ďťż

AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA

Proszę pomóżcie mi się odnaleźć w modach-utrudniaczach, bo jest ich sporo. Na razie orientuję się w tym tak:

==========
Sword Coast Stratagems - autor skupiał się głównie na ulepszeniu skryptów, rzadziej na podpakowywaniu przeciwników;

Tactics, Ascension, BP - klasyka, to ostatnie stara się odtworzyć te pierwsze ale Tacticsa jeszcze nie całego; dodaje też trochę od siebie, jak ulepszona wioska Xvartów;

Improved Battles - też chyba jakaś klasyka;

Deeper SoA - Kensaia Ryu, wiele z tego jest w Tacticsie, ale nie wszystko, jak np. tego smoka ze screenów Arkanisa;

Slightly Improved Ilych i podobne - jeszcze bardziej ulepszony Ilych;

Improved Asylum, Spellhold Gauntlet - ulepszone Czarowięzy;

CoM Encounters - nowa wersja wyszła przed dniami, się o tym dowiedziałem;

BG2 Quest Pack - sporo utrudnień jak na "Quest Packa";

NToSC, CoM Adventure Pack - pierwszy ponoć nieźle podpakowuje drużynkę z południa mapy Gullykin, drugi dodaje jakieś jedno 'ciężkie' starcie;

Rogue Rebalancing (to to samo co aPack?) - dodaje jakieś spotkanie z wyznawcami Cyrica, czy jakoś tak;

Solaufein - drużyna Zaćmienia;
==========

Coś ciekawego i popularnego w tym stylu pominąłem? Jak wygląda wzajemna kompatybilność tego wszystkiego?


Dobrym uzupełnieniem do Ascension jest Oversight – ulepszona Sendai.

Do utrudniających można też w pewnym sensie zaliczyć XPMOD (obniża wartość zdobywanego expa, bardzo dobrze się komponuje z expodajnymi modami i jest wręcz niezbędny (wartość procentowa zależy od stopnia zaawansowania i liczby osób w drużynie))

aPack ulepsza tylko złodziei cienia (proponuje pomagać Bodli) ale za to jak, najlepsze skrypty jakie widziałem.

Oto moja konfiguracja, z którą przeważnie gram:


Dobrym uzupełnieniem do Ascension jest Oversight – ulepszona Sendai.

Fakt, wiedziałem, że o czymś dobrze mi znanym zapomniałem. W ostatniej chwili natrafiłem też na Enhanced Creatures z BWL.


Do utrudniających można też w pewnym sensie zaliczyć XPMOD (obniża wartość zdobywanego expa, bardzo dobrze się komponuje z expodajnymi modami i jest wręcz niezbędny (wartość procentowa zależy od stopnia zaawansowania i liczby osób w drużynie))

To ten Ding0 Experience Fixer zalecany w wątku BGT Mega Installation?


aPack ulepsza tylko złodziei cienia (proponuje pomagać Bodli) ale za to jak, najlepsze skrypty jakie widziałem.

To w końcu ten aPack to jest to samo co Rogue Rebalancing czy nie? Bo jeśli tak to chodziło mi o te Chosen of Cyric encounter, ale chyba faktycznie w sekcji screenów są przedstawieni i ulepszeni Złodzieje Cienia jak i to spotkanie z "Wybrańcami Cyrica".


Oto moja konfiguracja, z którą przeważnie gram:

Dzięki, przyda się odnośnie wyboru modów


~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #35 // Tougher Druid Grove

To jest chyba zdublowane z CoM Encounters, tam też są oni ulepszeni...


Reszta jest zabugowana, dublująca się, bardziej wnerwiająca niż utrudniająca, nie warta świeczki, albo takie miałem widzi mi się. Możesz pytać, dlaczego nie instalowałem któregoś komponentu (mówię tylko o modach utrudniających). Gwarantuję, że przy takiej konfiguracji nic się nie wysypie.

Ciekawi mnie to Improved Anvil, bo nie widzę jakoś komentarzy na polskich forach.

O wysypywanie się na razie nie martwię aż tak, bo w te mody to zagram za dobrych kilka miesięcy. Chcę się po prostu zorientować w sytuacji.

Reszta jest zabugowana, dublująca się, bardziej wnerwiająca niż utrudniająca, nie warta świeczki, albo takie miałem widzi mi się.

Bez przesady. Ja w sumie gram zazwyczaj z takim zestawem jak Ty, ale warto czasem pobawić się w te mniejsze utrudniacze. Wystarczy pilnować, żeby nie instalować nic, co się dubluje - nic się nie będzie sypało. A zawsze to dodatkowy smok do pokonania


Ciekawi mnie to Improved Anvil, bo nie widzę jakoś komentarzy na polskich forach.
Ke? Może Improved Asylum?

Tak czy siak pytałeś o niego wcześniej.

Taki sobie mod. Dodaje jedną praktycznie niemożliwą do pokonania drużynę (ktoś tam kiedyś ich pokonał, ale trzeba niezłe cyrki wyczyniać) po której zostają totalnie (to-tal-nie) przegięte itemy. Można bez problemu uniknąć walki.

Zmienia niektóre zagadki i potwory - mi dodaje grupę większych umbrowych kolosów, za które doświadczenie leci w nieprzyzwoitych ilościach, jakieś demony, golemy, dwóch wysoko poziomowych magów, chyba lisze. I szukającą pomocy elfkę, gonioną przez drowy - albo zabugowaną, albo ja nie użyłem odpowiedniego czaru (a kilku próbowałem) i nie odkryłem, jak pozbawić ją żółtego kółeczka.



To ten Ding0 Experience Fixer zalecany w wątku BGT Mega Installation?
Tak

Nie Gawith. Dobrze słyszysz. Improved Anvil. Szczerze, to na początku widziałem, że postacie są wzmocnione głównie poprzez dodanie WSZYSTKIM zdolności wysokopoziomowych. Chociaż ponoć skrypty już zostały kompletnie zmienione od maxi gnojonej V1. Słyszałem, że jest gut.
Zgadza się, Improved Anvil a nie Asylum miałem na myśli. Wydawało mi się, że wymieniłem go już w pierwszym poście ale jednak nie... Czyli tak, teraz dodałbym tam:

Oversight - tylko moduł ulepszonej Sendai;

Enhanced Creatures - tylko dla BG1, tak jak SCS, chyba starają się robić to samo, więc nie są ze sobą zbyt kompatybilne, a oba wciąż rozwijane - powstaje dylemacik, co lepsze;

Improved Anvil
Enhanced Creatures są dla BG1TuTu/BGT. Będą wymagały Divine Remixes.
SCS też ma wersję dla BGT, ale skoro tak to EC ma jakby większy potencjał od niego, gdyż będzie używał bardziej zaawansowanych mechanizmów do polepszenia przeciwników.

Wracając do aPack ?==? Rogue Rebalancing Pack to jestem już pewien - to to samo. aPack wyforkował się z Rogue Rebalancing Pack aVENGERa po jego zniknięciu ze sceny, niejaki Ronin przepisał to tak, żeby było bardziej kompatybilne z innymi modami i wypuścił jako aPack - 1. aVENGER jednak wrócił, też przepisał i wypuścił RRv3.5 i to właśnie ta wersja jest najbardziej aktualna i rozwijana - 2.

Już się w tym tak nie gubię, dzięki
Dodatkowo najnowsza wersja Rogue Rebalancing zawiera kilka ciekawych smaczków, jak jakiś mały queścick sprzedawcy nad mieszkankiem Gaelian, poza tym Cyric wie o naszych wyczynach z drużyną jego wyznawców. Poza tym wyrzucono kilka komponentów dublujących się z innymi modami, wywalono wszelkie dublujące się miecze ciosów w plecy (może istnieć tylko ten który dostajemy od Krwawego Skalpa) i z tego co zrozumiałem dodaje kilka nowych itemów. No i to nie wszystko:). Ciekawi mnie ta nowa wersja. Trzeba by się plikom tra przyjrzeć:)
Wydaje mi się, że to 3.5 już dobrych kilka miesięcy wisi na jego stronie domowej i to trochę wprowadza zamieszanie, określanie tej wersji jako "brand new" A jeśli chodzi o pliki tra - to ja ich nie widzę w downloadzie, jest tylko exe-k jakiś, a chciałem porównać jego zawartość z tym tra z aPacka z WR (patrz wątek o tłumaczeniach). EDIT: heh, już nic, mam RR.TRA.
W porządku, to w innym wątku poruszałem, ale tutaj byłoby chyba bardziej adekwatnie.

To odnośnie BP:

Questions about BP177 and more


I don't know how this is going to end. BP 178 has been in the works for months and months and version 177 contains too many bugs to be played, let alone Ascension for BP which is game breaking. DavidW at G3 is working on SCS II (working title) that should ideally apply the numerous AI improvements that SCS has introduced to Baldur's Gate 2 (and hopefully we'll have a BGT version!). He has started only few months ago but now I can't help wondering which of the two competitors will see the light of the day first.

Wygląda na to, że BP martwieje i rośnie mu rywala SCS II, a SCS'owi [I] też - Enhanced Creatures Choć ja zamiast SCS II to wołałbym jednak dalszy rozwój BP, przeportowanie do niego do końca Tacticsa i wszystkie inne klasyczne utrudnienia... Tak, wtedy by to było całościowe, jednolite i w założeniu kanoniczne rozwiązanie i nie dałoby się w tym pogubić

Druga sprawa to powrót do tematyki RR odnośnie kompatybilności z innymi utrudniaczami (more):

Grał ktoś coś w Sword Coast Stratagems? Jak to wygląda? Tylko proszę mi tu nie cytować readme, wiem co mod robi w teorii, interesuje mnie, jak w praktyce to wygląda, jaki jest poziom trudności itd. Na G3 wyczytałem właśnie, że to poziom trudności Tactisa, is it really? Byłbym pod wrażeniem, zważając na to, że Tactis dodaje setki odporności i zdolności, a SCS tylko "usprytnia" wrogów.

Podobnież, interesowały by mnie jakieś informacje powyższego typu o Improved Anvil (zaraz zabieram się za readme )

No i ewentualna kombinacja tego - Tactis, Ascension, Improved Anvil i SCS - próbował ktoś w ogóle? Miało by to sens, gdyby współdziałały, a nie nadpisywałyt się wzajemnie, ale czy jest to możliwe?

Vinci, Ty chyba kiedyś próbowałeś z taką karkołomną ilością utrudniaczy, jak to działało?

Dojrzewam powoli do kolejnego przejścia Baldurka

Grał ktoś coś w Sword Coast Stratagems? Jak to wygląda?

Ja grałem, no i wydaje mi się, że polega to głównie na ulepszonych skryptach. Dużą różnicę zauważyłem w walce z magami, przed bitwą rzucają na siebie dużo czarów ochronnych, Wyłom też nie spisuje się tak świetnie jak normalnie. No i jak zaczniesz walkę, to zleci się połowa potworów z lokacji. Dla przykładu: wszedłem na statek niewolników od kanałów, zacząłem walkę, chwilę potem zlecieli się WSZYSCY. W podmroku trochę mi przymulało kompa, bo drowy rzucały na siebie bardzo dużo zaklęć.


Jak masz jakieś konkretne pytania to pytaj
Nie omieszkam

Rzoumiem, że efekty ulepszonych skryptów widziałeś gdy miałeś zainstalowany zarówno SCs, jak i inne utrudniacze, tak? Bo generalnie boję się tego, że poinstaluję tych utrudniaczy w cholerę, a i tak bedą działały tylko np. skrypty z najpóźniej instalowanego, albo w ogóle wszystko się posypie.

Masz może WEIDU.log z tamtej instalki, albo czy mógłbyś wymienić, co instalowałeś, czego nie, które komponenty itd? Chociaż w przybliżeniu, wiem, że proszę o wiele


Ach, no i Improved Anvil ulepsza walkę z Irenicusem w piekle, więc z tym komponentem tacticsa, mi więcej problemów sprawiła ta z IA
Rozumiem, że miałeś zainstalowanego równoczenie Tactisa i IA?

Hmm, będę to musiał obczaić. Czeka mnie jeszcze lektura dokumentacji IA, która jest SPORA No i dziś ani jutro nie zamierzam się za to brać, no ale... zaczynam podpytywać powoli

BTW, L'f, jakieś uwagi co do kompatybilności Twojego moda z wyżej wymienionymi?

Rzoumiem, że efekty ulepszonych skryptów widziałeś gdy miałeś zainstalowany zarówno SCs, jak i inne utrudniacze, tak?

Tak, ale grałem tak często z pozostałymi, że zaraz zauważyłem różnice gdy doinstalowałem SCS. Naprawdę robi z postaci czarujących niezłe cacuszka

Gawith, moda pisałem pod czyste BG, jednak przeciwników ani żadnych osób z podstawowej wersji nie zmienia... Niekompatybilności mogą wystąpić, jeżeli któryś z tych modów zmienia parę plików, które oznaczyłem w readme.

Poza tym nic nie powinno wystąpić, no chyba że jeden z tych modów w miejsce, w które dodałem jakieś spotkanie, doda np. smoka To się jedno z drugim będzie kłócić. Jednak jeśli jakaś niekompatybilność by wystąpiła, zgłaszać do mnie, postaram się poprawić
czekajcie, czekajcie. można zainstalowac tacticsa do mega instalacji k4thosa? (nie ma go tam). czy może gryzie sie z BP?
Mawiają, że się gryzie z BP, ale kto Ci każe instalować BP? Ja użyłem alternatywy jaką jest SCSBGT i do tego zainstalowałem sobie Tacticsa, ale nie wszystkie komponenty, problemów żadnych nie mam.
Już zacząłem grać. Kilka pytań:

1) Dlaczego pomimo Sword Coast Stratagems i NToTSC + DSoTSC np wilki są wolne (:) pamiętam, że jak pierwszy raz coś mieszałem z modami, już na samym początku BGT (po wyjściu z Candelkeep) wilki były masakryczne - szybsze i skuteczniejsze + szaleńczy = k.wa mać dodatkowo pamiętam, że po każdej nieudanej walce z nimi i załadowaniu savea, mnożyły się (do pewnej liczby), więc walki były masakryczne teraz trafiłem tylko na kilku goblinów i zwykłe "wolne" wilki:) (chociaż łucznicy goblinów x 5 na tym etapie przeciwko mnie i imoen robiło pewne wrażenie )

2) który mod w opisany powyżej sposób utrudniał rozgrywkę? pamiętam, że były jeszcze cholernie ciężcy (namnażający się po nieudanej próbie) hobgoblini łucznicy przed nashkel (teraz jeszcze tam nie doszedłem, bo dopiero zacząłem) i to było fajne!

p.s. - kurde, przez to, że edytowałem post, nikt nie zauważy mojego skromnego pytanka, chlip, chlip
wlasnie ukonczylem BG2+ToB z zainstalowanymi: BATTLES, TACTICS, DSOA, ASCENSION, OVERSIGHT i redukcja calego exp do 75% i do 10% za pulapki i zamki i rezygnacja z exp za czary, i co moge powiedziec?? gra na poziomie szalenczym nie byla tyle trudna, co irytujaca. moze bylo to spowodowane druzyna (zabojca, viconia, chole, imoen, xan, sarevok), moze moimi umiejetnosciami.

walki z magami byly bardzo wkurzajace (ale nie trudne), ilosc czarow z 9 i 8lvl ktore posiadali, czary ochronne rzucane na poczatku walki, meteory melfa (te to doprowadzaly mnie do furii).
od poczatku:
lochy irka, byly dosc uciazliwe i upierdliwe. ten demon i golem przy ilichu to chyba jakas pomylka. zadnego nie moglem zranic bronia nawet +1 (a tylko takie mozna tam zdobyc niezabijajac krasnoluda). jednak i na to sie sposob znalazl.
walka z szalonym 'kaplanem' (z kaplana to mu chyba nazwa tylko zostala ) byla szalenczo wkurzajaca, jakby nie yoshimo i jego pulapki nie wygralbym. jak na 7/8lvl mozna pokonac taka postac??
kolejna walka ktoramnie na maksa wkurzala to mae'ver, druzyna 8/9lvl tam ma naprawde ciezko. tu uratowaly mnie zwoje skradzione z promenady (symbole ogluszenia i demony).
kolejne nie male wyzwanie to tunele obserwatorow w podmroku. brak wojownika ktory moze dzierzyc tarcze naprawde dawal sie we znaki.
lupiezcy z tym znikaniem i teleportowaniem sie tez byli dosc irytujacy.
po opuszczeniu podmroku juz zadna walka nie byla wymagajaca, skrypty smokow byly jakies skopane (same siebie przewracaly uderzeniem skrzydel ) jednak sam Firkraag mnie zaskoczyl, odrazu zaatakowal jak zastawilem kolo niego pulapke.
obroncy kostura magow takze mnie rozczarowali, pokonalem ich w przedsionku (a czytalem ze lepiej jest go opuscic) za 2 podejsciem.
dobra teraz pieklo:
ulepszone stracie z sarnokiem bylo bardzo udane, jednak niestety da sie tych gosci pojedynczo wyciagac
ostatnia walka byla nietrudna i cholenie irytujaca. utrata kilku itemow z ekwipunktu zaraz na poczatku sprawila ze viconia latala bez amuletu, tarczy i broni , ale kilka loadow, pare odpowiednio zastawionych pulapek i pare przywolancow zalawtilo sprawe z pierwsza walka. druga dla zlodzieja byla dosc uciazliwa, a 3 to czysta formalnosc. jednak sam pomysl byl GENIALNY! szkoda ze tworcy na cos takiego nie wpadli od poczatku
tera ToB:
tu to nie bylo zadnych wiekszych wyzwan, no moze poza sendai.
takie pytanie, dlaczego czarodzieje u gromnira nie uzyli swojego super repertuaru zaklec obronnych na poczatku walki jak to ma miejsce w walce z kazdym innym magiem?? rozwalilem ich w 2 sekundy, doslownie.

teraz pytanko, jakie jeszcze polecacie utrudniacze do baldurka 2?? bez zadnych supermodyfikacji (zawsze mi glowny watek chrzania i nie mozna ukonczyc gry )

pare odpowiednio zastawionych pulapek

... xD

No i solówka na Twojej kombinacji utrudniaczy, baardzo fajna sprawa (tylko nie bierz kensaio maga albo woj/mag/kapa, bo będzie za łatwo, jeśli gra z drużyną nie sprawiła trudności ).

pare odpowiednio zastawionych pulapek

A Anvil jest pojebany, jakiś tam swój urok niby ma, ale to raczej mod dla masochistów. Potworki często są tak zrobione, że działa na nie tylko jedna taktyka. Np. tylko WO i Emocje (no, w sumie to działa na wszystkich xD) albo tylko ogniem można im coś zrobić, albo tyl;ko bronią kłutą... jak mówiłem, ma to swój urok ale też zabija radość ze znajdowania "swojej" taktyki jak w oryginale.



pare odpowiednio zastawionych pulapek

I wszystko jasne xD
Ano.
Trzeba będzie kol. marsala skierować jakoś dyskretnie na tereny bagniste, może jakiś potwór oślizgły się nim zainteresuje, bo nie godzi się, aby osobnik ten psuł tu reputację A potwór jak się nażre to może odpuści Firence

No i solówka na Twojej kombinacji utrudniaczy, baardzo fajna sprawa (tylko nie bierz kensaio maga albo woj/mag/kapa, bo będzie za łatwo, jeśli gra z drużyną nie sprawiła trudności ).


moze i bym tak probowal grac, ale dla mnie 'baldurek' bez zespolu traci caly swoj urok.


moze i bym tak probowal grac, ale dla mnie 'baldurek' bez zespolu traci caly swoj urok.
Nie wiesz jaki jest urokliwy przy solówce więc nie pitol, tylko twórz postać Z taktycznego punktu widzenia słodziutki miód. A przypuszczam, że bantery/fabułę/klimat masz już obcykane (tak wiem, zawsze jest jakiś drobiazg do odkrycia, tak wiem że mody npc są doskonałe, ale solówki też warto spróbować, no )

a co wy macie do tych pulapek??
Bo pułapki są dla tych, no..


grajac z Xanem jako mistrz zauroczen jest to jedna z podstawowych taktyk szkoda ze obserwatory nawet jak leza na ziemi to strzelaja promieniami . a tak z innej beczki, czy modyfikator do rzutow obronnych z WO sie kumuluje??

Ciekawe z tymi obserwatorami. W sumie chyba na nich nigdy Emocji nie próbowałem Co do modyfikatora to raczej nie.

o so chozi??
A nic, tak pi.erdolę od rzeczy, jak to mam we zwyczaju jak mi nudnawo
http://hrothgar.webd.pl/t...3,120.htm#13130
Tylko pamiętaj, że wchodzisz na własną odpowiedzialność, teren jest co raz bardziej grząski a czukapabamy nie śpią

Nie wiesz jaki jest urokliwy przy solówce więc nie pitol, tylko twórz postać Z taktycznego punktu widzenia słodziutki miód. A przypuszczam, że bantery/fabułę/klimat masz już obcykane (tak wiem, zawsze jest jakiś drobiazg do odkrycia, tak wiem że mody npc są doskonałe, ale solówki też warto spróbować, no )


juz gralem w BG2 solo czarownikiem i mnichem, co prawda bez modow, ale gra po wyplynieciu do brynlaw byla tak prosta ze ukonczylem ta gre wtedy tylko raz, czarownikiem.



to samo moge powiedziec o umieszczeniu w lancuchu czarow 3 plugawych uwiadow, czy uzywaniu tarczy baldurana, plaszcza odbic, albo szaty vekny. pulapki sa bronia jak kazda inna. szkoda tylko ze w grze jest ograniczenie do 6 pulapek na obszar ale tyle wystarcza zeby smoka zabic.


Pitolisz - nieprzerwane rzucanie czarów jest trudne, można się zdekoncentrować, a tutaj dasz sześć pułapek włączysz gadanko ze smokiem, temu się zmienia kółeczko na czerwono i po chłopie... a tak to chociaż trochę radochy.

A... ja mam cipkę, a nie używam pułapek... czyli jednak nie dla cipek

ja mam cipkę
Jak masz to pokaż

Pitolisz - nieprzerwane rzucanie czarów jest trudne, można się zdekoncentrować, a tutaj dasz sześć pułapek włączysz gadanko ze smokiem, temu się zmienia kółeczko na czerwono i po chłopie... a tak to chociaż trochę radochy.


przy tych modach ktore mam poinstalowane 6 pulapek zadziala tylko na smoka cienia bo reszta juz po rzuceniu nawet 'kamiennej skory' robi sie 'czerwona'.
przygotowany lancuch czarow z 3 palcami smierci, podchodzisz do smoka, gadasz pokazuje sie czerwone koleczko i w 90% przypadku smok lezy, a jak nie to rzucasz drugi lancuch czarow i juz po smoku, to samo co w przypadku pulapek, wiec i taka taktyka jest lamerska?? podchodzenie do obserwatorow z plaszczem odzwierciedlenia i tarcza baldurana tez jest lamerska?? a walka z Kangaxem z zwojem niewrazliwosci na magie to co?? LAMERSTWO jakich malo, ale dlaczego nie uzywac takich zagrywek jak sa one w 100% legalne??

ogolnie zadnego smoka polapkami nie zabilem, smok cienia brany byl przez Chole ze wsparciem 2 magow z wylomami, Firkraag dostal 1 pulapka i zaraz potem palcem smierci od Xana, smoczycy nie ruszalem, smok ktory pokazywal sie na miejscu smoka cienia byl jakis chyba niedorozwiniety z nim tez Chole walczyla, smok w gaju druidow padl od palca smierci po tym jak probowal podejsc, w ToB bylo troche trudniej Abazigal i jego synalek na palce byli niewrazliwi ale od uwiadow padali az milo, zielony padl od palca. a i jeszcze byl smok w walce finalowej, tego pulapkami zmiekczylem a dobilem pierscieniem tarana

ogolnie smoki sa dla mnie jednymi z najlatwiejszych potworow w BG. jakos nigdy nie mialem z nimi problemow nawet pulapek nie stosujac. wiecej nerwow tracilem przy walkach z drowami w podmroku

przygotowany lancuch czarow z 3 palcami smierci, podchodzisz do smoka, gadasz pokazuje sie czerwone koleczko i w 90% przypadku smok lezy, a jak nie to rzucasz drugi lancuch czarow i juz po smoku, to samo co w przypadku pulapek, wiec i taka taktyka jest lamerska??

Nikt nie mówi, że jest lamerska, po prostu pułapki są dla cipek, jak tampony, a tampony wcale nie są lamerskie xD


Nikt nie mówi, że jest lamerska, po prostu pułapki są dla cipek


na jedno wychodzi.

Gaw, nie pokażę. Takie widoki to nie dla ciebie

No cóż, smoki są banalne, podobnie jak drowy w Podmroku xD Wkurzająca jest ich odporność na magię, ale w sumie ze wszystkim idzie sobie poradzić

Btw jak chcesz se wszystko utrudnić to graj podklasą Dzikiego Maga - Spellsharperem czy jakoś tak - granda gwarantowana, zwłaszcza jak czar nie wyjdzie albo co

No cóż, smoki są banalne, podobnie jak drowy w Podmroku xD Wkurzająca jest ich odporność na magię, ale w sumie ze wszystkim idzie sobie poradzić

no wlasnie odpornosc ze smoka ja sciagniesz (jest jedynym rywalem w okolicy) a z 5-6 drowow ciezko bedzie



jednak grajac solo dzikim magiem musialbym zrezygnowac z przechodzenia lochow irka, albo odinstalowac ilicha. samym magiem za 'wacka' go nie rozniose, a i ciagle odpoczynki sa potrzebne.

Magiem jest jeszcze najłatwiej... tzn wieloklasowcem mag/woj np. byłoby JESZCZE łatwiej, ale czysty mag na ewno łatwiej soie poradzi niż postać nie czarująca. Swoją drogą, naprawdę trudno byłoby np. czystym wojem czy złodziejem (złodziejem to jeszcze jeszcze, przynajmniej może się kryć w cieniu).

Magiem jest jeszcze najłatwiej... tzn wieloklasowcem mag/woj np. byłoby JESZCZE łatwiej, ale czysty mag na ewno łatwiej soie poradzi niż postać nie czarująca. Swoją drogą, naprawdę trudno byłoby np. czystym wojem czy złodziejem (złodziejem to jeszcze jeszcze, przynajmniej może się kryć w cieniu).

znaczy co?? ze magiem solo chcesz zrobic ulepszone lochy irka?? ze wzmocnionym ilyichem?? powodzenia zycze jak maga nie podpakujesz konsola nie dasz rady. zreszta z tamtej ekipy kazy by cie w pojedynke rozgniotl
Oczywiście, że dam radę, nagrać Ci filmik?
czekam na link do filmiku ale zeby na mim bylo widac wyraznie lvl maga i ze to wogole mag a nie jakis mag/woj/zlodziej
Popróbuję w weekend albo na początku przyszłego tygodnia, bo na razie się męczę z Battlesem na zlecenie jednego bezdusznego osobnika

PS
Zakładamy się o piwo?
dobra ilyicha z ekipa da sie zalatwic solo magiem i wcale to takie trudne nie jest . narazie co prawda tylko na normalnym poziomie trudnosci go rozwalilem ale pewnie kiedys siade i na szalenczym poprobuje. ogolnie cala walka ograniczala sie do 1 zaklecia potem ilyich wszystko za mnie zrobil
to nagrywać czy nie?
mnie ten filmik jako dowod juz potrzebny nie jest ale zawsze moze sie pochwalic ze potrafisz ilyicha magiem rozjechac a taki filmik to raczej niepodwazalny dowod
no i fajnie pooglądać coś takiego (przynajmniej ja lubię, vide YT)
a tak odswieze sobie ten topic moze nie do kona na temat, ale jednak.

obecnie gram solo mag/kaplan (troche podrasowany w shadowkeeperze - zmiana rasy na elfa i +1 zrecznosci jakos tak bardziej klimatyczny mi sie wydaje niz half-elf, a i nawet jeden punkt przy losowaniu statystyk zostawilem nierozdany zeby nie bylo ze oszukuje ) na konfiguracji modow podanej wyzej (BATTLES, TACTICS, DSOA, ASCENSION, OVERSIGHT i redukcja calego exp do 75% i do 10% za pulapki i zamki i rezygnacja z exp za czary) i jak narazie jest dosc fajnie. ale nie o tym chce wczoraj znalazlem ladny filmik na youtubie i tu moje pytanie czy jest to m/k czy w/m/k??

http://pl.youtube.com/wat...feature=related

Edit: dobra przejzalem jeszcze pare filmikow tego pana/pani na youtubie i poznalem odpowiedz na moje pytanie . jest to mag zdualowany na kaplana o statystykach 18/18/18/18/18/4. ciekawi mnie w ktorym momzecie jest dualowany

EDIT2: wiedzialem ze o czyms zapomnialem ale wtopa...
Wiesz, to tak, jakbym powiedział, że wczoraj znalazłem ładny procesor i tu moje pytanie czy to Intel czy AMD? xD

Opisz, albo lepiej zapodaj linka..
Ekhem... opis filmiku:


Let me Introduce my character who is Conjurer/Cleric dual class.
She is level 21 Conjurer and level 25 Cleric. (It is based on 8 million experience cap)

In addition, there is neither use cheat nor edit character.

no i sam ukonczylem SoA grajac solo z wyzej wymieniona konfiguracja modow i musze przyznac ze trudne to byly tylko lochy irka i Mae'Vere, ale i na te etapy znalazl sie sposob.

przed wyplynieciem do Brynlaw mialem juz 8 milionow exp (maksimum dostepne w ToB) doinstalowalem wtedy moda zdejmujacego limit.

wiekszosc walk w Tacticie jest jednak skonstruowanych pod gre zespolowa (samotna postac ma za latwo).

ciekawe jak teraz bedzie sie ta postac spisywala w ToB
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mkulturalnik.xlx.pl
  •