi?? bo co mi po tym jak ma jakies umiejetnosci, jak nie mam pojecia jak dzialaja?? domyslam sie ze tak jak te czary, ktorych ikonki zostaly uzyte, ale to tylko domysly (nawet taki opis tych umiejetnosci bylby dobry). tak pozatym broni i zbroi przydaly by sie jakies parametry, troche glupio latac z czym o czym nie wiem nic - czy daje to jakies specialne odpornosci, ataki, obrazenia, czary itd., itp..

jeszcze przydalo by sie wyrazne zaznaczyc w readme (czy moze gdzies indziej), ze leczenie na Avi nie dziala, ze wskrzesic sie jej nie da itd. (sam to juz w tym watku napisales, ale...) ogolnie nie lubie takich niespodzianek... a tak pozatym lecza ja zaklecia typu: zadawanie xxx ran?? jak to ma miejsce w NWN??

licze ze wersja 3.0 bedzie juz bardzo w porzadku:), bo naprawde ciekawe podejscie do NPC'a.

Postanowiłem zagrać i się przeraziłem.
Czy wogóle testowałeś w grze swojego moda??
1. Avi wg. skryptu powinna od razu dostac swoje zdolności. U mnie wogóle ich nie dostaje.
2. Avi wg. skryptu powinna od razu rozpocząć rozmowę o swoim bracie o ona siedzi cicho.
3. Spełniam warunki (tzn. gram mężczyzną człowiekiem) a romans nie rusza.

Postanowiłem aż sprawdzić pliki i prawie spadłem z krzesła. Wersja 2.1 która powinna nie miec zbyt wielu bugów ma ich więcej niz wersja 1.0.


Nie irytuj mnie nawet. Twoja beta była o wiele mniej rozbudowana niż moja. Włącz sobie skrypty w notpad2 i zobaczysz że jest to prawidłowo wszystko, tylko jest chaotycznie. Plik się "zbił" przy automatycznie traifikacji przez WeiDU. Myślisz, że mi się nudziło i poniszczyłem wszsytkie spacji i entery? Wystarczy już, że raz sie mnie poinformuje o błędzie w normalny sposób a nie w Twój jakbyś był co najmniej mistrzem Infinity a jednak tak nie jest.

no ok, o leczeniu i wskrzeszaniu wszystko pisze, jednak o jej umiejetnosciach, ekwipunku nigdzie nie ma nawet slowa wspomnianego.

zadam takie pytanie: wybralbys jakas podklase dla postaci jak bys mial podany tylko jej szczetkowy opis?? albo sama nazwe?? albo uzywal bys jakiegos czaru maja tylko jego nazwe??

cos podobnego oferujesz w przypadku Avi. jej zbroja (tu zreszta opis jej zbedny bo i tak na nic innego jej nie zamienimy) i luk maja w opisie tylko pare zdan, zero o ich sposobie dzialania (no przy luku pisze ze strzela magicznymi strzalami, ale czy sa traktowane jak strzaly +1 czy +5?? a moze jako magiczne pociski??), obrazeniach/defensywie itd.. specialne umiejetnosci jak juz pisalem tylko maja ikonki po ktorych mozna sie domyslac jak dzialaja i nazwe.

sam tez lubie poznawac NPC'a, ale sa pewne granice. nie jestem pasjonatem gry save/load zeby wybadac jak dzialaja poszczegolne umiejetnosci, a przy wiekszych walkach (a z 'utrudniaczami' to praktycznie kazda walka z magiem i co druga w grze) uzywanie umiejetnosci o ktorych nic nie wiemy jest samobojstwem.

i nie odbieraj tego jako atak na wlasna osobe, staram sie w jakis sposob pomoc, podrzucic kilka pomyslow, a co z nimi zrobisz to juz twoja sprawa.

ps: jezeli nie chcesz tego nigdzie publikowac, to napisz mi na pw czy umiejetnosci specialne Avi dzialaja tak jak czary ktorych ikonek uzyles??
Bo są to umiejętności działające jak czary o tej samej ikonie. Tego można się zorientować po pierwszym użyciu.
Specjalnie nie dałem opisów obrażeń i itd. Avi jest tak zrobiona, że ten łuk będzie odpowiednio dopasowany poziomem do całej gry. Później będzie ulepszony. Nie ma też opisu by dać trochę tajemniczości do gry. Łuku będą używać gracze jako broni Avi bo nie będą wiedzieli czy jest słaby czy mocny. Ma to zapobiec dawaniu jej innego łuku bo nie wiadomo czy nowy będzie gorszy czy lepszy.


Bo są to umiejętności działające jak czary o tej samej ikonie. Tego można się zorientować po pierwszym użyciu.

takie mniej wiecej informacjie powinny sie znalezc w readme czy tam w tych spoilerach.
w wielu modach juz widzialem czary o efekcie wizualnym 'zapozyczonym' od innego czaru a o zupelnie innym dzialaniu.

Hm, ale nie uważasz, że to spore ograniczenie? Ja tam wolę wiedzieć co ile i jak szybko zadaje obrażenia.

I jak napisał marsal, nie odbieraj wszystkiego jako ataku tylko jak tzw. dobre rady. Zamiast się unosić winieneś podziękować za to, że ktoś tego moda testuje i informuje Cię o błędach.

Bo nie ukrywam, momentami aż mnie ściska, żeby powiedzieć Ci kilka moooocnych słów o Twojej osobie (i z tego co wiem, nie tylko mnie), i to tak, że strzeliłbyś przed monitorem takiego buraka, że by Ci się z wrażenia oranżada z komunii odbiła.

Ale zachowam to dla siebie, może da Ci to nieco do myślenia. Przynajmniej na razie.
Osobiście mi obojętne co sądzisz o mnie.

Skoro obojętne Ci zdanie innych to czemu tak się uniosłeś na Marcina? Bo śmiał powiedzieć słowo na Twojego super elo zajebistego moda?
To on zaczął to na BGiF. Zachowuje się jakby był najlepszym modderem bo pierwszy napisał romans. Jak widziałeś, jak ktoś spokojnie pisze i informuje to podziękuję, powiem, że poprawie jednak gdy ktoś zaczyna pisać w sposób mniej przyjemny to mnie to irytuje.

mnie jednak nadal z dialogu z Firkraagiem wywala , moze to jest juz spowodowane tym ze Avi byla instalowana poraz wtory?? nie mam jednak narazie ochoty przeinstalowywac calego BG2.
Jak przed chwila sprawdzałem u mnie wszystko było już dobrze.
Ja już utknęłam na początku, hmmm gdzie jest ta narzeczona brata Avi Mayi?
Jest na piętrze w gospodzie ,,Pod Krzywym Żurawiem" w bramach miasta.
Mi osobiście mod bardzo się podoba. Fajne questy, romansik, humor... Jest dobrze .
Dobrze pora wypowiedzieć się o tym modzie… Katuje Avi od jakiegoś czasu i musze powiedzieć ze całkiem przyjemnie się z nią gra. Co prawda niektóre odzywki sugerując ze cos nieprzyjemnego może na spotkać… ewentualnie ukazują antypatie autora do danego npc (np. pewnego kapłana:P) ale nie jest to cos co bardzo razi . Zadanie zaskoczyło i stanęła w martwym punkcie nie wiem co dalej i tu bym prosił o jakieś wskazówki. Jedynym błędem jaki wystąpił to stała odzywka o plądrowaniu grobów po wejściu na cmentarz. A zaskoczeniem było jak drużynowy kapłan niechcący odpędzał nieumartych obecności Avi.
Dobra robota. Podziękowania dla Autora

ahhh pozwole sobie dopisać bład jaki własnie mi sie przytrafił: Avia zaczyna dialog o spróbowaniu miesa czerwonego smoka:-) po zabiciu wyverny w więzieniu swer chyba tak nie powinno być
Powiedz tylko dokładnie w jakim miejscu stanąłeś z questem. Napiszę wtedy tutaj co powinieneś zrobić. Oczywiście odpowiedź "ospoileruje" by innych nie zmuszać do czytania tego co trzeba zrobić.
W przyszłej wersji planuję naprawić te powtarzające się napisy nad głowami. Wiem jak ale po prostu zaczyna się sesja... Postaram się jednak może poprawić zanim egzaminacyjny szał się się rozkręci, ale nic nie obiecuję.
Cieszy mnie, iż Avi się podoba.

Co do edita:

No faktycznie to dziwne.... sprawdzę skrypt który odpalą tą rozmowę. Oczywiście to miał być dialog po zabiciu Firkraaga.
stoi w miejscu po odwiedzeniu światyni, znalezieniu dziewczyny brata i pogadaniu z tajemnicza kobieta a i spójrz na wyżej edytowanego posta.
Spoiler. Zaznaczyć kursorem by zobaczyć odpowiedź.

Z Avi musimy: odwiedzić świątynie w Targowie, spotkać się z była dziewczyną brata, odszukać koboldzią dziewice na cmentarzu. Wtedy Avi powie by wędrować dalej. To jest część jej romansu. Po wykonaniu tego nie można zrobić nic więcej. Dalsza część questu odpali się po powrocie z Podmroku... o ile romans dalej będzie aktywny.

Koniec spoilera.

Jeżeli miałeś wszystko tak jak opisałem to nie ma błędu. Przypominam, że Avi przed wypłynięciem ma mniej timerowych dialogów niż inne NPC, jednak romans będzie aktywny dalej przez Czarowięzy i Podmrok. Nie liczę tutaj rozmów typu "smocze mięso". To są rozmowy uwarunkowane zdarzeniami.
Jeżeli odnajdziesz jakieś błędy to pisz. Pomoże to w konstruowaniu nowej wersji Avi.
A ja tu się pocę i biegam po lokacjach w poszukiwaniu czegoś co przegapiłem. a jak się okazuje wszystko jest OK. Gram na bieżąco i jeżeli wystąpi jakiś błąd będę edytował moje posty powyżej.
Dzięki za pomoc
Po prostu dawaj nowe posty. Będę widział, że coś nowego jest. Życzę miłej gry!
Mhy aż się boje zaczynać ten temat patrząc na posty powyżej. jednak postaram się zaryzykować. Przeglądając dialogi AVI (było to silniejsze ode mnie) wśród jej wtrąceń nie pojawiło mi tekst z gaju druidów i z ołtarzem pana cienia, nie wiem czy to cos w skryptach czy nie bo się na tym nie znam. ale możesz to sprawdzić… Jak cos więcej znajdę dam znać.
ten odnosnie grabarza tez sie nie pojawił... ale możliwe ze wtedy postać stała zbyt daleko ;p
Hmm dziwne... ale spoko sprawdzę. Dzięki za info. Może o czymś zapomniałem. Jak chcesz mi pomóc to możesz sprawdzić jeden dialog. Jeżeli już masz daleko posunięty romans (bodajże dostałeś prezent) to upij się w tawernie i powiedz czy będzie... ciekawa... rozmowa.
Mówisz i masz… akurat właśnie teraz dostałem „kryształ” od Avi… zrobiłem jak napisałeś i załączyła się rozmowa… i mam pytanie czy ona cos zmiana w przyszłości … czy od tak jest to tylko taka wskazówka??
a tak swoja droga dlaczego w rozmowie z podarunkiem AVI wspomina o czarowięzach??

i mam pytanie czy ona cos zmiana w przyszłości
Jeżeli dobrze wyskoczyła ta co trzeba... (była dość... erotyczna?) to nic to nie zmieni, bo byłeś pijany Avi o tym wie i sobie z Tobą igra


Nie pamiętam jak dosłownie wspominała o Czarowięzach ale z tego co pamiętam bo po prostu chciała Ci to dać bo wie, że tam może coś się stać. Jakieś wątpliwości? Coś się nie zgadza ze scenariuszem?

Oj nie zgadza gdyż nikt wczesniej w grze o czarowięzach nie wspominal
Hmmm zdawało mi się, że ktoś wspominał... no dobra, zmienię to w kolejnej wersji. Dzięki.
Przypomniał mi sie jeszcze jeden błąd (o ile można to tak nazwać) AVI walnela tekst w stylu: "One się dziwnie na ciebie patrzą... inne dziewczyny z drużyny" podczas gdy w drużynie z kobiet była tylko ona
Po prostu namieszałem w skryptach. To też jest wywoływane w specjalnym momencie... Ale postaram się to naprawić niedługo. Dzięki.
Piwko za poinformowanie mnie tych dotychczasowych błędach.
Ahhh dziękuje za piwo ale trafiło na niepijącego. Dobrze a teraz do rzeczy (oznaczę jako spojler) SPOILER Dialog przed czaro więzami (szedłem na piechotę) o którym mi wspominałeś nie pojawił się. Po walce z Irkiem widziałem ze miał się pojawić dialog o zabitych pomocnikach w tym Tiaxie, nie pojawił się. W podmroku AVI odezwała się dwa razy przy spotkaniu z Solem i podczas rytuału. END SPOILER. Jestem przed spotkaniem z Bodhi także dalsze relacje wkrótce.
Mały edit:D
SPOILER Dokończenia zadania z bratem AVI nie zaskoczyło. Czy trzeba jakieś określone warunki spełniać?. Po zabiciu Bodhi i zdobyciu tego elfiego artefaktu w ekwipunku AVI pojawiają się trzy łuki z takim samym opisem. Stary nie znika. END SPOILER
Ok do poprawy. Danke. Na chwilę obecną dałem nową wersję ale nie wszystko jest poprawione. Białe napisy nad głową powinny działać lepiej i część dialogów powinna już się pojawiać wtedy kiedy powinna ale wtedy jak dawałem to jeszcze nie wiedziałem, że to z Tiaxem i Podmrokiem źle działa... Niedługo może następna wersja gdzie fixnę zadanie z bratem, resztę rozmów i pojawianie się łuku. Dzięki!
Hej, właśnie żem ten temat zauważył, nie wiem dokładnie jaka to była wersja ale jak jakiś czas temu grałem w bg z tym modem to był problem bo zamiast opisów wszystkich czarów, umiejętności i bardzo dużej ilości przedmiotów były fragmenty dialogów Avi Mayi co naprawdę solidnie wkurzało bo nie znam na pamięc wszystkich itemów i zaklęc w tej grze szczególnie tych z modów ale po usunięciu tegoż Moda wszystko było oki.

A jeśli chodzi o opinię o modzie to poza tą jedną rzeczą postać jest bardzo fajna (to przy grobie mnie rozbiło) ogólnie smakuje jak kurczak xD
A to dziwne, coś u Ciebie się spie****ło bo ogólnie jeszcze w życiu nikt z nią nie miał takiego błędu. Może jakaś niekompatybilność mi nie znana... Proponuje sprawdzić to na innej instalce i z nową wersją Avi (tzn ostatnią wydaną). Ogólnie na WR i CoB są aktualne.
Tego typu błędy pochodzą tylko i wyłącznie z przemieszania się jakichś różnych modów. Zwykle chodzi o coś starszego.
Zagrał bym sobie nią, ale szkoda, że na stronce nie da się nic ściągnąć.
Czy ktoś zna link do innego miejsca z tym modem ?
klik!
Jedynie na powyższym linku do czasu powrotu WR.
Cóż mod jest ciekawy , sama postać intrygująca ale czarny humor tam prezentowany jest poprostu świetny. Oby tak dalej.

A tak na marginesie - czy romanse z niumrałymi typu zombie , wamiry , szkielety nie są nekrofilią?

A tak na marginesie - czy romanse z niumrałymi typu zombie , wamiry , szkielety nie są nekrofilią?

Zombie i szkielety (jak z tymi szkieletami to już w ogóle nie mam pojęcia ) - raczej tak. Z wampirami... Eh, trudno powiedzieć, najczęściej sami zmieniają Cię w wampira i po sprawie. Ale Avi Maya jest zjawą, ma romans, (btw, całkiem niezły ), bo może mieć. W końcu to duch, nie ciało w sekcji zwłok
A kto się 'martwi' czy to nekrofilia... same plusy - nie trzeba stosować antykoncepcji, nie ma problemów z przysięgą 'aż śmierć nas nie rozłączy' no i poza tym nikt takiej Avi nie powie, że jest bezduszna. Nie jest to jakiś wielki romans, ale kiedyś może coś dorobię jeszcze do niej...
Wydałem nową wersję Avi. Wersja 6 jest do pobrania na WR i na CoB. Informacje o tym co zmieniłem w ReadMe lub po prostu w newsie na WR. Pozdro!
Jest sprawa - po ponownym ruszeniu gy z modem w slumsach gdy wchodzi się do siedziby łowców niewolników jest pomieszczenie z dwoma trolami i dzieweczką. I po otwarciu drzwii nie da się przez nie przejść. Zna ktoś powód?

PS. Przedtem takich stuffów niebyło.
Eee... tam w życiu ten mod nic nie zmieniał, więc nie wiem.

Jest sprawa - po ponownym ruszeniu gy z modem w slumsach gdy wchodzi się do siedziby łowców niewolników jest pomieszczenie z dwoma trolami i dzieweczką. I po otwarciu drzwii nie da się przez nie przejść. Zna ktoś powód?

moze jeden troll stanal tak, ze blokuje drzwi i nie jest widoczny zza nich? wiem, ze glupio to brzmi, ale mialem juz takie wypadki. jednak 'potworek' pokazywal sie w momecie jak stawalem w drzwiach/przejsciach...

jezeli nic nie da sie zrobic uzyj 'czaru teleport' (ctrl+j)
Katorg: jak dobrze pamietam to juz w orginale byl ten problem, prawdopodobnie nie zaptchowales gry
Po tym jak Avi dała mi prezent poszedłem do knajpy i się upiłem. Mówi, że ktoś atakuje, rozmowa się urywa, ale nikt nie przychodzi... Coś chyba jest nie tak?
O a to dziwne No ale nie wywoła to dalszych problemów. Ale dziwne to to jest bo powinna widzieć wroga jakiegoś by dialog się uruchomił. W każdym razie możesz grać dalej, a jak będę robił kolejną wersję to jakoś zablokuje by tak nie było. No i jeżeli dalej jesteś upity i stoisz w tawernie możesz spróbować nacisnąć ctrl+i kilka razy to pewnie się włączy dialog który normalnie by się pokazał, ale pamiętaj by być pijanym i to mocno i stać w tawernie.
Dziwna sprawa. Dopiero w tawernie w bramach wyszło. Upiłem się (na zewnątrz, karczmarz zwiał przed liszem), wszedłem do środka, zagadała o walce i po chwili już właściwą kwestię. Nie wiem od czego to zależało, ale działa

Jest sposób na romans z Avi i np. Aerie jednocześnie? Komponent easy of use pozwalający na romanse ze wszystkimi jednocześnie nie działa w tym przypadku i Avi wyłączyła mi Jaheirę i Aerie. Jeśli włączę je odpowiednim kodem (setglobal itp) to Maya odpada i się nie odzywa. Chciałem grać alfonsem a tu kicha
Macie jakieś pomysły?
Pewnie musiałbyś wyciąć 2 bloki skryptów blokujących, które tam wstawiłem. Możesz też spróbować włączyć je kodem, później włączyć Avi. Nie pamiętam czy zrobiłem to ustawienie jednorazowo czy nie... Ale jest taka możliwość! Wtedy tylko raz występuje blokada, więc jak się ustawi raz i uparcie przywrócisz znowu to może się nie zablokuje więcej.
A mógłbyś napisać dokładniej co, jak i czym zrobić? Nie znam się na takich trikach
jak chcesz się pozbyć całkowicie skryptów blokujących to wywalasz z 1xAvi.baf i 1xAvi25.baf te 2 bloki:

IF
Global("AviRelationsActive","GLOBAL",2)
Global("AviRelationsActiveHi","GLOBAL",0)
THEN
RESPONSE #100
SetGlobal("JaheiraRomanceActive","GLOBAL",3)
SetGlobal("ViconiaRomanceActive","GLOBAL",3)
SetGlobal("AerieRomanceActive","GLOBAL",3)
SetGlobal("SaerilethRomanceActive","GLOBAL",3)
SetGlobal("SimeRomanceActive","GLOBAL",3)
SetGlobal("NathanielRomanceActive","GLOBAL",3)
SetGlobal("TashiaRomanceActive","GLOBAL",3)
SetGlobal("E3FadeRomanceActive","GLOBAL",3)
SetGlobal("AnomenRomanceActive","GLOBAL",3)
SetGlobal("AviRelationsActiveHi","GLOBAL",1)
END

IF
Global("AviRelationsActiveHa","GLOBAL",0)
OR(9)
Global("JaheiraRomanceActive","GLOBAL",2)
Global("ViconiaRomanceActive","GLOBAL",2)
Global("AerieRomanceActive","GLOBAL",2)
Global("SaerilethRomanceActive","GLOBAL",2)
Global("SimeRomanceActive","GLOBAL",2)
Global("NathanielRomanceActive","GLOBAL",2)
Global("TashiaRomanceActive","GLOBAL",2)
Global("E3FadeRomanceActive","GLOBAL",2)
Global("AnomenRomanceActive","GLOBAL",2)
THEN
RESPONSE #100
SetGlobal("AviRelationsActive","GLOBAL",3)
SetGlobal("AviRelationsActiveHa","GLOBAL",1)
END


Ale widzę, że są jednorazowe więc możesz zrobić pauzę i wpisać takie kody:

CLUAConsole:SetGlobal("AviRelationsActiveHa","GLOBAL",9)
CLUAConsole:SetGlobal("AviRelationsActiveHi","GLOBAL",9)
CLUAConsole:SetGlobal("JaheiraRomanceActive","GLOBAL",1) //// lub 2 - zależy od tego w jakim stadium romansu jesteś
CLUAConsole:SetGlobal("AerieRomanceActive","GLOBAL",1) //// lub 2 - zależy od tego w jakim stadium romansu jesteś
CLUAConsole:SetGlobal("AviRelationsActive","GLOBAL",2) //// zgaduje, że 2 bo już u Ciebie zablokowało jak mówisz.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mkulturalnik.xlx.pl
  •