AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA
Co wiadomo:
Poprzednią wersję modułu (tj. 2.08 i starsze) pobrano dotąd ponad 2400 razy. To chyba wystarczająca rekomendacja.
1. Mnóstwo nowej broni, rozbudowane stare tzn. te występujące w wersji 2.08, i chyba wszystkie, sensowne, które jeszcze się pojawiły, w tym sporo opcji rozbudowy ulubionych pukawek,
2. Pomocne opisy przy obrazkach,
3. Zmiany z wersji 2.08 i kilka nowych, np. zidywidualizowane balistyki poszczególnych kalibrów, broni i zasięgu,
4. Ubrania, pancerze itp. nie pominąłem ani Master Chiefa czy Unreal 3, ani Crysisa ani nowych, wyuzdanych skór,
5. Rozbudowanych kilka lokacji, nowe wątki i ciekawostki, ale bez dużych questów, o ile nie wprowadzę innych modułów, np. Cube Experimental, Evening with Mr Manchester lub Arefu Expanded. Nie jest to proste, bo ich tówrcy nie omieszkali czegos skopać i trudno to usunąć tak wprost,
6. Do wyboru kilka wersji grywalnej rasy ludzkiej - z bieliznę i bez - oczywiście oznacza to tez więcej róznorodności wśród zmarłych w naszym otoczeniu, szczególnie po ograbieniu zwłok...
7. Moduł wybitnie dla dorosłych lub przynajmniej nie marudzących na goliznę i ogólnie rozumiany sex&violence.
Jeśli ktoś ma "złote myśli za pięć dwunasta" to słucham.
Przypominam też, że to moja prywatna, okupiona własnym czasem i nerwami praca, jeśli nie podoba się wam to co robię albo ja osobiście - to nie chcę o tym wiedzieć, wyładujcie frustracje w innym miejscu. Zbyt agresywne posty będą moderowane - nie zawsze mam humor na tolerowanie wyrażeń pokroju "burol", "zjebane" itp.
złota myśl jest taka że z dodatkami i sensownie ustawionym poziomem trudności połączonym ze zdobywaniem sensownych ilości doświadczenia (żeby nie było że za behemota 20 xp) może to być jedna z najlepszych gier dla fanów gatunku. może nawet najlepsza...
Ja pogrywam w dragon age czekając na gierkę... miłe - chociaż tragiczne rozwiązania niektóre (zmartwychwstanie, złodziej od tyłu nie ma potężnego trafienia - jedynie x2, mag może w płytówce czarować..)
co co cube - fajna sprawa ale bez tego momentu:
http://www.youtube.com/wa...player_embedded
Mam pytanie, bo się nieco zagubiłem ostatnio w temacie Czy do v3.0 będzie potrzebny patch 1.7? Bo nie wiem czy nie pograć trochę na łysym F3 z tymże patchem w oczekiwaniu na nową wersję moda
Do grania w betę nie będzie potrzebny żaden patch (może ten stary 1.0015PL, na razie mam jego zainstalowanego), ale najszybciej jak to mozliwe przetestuję ją na patchu 1.07. Instalacja modułu na patchu 1.07 będzie wymagała tego MasterUpdate'u, bo zawarty w nim patch 1.5 wprowadza totalną niekompatybilnośc z modami. Wszystko z powodu Broken Steel, dla którego stworzono patch 1.5 i wyższe, bo wprowadza on zmiany w silniku, niestety kolejne patche - jak dotąd - błędów nie naprawiają.
Opiszę te problemy w wolnej chwili.
Sprawy, które pozostały, by wydać betę:
1. Rozbudowa Canterbury Commons - zaawansowanie = ok. 60%
2. Rozbudowa nowego osiedla obok Akademii Rosevelta = ok. 50%
3. Sprawdzenie współdziałania z patchem 1.07 (w tym wprowadzenie tzw. MasterUpdate) = 0%
3. Wewnętrzny betatest, niestety również = 0%, choc mam juz sporo doświadczenia, nie bedzie z tym wiekszych ceregieli = 2-3 dni
Kiedy ukaże się beta?
Naprawdę nie wiem, ale robię ile mogę i nie jest to termin odległy.
Czołem!
Dobrze wiedzieć, że rusza się Master Update. Tak trzymaj, bo mod to świetny kawał roboty.
Z tego co widać w najnowszym planie wydawniczym Cenegi, wydanie GotY i dodatków rozbito następująco:
Fallout 3: Broken Steel + Point Lookout
Fallout 3: Dzióra + Operacja Anchorage
Fallout 3: Game of the Year Edition
(Oczywiście daty wydania brak, styczeń nie wchodzi już w grę...)
Rozumiem, że w razie pełnej kompatybilności z patchem 1.5 i wyższymi, wersja VE 3.0 będzie działała ze wszystkimi dodatkami? (Chodzi o nowy sprzęt, wprowadzony przez DLC).
Do testowania przypominam poniższe tematy (wiem, nudny jestem :E ):
1. Barrett haczy na VATSie.
2. Karabin pulsacyjny YK42B nie ma dźwięku strzału, wolno reaguje strzałem na kliknięcie myszką.
3. Karabin laserowy snajperski Glock z celownikiem kolimatorowym (?) haczy na VATSie.
Jak napisałem w temacie o 2.08, w razie crasha po odkryciu Tenpenny Tower przysyłam sejwa do analizy.
Swoją drogą, na Wikipedii Fallouta piszą że Tenpenny i związane z nim bezpośrednio części questów (zwłaszcza ten z Royem i ghulami) są okrutnie zabugowane.
Swoją drogą, na Wikipedii Fallouta piszą że Tenpenny i związane z nim bezpośrednio części questów (zwłaszcza ten z Royem i ghulami) są okrutnie zabugowane. Wiem/czytałem, to może być prawda, ale nie potwierdzam, wg mnie jest związek modułu z tym blokowaniem. Tylko jaki?
Jako naprawdę "stary" gracz mam prośbę . Klimat w grze to podstawa przynajmniej dla mnie . W Gothicu dochodziłem już do absurdów chowania sie przed deszczem do jaskini...Ale do rzeczy...Wiadomo ze każdy woli coś innego a ja czytając o takich perełkach jak Cube lub pancerze z Quake lub Crisis w wersji 3.0 pytam czy tego typu dodatki jest szansa uruchamiać opcjonalnie. Pewnie zabawa z takim instalatorem to gra nie warta świeczki ale dla mnie takie dodatki niszczą troche klimat F. I dodam że nie wchodzi w grę rada "nie chcesz to nie ściągaj - wolny wybór" bo mod jak jak narazie jest bardzo dobry. Nie jest to cos z czym bym sobie psychicznie nie poradził ale skoro mozna tu zgłaszac życzenia to ja się wpisuję.
A tak szybko ze spraw technicznych :
Działko Mściciel nie ma dzwięku wystrzału..przetestowane na własnej skórze. Oprócz twojego używam tylko Fellout mod
Nie jest to cos z czym bym sobie psychicznie nie poradził ale skoro mozna tu zgłaszac życzenia to ja się wpisuję. Gdybym nie był pewien, że nie zepsują klimatu, to bym nie dodawał.
Drugi problem to taki, że wiekszość grających w Fallout 3 to nie są puryści. Ci grają w Fallout 2 twierdząc, że to najlepsza gra na świecie.
Odpowiednio (mam nadzieję) spreparowane wprowadzenie takich przedmiotów z poza "klimatu" i pozbawienie ich boskich mocy da się zrobić i przeboleć.
Zreszta w tym wypadku bardziej chodzi o lubiących przebierać się, ja tez do nich się zaliczam. Wolę panienkę w stroju hostessy niż tą cyberpuszkę w domu w Megatonie
Cube Experimental jest na razie poza orbitą. Jednak mod jest powszechnie chwalony, a kosmiczne bronie można wyrzucić i zastąpić czymś sensownym. Ale to ew. po premierze.
Pewnie masz rację ...w zasadzie to bardziej chodziło mi o pancerze bo przecież do Cube nie muszę "wchodzić",ale i temu można zaradzić.Moze mógłbym wymyślić jakiś prosty queścik ( tak dla klimatu )
wyjaśniający pochodzenie tej technologii w F . Bardziej dla siebie. Jak nie masz czasu to spróbuje coś sklecić do wglądu. Oczywiscie po wersji beta.
Aha...i sa jakieś kompatybilne z twoim modem textury male body( coś jak Robert z tym ze w gatkach i t- shircie)? Przydałoby się dodać bo te sa kiepskie...
sa jakieś kompatybilne z twoim modem textury male body( coś jak Robert z tym ze w gatkach i t- shircie)? Ponieważ nie interesuję się facetami ani swoim wyglądem w grze po ściagnięciu łachów, więc nie zająłem się body replacerem, ale jeśli męski replacer jest kompatybilny z oryginalną grą, to nic złego się nie wydarzy.
Ew. wprowadzenie modułu pokroju CE będzie poprzedzone stosownym wstępem. Mówiąc szczerze, to nawet jeśli go dodam, zapewne nigdy się nie wybiorę.
Z rozpędu przeoczyłem że o quesciku myślałem na temat pancerzy...znależienie jakiejś fabryczki z zaawansowaną tajną technologią czy cuś tam...ale to wszystko to tylko takie tam pomysły.
Swoją drogą to jestem pełen podziwu dla modderów robiących duże mody i konwersje, wszystko w zasadzie dla odbiorcy,bo podejrzewam ze gra w swojego moda już ani tak nie wciąga ,ani nie zaskoczy..choć czasami zdarzają sie niespodzianki jak np. crash
Fallout 3 jest na tyle nieprzewidywalny, że jeszcze mam chęć skończyć wersję 3, w innym wypadku podzieliłaby los NTotSC v.3 i grzecznie czekała na lepsze czasy.
A czy zmiany w 3.0 będą na tyle istotne że trzeba będzie zaczynać od nowa ?
Bo jesli nie to zabieram sie za 2.8 TPP a dogram trójkę póżniej.
Będą kompletnie niekompatybilne. Nie da się grać "przez nadpisanie". To znaczy teoretycznie się da, ale zamiast hełmu wyląduje ci na głowie łopata itp. spowodowane wymaganą zmiana numeracji plików i uniknięciem najprostszych błędów duplikacji plików.
Nie widzę też przeszkód, by grać na 2.08, bo wersja 3 będzie na razie betą dla masochistów i chętnych do pomocy w poprawianiu. W pełni grywalna wersja 3 pojawi się zapewne na zajączka.
Spójrz zresztą na wersję 2.08 - pojawiła się w wersji 1.09 w styczniu, a grywalną, ostateczną formę pod nazwą 2.07.12 (później przemianowaną na 2.08) osiągnęła ok. czerwca-lipca (najpopularniejsza była 2.06). Czas między wersją 2.01 a 2.07 to raptem kilka tygodni.
OK, wiec sprawa załatwiona . A jako że sześć tygodni temu koparka złamała mi rękę (jakby to nie brzmiało)
Edit: zabrzmiało tak, że spadłem z krzesła.
więc z chęcią posiedzę nad Twoją betą . Najczęściej moje siedzenie na kompie wynosi ostatnio -naście godzin dziennie więc czasu mam dość..i jeszcze pewnie trochę na zwolnieniu posiedzę, może do wiosny. A skoro dla masochistów to lepiej nie trafiło.
A to dobrze, bo praaawie skończyłem... Jw. (patrz wstęp)
W każdym razie jak się nudzisz polecam dział poświęcony Dragon Age. jest duża szansa, że zmienisz zdanie co do betatestów na korzyść grania w soczystą gierkę.
Oj przymierzałem się długo do DA ale że jestem skazany na sprzedaż wysyłkową albo kupno tu i szukanie spolszczenia wiec postanowiłem ze tą akurat grę kupię będąc na święta w Polsce.i oczywiście mnie sie to tylko musiało przytrafić że wycofano całą partię z Media Markt (kupuję tam ze względu na bliskość miejsca i brak czasu) z powodu jakichś problemów z lokalizacją . Tak że kupiłem 8 gier ale tej najważniejszej nie . Pomijając fakt że miałem ją dostać od żony pod choinkę. Ale w przyszłym tygodniu składam zamówienie i czekam.
A jeśli chodzi o czas to z podzielnościa nie ma problemu.Żadko kiedy gram w mniej niż trzy gry naraz..(oczywiście nie w tym samym czasie)
Edit: Na stronie głównej masz coś takiego jak shoutbox, jak się nudzisz, albo chcesz pogadać odezwij się tam (nie żebym coś miał przeciw, ale nie chciałbym tu zasypać wątków różnostkami). A jak wina żony to pasem ją.
Przyjąłem
I na cmentarzu bywa weselej .
Edit: Co masz na myśli? Jeśli "uczęszczalność" forum, to pamiętaj, że to strona niszowa, dla pewnej grupy zapaleńców, na dodatek głównie skupiająca się wokół emerytowanego Baldur's Gate itp. To nie onet ani wp. O tym jak to wygląda decydujesz też ty. Jeśli jednak chcesz tylko pogadać, wpisz się w SB, prędzej czy później ktoś dołączy do dyskusji.
Chyba mam na mysli " uczeszczalność " ale juz mi wyjaśniłeś o co kaman
Ok. Skończyłem zabawę ze strojami, zostały drobne poprawki i opisy w ikonkach, zastanawiam się jeszcze nad mozliwościa montazu latarki na niektórych spluwach, ale szczerze mówiąc nie przetestowałem jeszcze modułu scalonego laser+latarka (tzw. moduł LAM), może świecić zbyt ostro, a wyłączyć się niestety nie da...
Zabrałem się za dokończenie Canterbury Commons. D-day is coming soon.
Bravo..tak pogrywam ale bardziej myśla jestem już w 3.0
Właśnie temat latarki mnie nurtował...da sie zawęzić krag światła aby imitował latarkę reczną zamiast tego w pipboyu?
Tak, ale jest problem włącz-wyłącz. Tzn. nie ma, bo nie da się.
Nie bardzo się na tym znam ale nie ma szans sprawdzic jaki skrypt uruchamia latarkę w pip i zrobić podobny?
A czy problemem jest wrzucić mod typu np. fellout..fakt ze niebo po 200 latach powinno sie juz przejasnić..używam go ale nie wiem czy się nie gryzie z 2.08
Nie bardzo się na tym znam ale nie ma szans sprawdzic jaki skrypt uruchamia latarkę w pip i zrobić podobny? Latarka w pipboyu działa na innej zasadzie, tzn. jest "hardcoded", ew. przeniesienie efektu spowoduje, że będziesz nadal włączał pipboya. jest mozliwośc rozwiązania tego problemu skryptem, ale to sporo roboty, którą zostawię na koniec. W każdym razie właśnie obejrzałem skrypt o podobnym działaniu (tzn. możliwość zmiany typu amunicji) podczas "zakładania" broni i ta metoda da się też włączać/wyłączać laser lub latarkę, a nawet zdejmować tłumik.
Kurna..realizm pęłną gębą...coraz lepiej się zapowiada
Edit: Takie efekty wymagają jednak zakładania i ściągania broni za każdym razem, by mogło się włączyć menu z wyborem opcji. Biorąc pod uwagę ilość broni jaką muszę oskryptować - już jestem chory...
To może daj narazie spokój...
Edit: Moja stara też mi tak mówi, ale damy radę (chyba)...
No to git..a propos..poszło zamówienie na DA , za tydzień dołącze do grona
Eee...coś mi ta edycja nie wyszła
Edit: wciskasz okienko "edytuj" nad postem i działasz.
A może pójdziesz za ciosem i przerobisz FOSE na działający z wersją pl...
No bo jak nie ty to kto?
A może pójdziesz za ciosem i przerobisz FOSE na działający z wersją pl... Ani to nie jest potrzebne, ani nie znam się na programowaniu. Jestem tylko "doświadczonym użytkownikiem" toolsetu.
Swoją drogą sprawdziłem wczoraj "na oko" ilość skryptów koniecznych do włączania/wyłączania światła i zdejmowania/zakładania tłumika - ok. 120 (1 skrypt to conajmniej kilkanaście linijek textu) + 120 plików pomocniczych (interfejs). To powinno wyjaśniać, dlaczego opóźnia się beta i ile pracy kosztuje kazdy nowy pomysł. Pół popołudnia zajęło mi dopisanie ikonek do różnych wersji lunet, tłumików itp.
Zabrałem się za Canterbury, po wczorajszej nocce mam ok. 70% całej lokacji.
Już wychwalałem twoją pracę
Moze ten FOSE i niepotrzebny, ale niektórzy lubią się przebierać a ja dla odmiany pojezdziłbym motocyklem lub podowodził enklawą..Dlatego zaraz jadę do sklepu kupię F3 GOTY i spróbuje wrzucić spolszczenie i FOSE a
potem twojego moda
Aha..wczoraj zamiast edytuj dałem cytuj i zdziwiony...wiek
Niestety pomysł chwilowo nieaktualny bo nie ma gry w sklepie
A szkoda tylko że akurat mnie to się latarka na broni nie przyda bo przy trybie grania TPP będzie jak już to swiecić w bok(chyba) Mnie by grała latarka nahełmowa albo coś w tym stylu. Ale to oczywiście tylko moje stwierdzenie. Kazdy inny gracz będzie zadowolony
spróbuje wrzucić spolszczenie i FOSE a
potem twojego moda Nie pójdzie. Już spolszczenie go zablokuje.
FOSE wymaga dostosowanych modów. O ile dowodzenie Enklawą (gdyby nie bugi) może być interesujące, to na owym jeżdzeniu bardzo się zawiedziesz. Lipa, bo nie może być inaczej.
Aha..no to czar prysł
Jakby co to zedytowałem poprzedniego posta w miedzyczasie..
Wiem że to drażni każdego moddera ale kiedy można sie spodziewac modu , przed weekendem?
przy trybie grania TPP będzie jak już to swiecić w bok(chyba) Mnie by grała latarka nahełmowa albo coś w tym stylu. Będzie świecić tam, gdzie skierujesz broń, tak samo jak promień lasera, tylko snopem.
Pomysł oświetlenia na hełmach jest w programie, w końcu wszystkie modele PA mają zamontowane reflektory, a do hełmu można "przykleić" superglue.
Jeszcze w PA nie podróżowałem , stąd moja niewiedza a żeby latarka świeciła tam gdzie ja chcę musiałbym cały czas chodzić z wciśnietym PPM. Ale to juz mój problem.
A pytam o datę bo jednak poczekam na 3.0
A superklej mam ...może Moira coś poradzi
A pytam o datę bo jednak poczekam na 3.0 Gdy tylko uzupełnię wszystko co mam wstępnie zaplanowane na ten etap - wyjdzie bez względu na ilość błędów.
odpowiedz mi na jedno pytanie: Oczywiście czekam z niecierpliwością... Ale nurtuje mnie jedno.
Jeżeli wyjdzie to 3.0 (ilość błędów nieistotna) - to wiadomo że od nowa trzeba zacząć grać...
Ale co z kolejnymi poprawkami (jeżeli będą)?
Innymi słowy - czy save z tej wersji 3.0 beta będzie działał w kolejnych aktualizacjach/poprawkach?
czy save z tej wersji 3.0 beta będzie działał w kolejnych aktualizacjach/poprawkach? Byłoby niezdrowe gdyby było inacze. Aby zapobiec niekompatybilności, przedłuża się niestety czas wydania.
dla oczekujących na betę podam stan prac:
dobra wiadomość: uffff... skończyłem pracę nad doborem broni, rozbierania i montażu, jeśli kogos ten stan nie zadowoli to się poćwiartuję klawiaturą,
biorę się za dokończenie Canterbury, potem już poleci z górki.
Zła wiadomość: dostałem i przyjąłem zaproszenie do betatestów nowego dodatku do Spellforce 2 "Faith in Destiny" od JoWood i zapewne wyłączy mnie to na kilka dni, może nie całkiem, ale obciąży. Grę uwielbiam i nie mógłbym sobie odmówić, a ile płacą, nie chcecie wiedzieć
Hmm... Jak to śpiewa pan Turnau...
Nie wiem, co śpiewa, albo nie wiem która pieśń nucisz...
Ale wziąłem się spowrotem do roboty. Wypadałoby skończyć przed wyjściem New Vegas.
Zaimplementowałem w tzw. międzyczasie włączanie i wyłączanie światła w hełmach i broni oraz zakładanie/ściaganie tłumika.
Dobrze wiedzieć..bo narazie to faktycznie wciągnąłem sie w DA
A propos...w którym dziale pytać o DA?
Edit: Tawerna Hrothgara> Pozostałe Gry> DA
Turnau śpiewa tak:
http://www.youtube.com/watch?v=My7oEtkVIwM
Swoją drogą, ciekawe czy Vegas będzie czymś w rodzaju dodatku, czy też objętościowo zbliżony (może większy?)
Oby tylko przy tak małych terenach nie dodali pojazdów.
Edit: podobno ma to być pełnoprawna gra, ale jak prześledzić dotychczasową karierę Obsidianu, to cudów nie należy się spodziewać. Sporo znajdziesz na oficjalnej stronie Obs-ów, to chyba najpewniejsze źródło informacji. Np. - wow - ma być karabin szturmowy podobny do M4. Już zamarłem z wrażenia...
A ogólnie podobno powrót do NCR i te klimaty.
Ech, trochę jestem zmęczony bo intensywnie kończę, ale musiałem/chciałem wrócić do pewnych rozwiązań już zrobionych, aktualnie jeszcze raz przerabiam uzbrojenie pod kątem urealnienia modyfikacji, nazw i zastosowania latarek, podwieszanych granatników itp., jak również uzupełniam jeszcze arsenał o kilka modeli, które pojawiły się niedawno i uzupełniają w jakimś stopniu rozgrywkę. Poza tym - praaawie koniec na potrzeby bety. Myślę, że realny termin <poszarpanej> bety - to koniec lutego. Niezależnie od stopnia zaawansowania niektórych elementów, które jeszcze są "na warsztacie".
Czy tak opisany obrazek jest czytelny i zrozumiały?
Jeśli chodzi o zasięg, to nie potrafię tego określić w metrach czy czymkolwiek. 1000 jednostek to 1/3 zasięgu karabinu snajperskiego, który normowo ma 3000-3500. W module amunicja podlega różnym współczynnikom, np. grawitacji (w oryginalnej grze tego nie ma), więc tę odległość należy fizycznie zmniejszyć w zależności od typu amunicji, tłumika, stanu techn. broni itp. = max o ok. 30%
Czcionka pochodzi z Van Burena, mam jej kilka wariantów, ładnie wygląda też czcionka Impact (prezentowana gdzieś wcześniej) i Lucida Sans Unicode.
czytelny i zrozumialy, ale trzy linie jakos dziwnie wygladaja (litery sa nizsze niz w pozostalych wierszach). troche to po oczach kluje, ale poza tym wyglada dobrze.
Celoność - 5%... Jak to się ma do strzelania w VATS ?
Celnośc i PA odnosza sie wyłącznie do VATS. Ma sie tak, że w oryginalnej grze bazowo masz to ustawione na 30-50%, stąd miałeś 95% szansy z pistoletu 10 mm na odległość z megatony do szkoły w Springvale
Z Megatony to moze nie , ale z okna Siwej to bym trafił...
Żyje ten modder czy nie?
Zaginął gdzieś w akcji
Trzeba mailem próbować.
hmm... Ciepło się robi... Szczerze mówiąc mi też by się nie chciało...
Leżę w szpitalu z powodu usunięcia chorej ślinianki (mam taką piękną, 10 cm szramę po usunięciu jej i wygladam jak po poderżnięciu gardła przez Apaczy), jutro wracam do pracy, o ile mnie w końcu wypiszą.
Jak prace ? Czekam od daaaaawna
Ja teeeż.
Z ciekawostek: udało mi się zasymulować w sensowny sposób działanie amunicji JHP i FMJ (AP) bez skryptowania, co oczywiście wydłuża dokończenie prac. Ale wreszcie jestem zadowolony z uzyskanych efektów, możliwości rozbudowy broni itp., więc muszę to jeszcze raz zebrać "do kupy" i w końcu wydać. W każdym razie już nic nie wymyślam, tylko kończę.
Heh jak z grami Blizzarda... "Wyjdzie w lutym"... Wychodzi w marcu - rok/dwa później
1331 modeli broni (wersji, wariantów i typów). Brakuje jeszcze ok. 300 i beta gotowa. Nie, nie wiem kiedy. Bardzo bym chciał już. Że o pomocy nie wspomnę, ale nie ma kto ani za bardzo jak.
Musiałby przyjechać do mnie na wakacje (mam miejsce do spania, to nie problem, wikt i operunek we własnym zakresie, lokacja: Karlino, gdzie wynajmuję mieszkanie). Chętnych zapraszam. Instrukcje na miejscu.
Hej !
Jestem nowy tutaj dlatego chciałem wyrazić podziw dla twojej wielkiej pracy. Naprawdę fajnie, że zrobiłeś tego moda i jeszcze fajniej, że zechciałeś się z innymi podzielić
Mam takie małe pytanie. Przymierzam się do kupna całego zestawu GOTY. Nie chcę ściągać bo brzydzę się złodziej ... tzn. piractwem.
Mam takie pytanie. Czy wersja 2.9 i ta nadchodząca 3.0 będą w pełni kompatybilne ze wszystkimi dodatkami ? Czy będzie trzeba je jakoś w określonej kolejności instalować ?
Póki co pograłem sobie w Fallouta 3 (nie goty) w wersji 2.9 Twojej. Powiem szczerze, że grało się fantastycznie. Doskonała robota ! Wreszcie nie gra dla ułomnych i z jakimś ustawionym poziomem trudności, który pozwala REALISTYCZNIE przeżyć wędrówkę po wymarłych pustkowiach post-apokaliptycznego świata.
Jestem tylko ciekaw, czy w razie kompatybilności ze wszystkimi dodatkami udałoby się w wersji 3.0 osiągnąć ten ostatni 30 lvl ? Ja w 2.9 zatrzymałem się na 15 lvl. i fakt. Trzeba się specjalizować, ale wg mnie to akurat bardzo dobra sprawa, bo nikt nie jest fachowcem od wszystkiego.
I jak tam prace nad 3 ? Ruszyło coś przez te parę dni ?
Hej! Jestem nowy tutaj Witać, lepiej późno niz wcale. A poza tym - nurkujemy, nie gadamy...
A tu oryginał:
*Znajdź 10 elementów którymi się różnią...
To super wieści.
Nie mogę się doczekać.
I jeszcze jedno pytanie : czy tę trójkę też będziesz poprawiać jak coś, czy już do tego tematu nie wracasz ?
czy tę trójkę też będziesz poprawiać jak coś, czy już do tego tematu nie wracasz ? Trójka będzie poprawiana do skutku.
Może potrzebna Ci jakaś pomoc np opisy różnych przedmiotów? Mógłbym opisać coś pół-żartem, pół serio??:-), można byłoby Cię odciążyć, szczególnie w te upały
To, co mnie boli w tej chwili, to modele i implementacja broni w GECKu + uzupełnienie dialogów do upgrade'u i skrypty broni (światło, tłumik, zmiana amunicji itp.). Opisy mam w komplecie.
Mam jeszcze jedno pytanie: otóż, gdy wyjdzie beta trójki, następnie zajmiesz się ewentualnymi poprawkami, stabilizacją. Czy będziesz wprowadzał jeszcze jakieś nowinki do świata F3 czy tylko będziesz zajmował się poprawą tych rzeczy, które sam wprowadziłeś wraz z modułem??:)
opisy przedmiotów pół żartem pół serio? To by zabiło klimat..
I tak Bethesda zabiła klimat. Mało zabawnych dialogów, jedyne co mi się podobało to jak z polskim dubbingiem wrzuciło się granat pod nogi bandyty to krzyczał przeraźliwie: "o k*rwa". Reszta dno i wodorosty. troche sztywno, w F2 nawet były prezerwatywy, tak dla "jaj".
A mnie Fallout 3 podoba się nieporównywalnie bardziej niż F2, konkurować z nim może Fallout 1. Fallout 2 cierpi na syndrom skoku na kasę, tony niedorzeczności (moje ulubione, bezsensowne włócznie i duch w Den) oraz - właśnie - miernotę w implementacji (de facto kradzieży) dowcipów z Monty Pythona. Śmieszą chyba tylko kogoś, kto nigdy nie widział oryginału.
Co do pytania - tak, dojdą jeszcze moduły, które mam pocięte, ale niedokończone, np. The Cube Experimental.
Hmm... Zapowiada się toto niezmiernie ciekawie... Najważniejsze jest abyś się wyrobił do czasu nadejścia jesiennych pluch, czyli października - listopada..
Nie wiedziałem że to kiedyś powiem, ale chyba dla tej gry wymienię grafikę. Mam 8800GT i w rozdzielczości w której gram - 2560x1600 nie jest płynnie. Tutaj zapowiada się gra na całą jesień zimę i początek wiosny..
Widziałem na nexusie podziemna bazę którą zrobił jakiś pasjonat. W bazie tej, są ściany, na których się kolekcjonuje broń (niestety oczywiście tylko tą dostępną w oryginalnej grze i w dodatkach), oraz manekiny które można ubierać - bardzo mi się to podoba.
bardzo mi się to podoba No tak, tylko co w tym Falloutowego?
Jak tam prace idą ? Doczekamy się na tego 21.07 jak podałeś w hipotetycznej dacie oddania moda ?
Hipotetycznie 24-25.07, o ile mi coś nie wypadnie, a chwilowo jestem zajęty poszukiwaniem pracy przede wszystkim, więc przymusowo i upały i bieganina w innych sprawach spowalniają działania. W kazdym razie nigdy więcej, pod żadnym pozorem nie podam daty .
Spokojnie. Chyba nikt tutaj, a na pewno ja nie ma zamiaru Cię z tego rozliczać
A
Co do pytania - tak, dojdą jeszcze moduły, które mam pocięte, ale niedokończone, np. The Cube Experimental.
Że się tak spytam. Co to jest Cube Experimental ?
Zaglądaj na Fallout 3 Nexus - będziesz wszystko wiedział.
No tak, tylko co w tym Falloutowego?
To że miło pooglądać takie rzeczy nie tylko na przeciwnikach..
Jak Ci sie znudzi bieganie za pracą to ja moge dofinansowac moda ( wiadomo...czas to pieniądz)
Zresztą siedząc na zwolnieniu miałem wiele " ciekawych" pomysłów. Np. wpakowałem w "darmową" Runes of Magic ok. 3 tys. PLN , na szczeście któregos pięknego dnia stwierdziłem że jestem idiotą i raz dwa odinstalowałem wyrób warcraftopodobny.
Mam takie pytanie, bo przechpdziłem grę inną pstacią, aby poznać jak najwięcej smaczków moda, jednak dalej czuję, że jeszcze trochę przede mną.
Czy istnieje jakaś możliwość zamieszczenia wszystkich nowych perków jakie zostały dodane do tego moda wraz z ich opisem i wymaganiami ? I ewentualnie jak zmieniono już istniejące ?
A może ktoś kto już to wszystko odkrył grając by taką listę stworzył ?
Jak Ci sie znudzi bieganie za pracą to ja moge dofinansowac moda Nie w pieniądzu problem, ale właśnie w czasie. Ale generalnie zbliżam się do końca części I.
[quote="Aurelinus]Nie w pieniądzu problem, ale właśnie w czasie. Ale generalnie zbliżam się do końca części I.
.[/quote]
Części I ?
Część I - broń, wydanie bety,
Część II - pancerze, ubrania itp., druga beta
Część III - questy, dodatki i poprawki ww.
Część IV - mój pogrzeb, jeśli go dożyję...
A rozumiem. Czyli ostateczna data wydania ... marzec 2013
Najbardziej pracochłonna jest część I.
A czy po zrobieniu następnych części i ich oddaniu do użytku trzeba będzie grę zaczynać od nowa czy nie ?
A czy po zrobieniu następnych części i ich oddaniu do użytku trzeba będzie grę zaczynać od nowa czy nie ? Status "beta" będzie "kontunuowalny. Wersja finalna będzie wymagać (chyba, jeszcze nie wiem) gry od nowa.
To jak tam Aurelinusie ? Możemy spodziewać się premiery na dniach ?
Aurelinus chyba faktycznie nie dożył swojego pogrzebu