AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA
Postaram się szczegółowo opisać sytuację, może ktoś, kto niedawno przechodził tego moda uświadomi mi, gdzie tkwi błąd, bo nie sądzę, by był to bug. Na początek fragment solucji, mówiący o tym.
Pobłogosławienie wekiery
Gdy odbierzemy od Otha wekierę powinniśmy iść do Świątyni Poranka, gdzie kapłan Jarent ją pobłogosławi.
Zabicie smoka
W Płonącym Czarodzieju jest kapłan Lathand Jarent - wysyła nas do walki ze smokiem (po walce musimy kapłanowi przynieść do gospody symbol Bassileusa).
W/w smok siedzi na tej planszy, z której mamy zabrać rannego gościa do Świątyni w Pomocnej Dłoni....* jest w północno wschodniej jej części (mniej więcej). Na tej samej lokacji można spotkać NPC niziołka Bardo, ze strzałami zabójstwa smoka. Smok jest dość trudnym przeciwnikiem, a w walce z nim lepiej nie używać czarów.
* AR5500 /Hathor/
A teraz jak sprawy wyglądają w rzeczywistości. Po wyjściu od Otha pojawia się Elminster i "dodaje" do wiekiery +2 przeciw nieumarłym. Mogę go uniknąć ale nie wpływa to na rozwój akcji. Idę do świątyni poranka (rozumiem, że chodzi tu o lokację na wschód od Beregostu?!). jest tam jak zawsze kapłan Keldath Ormlyr, oraz nowy NPC - Pelltar. który, jesli z nim porozmawiamy (po angielsku?!) i weźmiemy quest teleportuje nas do... nie sprawadzałem szczegółów, wycofałem się na razie z tego. W każdym bądź razie nie ma tam Jarenta. Chodząc po Beregoście zaczepia nas Kapłan Świtu Blane i kieruje nas do Jarenta w Płonącym Czarodzieju (bez rozmowy z nim Jarenta w Czarodzieju nie ma). Bez względu na to jak poprowadzę rozmowę (choć nie sprawdziłem wszystkich wariantów) rozmowa nigdy nie sprowadza się do błogosławienia wiekiery, a jedynie na temat smoka we wspomianej wyżej lokacji AR5500 (czy smok na pewno zawsze jest w tym samym miejscu?). Po wyjściu z Czarodzieja zaczepia nas Lord Norby Boozluck. on dla odmiany mówi o smoku w Naskel. Udaję się do lokacji ze smokiem. bez względu jednak na to, co wcześniej zrobiłem, smoka tam nie ma. Nie ma również NPCa Bardo, który ponoć ma się uaktywniać po otrzymaniu zlecenia na smoka. Wygląda to tak, jakby quest nie zastartował mimo rozmowy z Jarentem. Może to kwestia tego błogosławieństwa, ale jak to ugryźć?
jest tam jak zawsze kapłan Keldath Ormlyr, oraz nowy NPC - Pelltar. który, jesli z nim porozmawiamy (po angielsku?!) i weźmiemy quest teleportuje nas do... nie sprawadzałem szczegółów
To sprawka SoBH, a nie NTotSC i to z czym masz problem to właściwie jest część DSotSC. Zresztą do świątyni trzeba iść dopiero jak się smoka ubije i pogada po tym z kapłanem w Czarodzieju, dopiero wtedy znajdziemy go w świątyni i pobłogosławi nam wekiere więc błogosławieństwo nie ma nic ze smokiem wspólnego.
taa to jest wlasnie efekt korzystania z solucji tak to na bank nie omieszkal bys odwiedzic Nashkel i nie bylo by problemu z questem
taa to jest wlasnie efekt korzystania z solucji tak to na bank nie omieszkal bys odwiedzic Nashkel i nie bylo by problemu z questem
Prawda leży po środku. Gdyż w sumie to odzwiedziłem Naskel, ale byłem tak zaaferowany i poddenerwoany brakiem smoka, że jak dzieciak do mnie podszedł, to pogoniłem bąka, w ogóle nie czytając co ma mi do powiedzenia, a biedne dziecko tylko chciało mi pomóc popchnąć questa.
Nie zmienia to jednak faktu, że zbyt pochopnie zaglądnąłem do solucji.
Sugerując się poradnikiem K4thos'a, zabrałem się za instalację modów do BG. Wszystko postępowało idealnie, do epizodu z DSotSC. Odpalam aplikację, zaczyna się całkiem miło, a tu trach, błąd o treści:
"Resource [AR8703.ARE] not found in KEY file: [./chitin.key]"
Przed całym procesem zaktualizowałem wszystkie instalki WeiDU. Gra wypalana z ostatniego wydania sagi.
Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc
edit: Error spowodowany był wypakowaniem moda do nieodpowiedniego folderu - z BG1.
Przeniosłem. Sprawa została rozwiązana na innym forum.
Na przyszłość dla innych: Po instalacji BGT wszystkie mody rozpakowujemy w folderze z BG2 i tam instalujemy. Folder z BG1 jest już zbędny
Mam taki mały problem... (bo to jeden ) W NTotSC nie zaleca się stosowania edytorów klas. Ja natomiast upodobałem sobie pewne postacie np. łowcę krasnoluda, maga krasnoluda, krasnoluda wojownika dualklasującego na maga. Wszystko to można bez problemów osiągnąc przy użyciu np. Gate Keepera lub innego programu do edycji. Czy jest jakiś bezpieczny sposób aby modyfikowac pliki i nie doprowadzic do zawisu gry?
Nie używaj Gate Keepera, bo on nadaje się tylko do użytku w niezmodowanym BG1. W NTotSC zepsuje Ci grę.
W miarę bezpiecznie można używać z NTotSC następcę Gate Keepera, czyli Sword Coast Keeper:
http://swordcoastkeeper.chez-alice.fr/
Zdefiniuj "w miarę bezpiecznie"
Zdefiniuj "w miarę bezpiecznie"
No Druss, chyba nie od parady to info jest w readme, że programy do edycji save szkodzą. Robisz to po prostu na własne ryzyko i nikt Ci nie może zagwarantować, że wszystko będzie działało. Powiedzmy, że prezerwatywa "jest w miarę bezpieczna", masz porównanie
Pewne jest, że lepiej użyć nowego Sword Coast Keeper niż starocia Gate Keeper.
Powiedzmy, że prezerwatywa "jest w miarę bezpieczna", masz porównanie
Powiedzmy, że wolę tabletki i szukałem czegoś najbezpieczniejszego.
Powiedzmy, że wolę tabletki
To zależy, czy przez "błąd w grze" rozumiesz dziecko czy choroby Najbezpieczniej to nie korzystaj z niczego, w sensie programów oczywiście
A mi jakoś dziwnie po przeczytaniu wiadomości Drussa: "Ja wolę tabletki."
A mi jakoś dziwnie po przeczytaniu wiadomości Drussa: "Ja wolę tabletki."
Wolałem nie wnikać, bo może na impotencje albo coś takiego
To zależy, czy przez "błąd w grze" rozumiesz dziecko czy choroby
Przy stałej partnerce o choroby się człowiek nie martwi .
Czy jest jakiś quest związany z tym typem, który sprzedaje zwoje w wieży w peldvale? Pytam, bo nie wiem czy go zaciukać już teraz (tylko tak mogę zdobyć klucz, który otwiera skrzynię z ginuarem siły Zastanawiam się, bo obok ginuaru leżało ciało Poza tym jak otworzyć biurko na tym poziomie, na którym on stoi? kluczm, który ma przy sobie jest do skrzyń w piwnicach.
i ostatnie. do czego jest kluczyk od jakiegoś sekretarzyka, znaleziony w drzewie na lokacji pod beregostem???
pzdr
Człowieku, nie potrafisz znaleźć odpowiedniego działu i właściwego tematu tylko zakładasz nowe gdzie popadnie bo dobry moderator przeniesie? A takiego wała, masz ostrzeżenie bo to nie pierwszy raz.
Sorry za poprzedni post, ale wtedy nie wiedziałem jeszcze, że ten koleś jest z ww. moda.
Teraz proszę o pomoc, bo utknąłem. Nie mogę znaleźć kołków na wampiry w cytadeli daerthmaca. Sprawdziłem jeszcze raz wszystkie skrzynie na wszystkich poziomach, byłem nawet w świątyni w nashkel. nie ma. Gdzie one są?
Witam,
Z tego co pamiętam, to w NTotSC nie było żadnych kołków na wampiry. Zabijało się je normalnie jak każde inne nieznośne potworki.
Jestem na trzecim poziomie podziemi i trafiłem na małe pomieszczenie z dwoma grobami. trzeba mieć kołek (lub dwa), żeby zabić wampiry i (tak myślę) pchnąć fabułe dalej, bo ani syna burmistrza nashkel nie mam ani dwójki imiennych wampirów nie zabiłem
Jestem na trzecim poziomie podziemi i trafiłem na małe pomieszczenie z dwoma grobami. trzeba mieć kołek (lub dwa), żeby zabić wampiry i (tak myślę) pchnąć fabułe dalej, bo ani syna burmistrza nashkel nie mam ani dwójki imiennych wampirów nie zabiłem
Kołek nie jest konieczny. Musisz zabić Daerthmaca po prostu. Jest w losowych podziemiach, często siedzi na niewidzialności i można go pominąć.
Są trzy poziomy podziemi, plus piwnica, z której się do nich wchodzi oraz małe pomieszczenie z dwoma trumnami (tam gdzie niezbędne są kołki - wchodzi się do niego z trzeciego poziomu podziemi). Wszystkie przeszedłem z prawdziwym widzeniem i nikogo tam nie ma
Może zna ktoś kod do CLUAConsole dla drewnianych kołków, bo nie mam już pomysłu.
Te podziemia to katakumby pod Candlekeep i jaskinia z wyspy Baldurana (znaczy wygląd ten sam) + grobowiec. Lorda Daerthmaca spotykamy na 1 poziomie katakumb gdzie zostawia nam swoją obstawę (wampirzyce, Clairis i szkielety) i ucieka. Na 2 poziomie na skrzyżowaniu (niedaleko wejścia) stacza się z nim pierwszą walkę i tutaj różnie to wygląda. Ja jak grałem, to raz uciekał i znowu zostawiał szkielety, za innym razem walczył do końca. Nie ma to większego wpływu na fabułę, bo jak ucieknie, to w grobowcu z dwoma trumnami będzie i stamtąd już na 100% nie znika. Po jego unicestwieniu (obojętnie czy na 2 poziomie katakumb, czy w grobowcu), zabiera się syna burmistrza z jego zwłok i można się wynosić z cytadeli. Żadnych kołków nie potrzeba.
Zarzuciłem odpoczynek i potem go znalazłem Dzięki
Witam,
mam następujący problem, walczyłem z wilkiem i niestety Minsk został zarażony choroba. Istnieje jakaś metoda, aby się tego pozbyć? (nie wiem co mi obniżyła, ale mam na portrecie symbol choroby) Mam najnowszą wersję tego moda (2.01).
mam następujący problem, walczyłem z wilkiem i niestety Minsk został zarażony choroba. Istnieje jakaś metoda, aby się tego pozbyć? (nie wiem co mi obniżyła, ale mam na portrecie symbol choroby) Mam najnowszą wersję tego moda (2.01).
To jeden z tych elementów, który mnie cholernie denerwował Jest metoda - trzeba cholernie długo odpoczywać, parę dni. Wybierz się do tawerny i odpoczywaj, aż Ci nie przejdzie. Jest jeszcze Napar z Mumii, który łagodzi skutki choroby, ale jej nie usuwa, z tego co pamiętam. Tylko jeszcze trzeba taki specyfik znaleźć gdzieś.
Witam,
mam następujący problem, walczyłem z wilkiem i niestety Minsk został zarażony choroba. Istnieje jakaś metoda, aby się tego pozbyć? (nie wiem co mi obniżyła, ale mam na portrecie symbol choroby) Mam najnowszą wersję tego moda (2.01).
a swiatynie nie moga pomoc?? (uzdrowienia i leczenie chorob) dawno nie gralem wiec i nie za dobrze pamietam. wiem tylko ze po kazdej walce z wilkami krew mnie zalewala dlatego zawsze roznosilem je z broni dystansowych.
Trafienie wściekłych wilków jak i mumii masakrycznie podnosi TraK0 i tylko upływ sporej ilości czasu to leczy. W zasadzie najlepsza metoda na nie, to je po prostu ubić zanim podejdą. Czyli ktoś z butami szybkości, albo pod wpływem przyspieszenia zwabia a reszta strzela. W przypadku ropiejących mumii jest to dość trudne, ale wykonalne, szczególnie gdy można uciekać wokół jakiejś przeszkody. Choć z drugiej strony ja to uważam za błąd i zabijam te stworki kodem.
Jakoś w końcu minęła ta choroba . Mam jeszcze jedno pytanie: przez ten mod łowca i paladyn może mieć więcej niż 2 gwiazdki specjalności w danej broni?
Mam jeszcze jedno pytanie: przez ten mod łowca i paladyn może mieć więcej niż 2 gwiazdki specjalności w danej broni?
Hmm, nie, nie może.
To chyba jakiś bug, bo mogę dać 3 gwiazdki walki mieczem Minskowi na 3 poziomie.
To chyba jakiś bug
W przypadku tych modów, wcale bym się nie zdziwił Ale może zainstalowałeś coś jeszcze. Sam nie wiem. W każdym razie, jesteś do przodu z biegłościami
Trafienie wściekłych wilków jak i mumii masakrycznie podnosi TraK0 i tylko upływ sporej ilości czasu to leczy. W zasadzie najlepsza metoda na nie, to je po prostu ubić zanim podejdą. Czyli ktoś z butami szybkości, albo pod wpływem przyspieszenia zwabia a reszta strzela. W przypadku ropiejących mumii jest to dość trudne, ale wykonalne, szczególnie gdy można uciekać wokół jakiejś przeszkody. Choć z drugiej strony ja to uważam za błąd i zabijam te stworki kodem.
Ekhm! Po co zaraz kodem? Ten pliczek wrzucony do Override powinien "przyciąć kły" wściekłym wilkom i ropiejącym mumiom (trzeba rozpakować):
Dzięki
Po akcji, kiedy mój wojownik miał 50 TraK0 w ruinach Ulcastera, gdzie wilki uwielbiają się "rozmnażać", zacząłem używać drastycznej metody. Teraz będzie się grało o wiele przyjemniej. Chociaż z poważniejszą partią wstrzymuję się aż wyjdzie v.3.0.
Jakie przedmioty zostawia smok? Bo ubiłem gada (nawet kilka razy po loadzie, trudno dziadygę ubić) i nic nie zostawił, absolutnie nic...
Prosiłbym o kody przedmiotów, bo nie mogę popchać wątku do przodu
Jakie przedmioty zostawia smok? Bo ubiłem gada (nawet kilka razy po loadzie, trudno dziadygę ubić) i nic nie zostawił, absolutnie nic...
Czyli wszystko OK. Nic z niego nie wypada. Kurde, autor powinien zrobić po zabiciu smoka jakąś podpowiedź, co zrobić, bo wielu graczy tutaj się zatrzymuje. W każdym razie, obok jest jaskinia, taka słabo widzialna. Wejście około punktu (x=3848,y=609) trzeba tam wejść i tam jest skarb smoka i potrzebne przedmioty.
Dzieki wielkie ; ]
Witam
Mam problem poniewaz po otrzymaniu informacji w beregoscie ze czeka na mnie ktos w plonacym czarodzieju i rozmowie z w/w i przyjeciu questu o smoku wychodze z lokacji, poruszam sie do 5500 i momentalnie gra wyskakuje do windows'a. Co leprze od teraz za kazdym razem jak proboje wczytac sevy ktore mam stworzone bezposrenio na lokacji beregostu po rozmowie z czarodziejem wywalaja mnie takze do windy.
Jesli chodzi o przebieg instalacji to robilem zgodnie z TMI a wkolejnosci BG1+O,BG2+TOB(wersja XKCD) Polish Language Game Text Update v1.0 - CD , BG2 Fixpack v8 , Baldur's Gate Trilogy v1.07 z CD, Dark Side of the Swords Coast v1.95, Ntotsc 1,55, Baldur's Gate Trilogy Tweak Pack v7, BP-BGT Worldmap v7.1. W trakcie instalacji usuwam podane w TMI konfliktowe czesci modow. Wszystkie mody zassane sa z podanych w Instalacji linkow oprocz tych ktore byly na Plytce,
Co moze powodowac ten bug i czy jest mozliwosc jego usuniecia. Jezeli potrzebne sa dodatkowe dane badz problem juz gdzies zostal opisany a ja tego nie znalazlem to prosze o o szybki kontakt.
PS w MMO na koncu jest infomacja o odpaleniu pliku Setup-BGTMusic.exe ktorego niestety nie potrafie zlokalizowac.
am problem poniewaz po otrzymaniu informacji w beregoscie ze czeka na mnie ktos w plonacym czarodzieju i rozmowie z w/w i przyjeciu questu o smoku wychodze z lokacji, poruszam sie do 5500 i momentalnie gra wyskakuje do windows'a.
Grasz z solucją, albo nie pierwszy raz? Zamiast do 5500 powinieneś najpierw pójść do Neshkel. No dobra, ale to nie w tym leży problem. Musisz ściągnąć takie coś, co się zwie Beregost Crash Fixer i naprawić sejwa. http://www.shsforums.net/index.php?showtopic=24121
Dzieki, save zadzialal, gada ubilem tylko jeden problem wyszedl...
Minsc mowi teraz glosem Ajantisa... badz jakiegos innego palladyna... czy na to jest tez jakis sposob?? Brakuje mi tego,,,
Siema.
Mam problem ze skończeniem questu dla Jet'layali (chyba tak się nazywa), co się ją spotyka przed wejściem do Friendly Arm Inn. Otóż jej siostra banshee rozwala mnie raz dwa. Czasem udaje mi się przeżyć kilka jej Will of Banshee (save vs. death albo śmierć ) ale ona non stop się leczy.
Wie ktoś co źle robię? (wersja dsotsc to 2.00)
Za wcześnie robisz ten quest ... Nie należy lecieć od razu po zatopieniu kopalni bo większość wrogów jest za mocnych. Podbij trochę XP.
A jak nie chce Ci się czekać to zbierz drużynkę, rzuć ochronki i grupową niewidzialność. Obejdź ją niewidzialnymi postaciami (tak żeby nie mogła zwiać) i zaatakuj jednocześnie wszystkimi (broń do walki wręcz lub magia). Powinna paść po pierwszej salwie.
Albo zainstaluj NToTSC. DSoTSC jest mega zabugowane a nasz forumowy kolega Aurelinus nieźle się napocił i zaimplementował całość (z poprawkami) do swojego większego moda.
Albo zainstaluj NToTSC. DSoTSC jest mega zabugowane Gzaxx gra na gów.nianym BGT, więc żadne rady w tym wypadku nie pomogą, bo DSotSC i NTotSC pod BGT są skopane.
Heh, swoją drogą - wiecie, że w ciągu miesiąca zwykły NtotSC v.201B została pobrana 76 razy? Podobno *wszyscy* grają w wersję BGT...? Potwierdza to tylko, że na forach o BG przeważają wielbiciele modów i jest to znakomita mniejszość grających w BG, którzy najwyraźniej nie mają ochoty się zrzeszać...
Czy ktoś miał problem po wejściu do grobowca generała orków?
Kiedy wchodzę tam bez jego miecza, wszystko jest w porządku.
Kiedy wchodzę tam z jego mieczem w ekwipunku, jest jego komentarz pt. zabiję was i moja drużyna dostaję ponad 39 000 000 doświadczenia i to jest właściwie koniec gry. czy poza zostawieniem miecza na zewnątrz można to jakoś obejść?
Czy ktoś miał problem po wejściu do grobowca generała orków?
Kiedy wchodzę tam bez jego miecza, wszystko jest w porządku.
Kiedy wchodzę tam z jego mieczem w ekwipunku, jest jego komentarz pt. zabiję was i moja drużyna dostaję ponad 39 000 000 doświadczenia i to jest właściwie koniec gry. czy poza zostawieniem miecza na zewnątrz można to jakoś obejść?
Gdzieś o tym pisałem wczoraj A zostawienie miecza, to aż taki problem? W każdym razie, w najnowszej wersji NTotSC tego błędu już nie ma, problem w tym, że poprawki do polskiego tłumaczenia najprawdopodobniej z najnowszą wersją nie działają.
Nie jestem pewna, czy to dobry temat, ale mam problem właśnie związany z NTotSC. Jestem w Północnej Cytadeli i gdy chcę wejść do domku obok cytadeli lub już jak jestem w środku i chcę przejść do innego pomieszczenia wyświetla mi się napis, że muszę zmienic płytę, ale gdy to robię wyświetla mi się blue screen z napisem, że muszę włożyć z powrotem płytę nr 6. Gdy to robię, znów jest napisane, (na normalnym "baldursowym" ekranie) że mam włożyć inną płytę. I tak w kółko. Jakaś rada?
Temat dobry
Nie wiem co jest przyczyną problemu, ale mam radę - nie wchodź do tego domku Nie ma w nim nic ciekawego, więc najlepiej po prostu go ominąć.
Dzięki za radę Domek niby mogę ominąć, ale to samo dzieje się jak już jestem w cytadeli, a jeśli jej nie zwiedzę całej to chyba nie mam szansy zakończyć questa.
Domek niby mogę ominąć, ale to samo dzieje się jak już jestem w cytadeli, a jeśli jej nie zwiedzę całej to chyba nie mam szansy zakończyć questa.
No to już większy problem, faktycznie. Nie mam pomysłów, zastanawiam się tylko czy może nie zrobiłaś pełnej instalacji BG1? Konieczna jest pełna razem z dodatkiem.
Może Aurelinus coś poradzi, to w końcu jego dziecko
Nie, instalacje mam pełną. Może zawołamy Aurelinusa razem? Aurelinusie, Aurelinusie !!
e. No cóż, widzę, że moje wołanie na nic się zdało. Tylko troszkę mi szkoda tej lokacji.
Ostatnio jendak zauważyłam kolejny problem. Wykonałam już cały quest z ksiągą niewiedzy. Leży juz ładnie w moim ekwipunku ale nie wiem co dalej z nią zrobić. Komu mam ją dać?
e. No cóż, widzę, że moje wołanie na nic się zdało. Tylko troszkę mi szkoda tej lokacji.
Niestety, teraz już tylko F3 się dla niego liczy
Ależ ja to wszystko już zrobiłam. Już jestem po wykonaniu zadań od maga i kminie czy ta księga już u mnie zostanie na zawsze, czy jeszcze się jej jakoś pozbędę z korzyścią dla mnie?
Ależ ja to wszystko już zrobiłam. Już jestem po wykonaniu zadań od maga i kminie czy ta księga już u mnie zostanie na zawsze, czy jeszcze się jej jakoś pozbędę z korzyścią dla mnie?
Więc to tak No to możesz się jej śmiało pozbyć. Do niczego się już nie przyda. Trochę to dziwne, taki skarb, w Candlekeep by się cieszyli
No rzeczywiście trochę szkoda. Zresztą zauważyłam w Baldursie kilka takich rzeczy, które teoretycznie potrzebne potem okazują się śmieciami.No w każdym razie, dzieki
Nie mogę zainstalować DSotSC. Instaluję wszystko wg. porad z tego poradnika , ale przy DSotC wyskakuje taki błąd:
[DSotSC/Language/polish/setup.tra] PARSE ERROR at line 31 column 1-27
Near Text: Pancerza
syntax error
[DSotSC/Language/polish/setup.tra] ERROR at line 31 column 1-27
Near Text: Pancerza
Parsing.Parse_error
ERROR: parsing [DSotSC/Language/polish/setup.tra]: Parsing.Parse_error
ERROR: problem parsing TP file [SETUP-DSOTSC.TP2]: Parsing.Parse_error
FATAL ERROR: Parsing.Parse_error
Jak przedwczoraj to instalowałem wg.listy, to miałem taki sam błąd (potem i tak coś dalej się popieprzyło, i reinstalka wszystkiego była potrzebna ) tyle że u mnie pisało "plepleple near text: Kolczugi plepleple". Rozwiązałem to w bardzo prosty sposób, który jednak może być dla Ciebie niezadowalający - puściłem setup DSotSC jeszcze raz, i zainstalowałem mod w wersji angielskojęzycznej.
[DSotSC/Language/polish/setup.tra] PARSE ERROR at line 31 column 1-27
Near Text: Pancerza
syntax error
[DSotSC/Language/polish/setup.tra] ERROR at line 31 column 1-27
Near Text: Pancerza
Parsing.Parse_error
ERROR: parsing [DSotSC/Language/polish/setup.tra]: Parsing.Parse_error
ERROR: problem parsing TP file [SETUP-DSOTSC.TP2]: Parsing.Parse_error
FATAL ERROR: Parsing.Parse_error
Błąd składni? Wklej kilka linijek przed i po linijce 31 z setup.tra.
Rzucający przyzywa ogień i tworzy z niego niewielki pocisk zmierzający do celu wyrządzając 1k3 obrażeń od ognia.Cel czaru musi wykonać udany rzut przeciw magii z modyfikatorem -2 lub ucierpi kolejne 1k3 obrażeń od ognia.
@7 = ~Stopienie Pancerza~
@8 = ~Stopienie Pancerza (Przemiana)
Poziom: 1
Sfera: Walka
Zasięg: Zasięg Wzroku
Czas Trwania: 1 tur
Czas Rzucania: 4
Zasięg Działania: 1 stworzenie
Rzut Obronny: 1/2
Nie brakuje nigdzie znaku ~?
Nie wydaje mi się.
Chyba brakuje. Powinna być tylda na końcu wiersza przed "@7":
Rzucający przyzywa ogień i tworzy z niego niewielki pocisk zmierzający do celu wyrządzając 1k3 obrażeń od ognia.Cel czaru musi wykonać udany rzut przeciw magii z modyfikatorem -2 lub ucierpi kolejne 1k3 obrażeń od ognia.~
@7 = ~Stopienie Pancerza~
Jeśli WeiDU zgłasza błąd w lini xx, to znaczy, że błąd jest wcześniej, a w linii xx program dopiero stwierdził, że nie jest w stanie dalej prawidłowo zinterpretować zawartości pliku.
mam małego buga...
po załatwieniu sprawy w północnej cytadeli oraz na północnym wybrzeżu gdy wiem już o wyspie salamander, kiedy udaję się do szefa rybaków pod koniec rozmowy, gdy już kieruje mnie do Nadalina jest jakiś bug w rozmowie invalid link etc. Nadalin ma standardową gadkę i nigdzie mnie nie chce wziąć... Czy ktoś może zna globala na to, żeby Nadalin wziął mnie na wyspę Salamander, będę wdzięczny
edit: ok znalazłem AR90PB
Witam,
mam taki problem ... a mianowicie gram sobie w baldurka a dokładnie BGT +DSotSC i NTotSC, zrobiłem niedawno kopalnie w kniei i po czym wziąłem do drużyny Jet'Laya by porobić Qesty z DS, doszedłem do momentu w którym zabiłem smoka poszedłem do Nashkel koleś podziękował mi za zabicie smoka, potem poszedłem do Beregostu do tego kapłana żeby zanieść mu ten symbol po smoQ. Odebrałem wekierę od krasnoluda, potem poszedłem znowu do kapłana tym zatem w świątyni, pobłogosławił ii klops stoję... nie wiem co dalej. Zajrzałem wiec do solucji w ktorej jest napisane ze teraz powinien mnie ktoś tam zaprosić do burmistrza w Neshkel w sprawie zaginionego dziecka ale nic nie mam takiego. Czy jest to błąd spowodowany zła kolejnością wykonywanych Qestów... smok, wekiera itd.? Bo mam wpis w dzienniku po otrzymaniu tego błogosławieństwa: "...Przypuszczam, ze teraz odnalezienie syna burmistrza możne stać się dużo prostsze", tylko że ja żadnego zadania z odnalezieniem dziecka nie dostałem poza tym powinienem spotkać CúChoinneach w lokacji nad Neshkel (jeśli sie nie myle) ale go tam nie ma, żadnej nowej lokacji też nie mam na mapie, wiec moze coś przeoczyłem bądź nie doczytałem? Tak czy inaczej w dzienniku nie mam żadnego wpisu odnośnie zaginionego syna burmistrza. Ktoś wie o co może tu chodzić?
Idź do Neshkel, w okolice tej rezydencji na północnym-wschodzie, przed wejściem powinna zaczepić Cię dziewczynka, a w domu żona burmistrza. Jeśli jej nie ma, to spróbuj przyzwać ją kodem:
CLUAConsole:CreateCreature('dsgilian')
Uprzedzam, że jak nie wiesz, gdzie wpisywać kody i jak, to zapytać wujka google
Kurcze ... a jednak przeoczyłem bo rzeczywiście dziewczynka się znalazła stoi na samym początku dróżki prowadzącej do tej rezydencji, nie zauważyłem bo nigdy tamtędy nie przechodziłem a do tej rezydencji szedłem zawsze od drugiej strony wielkie dzięki za podpowiedź
Wystarczy zejść na dół lokacji w Nashkel, poniżej światyni, powinna tam być Gillian (chyba?). Włączy się cutscenka, jak się na nią natkniesz.
Edit: O, spóźniony.