ďťż

AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA

Jest juz 8 kandydatow na prezydenta:
Andrzej Lepper
Marek Jurek
Waldemar Pawlak
Kornel Morawiecki
Bronisław Komorowski
Janusz Korwin-Mikke
Bogdan Szpryngiel
Bogusław Ziętek

Wiem, ze mieszkajac za granica nie kazdy z nas interesuje sie polskim zyciem politycznym ale na kogo stawiacie? Najbardziej dziwi mnie duze poparcie w komentarzach dla Korwin-Mikke. Kiedys ogladalam z nim program odnosnie wprowadzenia w polsce pozwolenia na bron i facet poprostu sie osmieszyl. Nie moglam poprostu uwiezyc w glupote tego czlowieka
Oosbiscie mysle, ze dobrym kandydatem moze byc Komorowski ale nie jest to raczej postac nastawiona na wprowdzanie wielkich zmian.

http://wiadomosci.wp.pl/k...,wiadomosc.html



Andrzej Lepper a on co chce osiągnąć, zapomniał chyba ze się bardzo skompromitował przed 3 laty
O Komorowskim
http://teczki.obserwowani.pl/8561.html

Cytat:
Andrzej Lepper
a on co chce osiągnąć, zapomniał chyba ze się bardzo skompromitował przed 3 laty

to skazani prawomocnymi wyrokami mogą kandydować



... zapomniał chyba że się bardzo skompromitował
kandydat/ci mają mocne żołądki, istotne jest czy/co pamiętają (?) wyborcy
liczy sie Komorowski i najpewniej Kaczynski (a moze ktos inny z PIS); pozostali tylko taktycznie odbieraja glosy tym, ktorych nie lubia; szanse mialby SLD gdyby Cimoszewicz zechcial ale nie zechcial

najchetniej widzialbym na tym stolku kogos spoza PIS i PO, chetnie kogos z lewicy gdyby takowa w Polsce istniala, ale jak wiemy nie ma juz czegos takiego;

teraz fakty, w tak zwanych 'demokratycznych' wyborach mozemy wybierac pomiedzy:
- PO - radykalny neoliberalizmem gospodarczy (maszeruj lub gin), sklonnosc do dyktatury kapitalu
- PIS - patriotyczny miscytyzm, brak pomyslu na gospodarke, troche faszyzmu, troche komunizmu, a nawet feudalizmu

no i oczywiscie jedni mowia, ze bog jest a drudzy, ze juz nie koniecznie...

przy okazji tych wczesniejszych wyborow warto sobie przypomniec, ze prezydent w Polsce to tak naprawde pierwszy emeryt kraju - bez wiekszego znaczenia politycznego

moja rada, olac to

motto na dzis: tylko pies szuka pana
KONSTYTUCJA
RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ

z dnia 2 kwietnia 1997 r.

(Dz. U. z dnia 16 lipca 1997 r.)

Art. 127

3. Na Prezydenta Rzeczypospolitej może być wybrany obywatel polski, który najpóźniej w dniu wyborów kończy 35 lat i korzysta z pełni praw wyborczych do Sejmu.

O Komorowskim
http://teczki.obserwowani.pl/8561.html

hahah dzieki ciekawa strona ale komentarze rozbijaja

Narzekaliście na wygląd żony Kaczyńskiego.Widzicie że moze być o wiele gorzej.Tragedia!!

Ciekawe czy kiedys przyjdzie taki czas, ze mogla bym oddac swoj glos bedac pewna, ze robie dobrze wiem, ze to smiesznie brzmi bo mam 20 lat ale jakos nigdy nie widzialam naprawde dobrego kandydata na prezydenta.



Oosbiscie mysle, ze dobrym kandydatem moze byc Komorowski ale nie jest to raczej postac nastawiona na wprowdzanie wielkich zmian.



Dojdzie jeszcze Pan J Kaczyński i będziemy mieli kolejne wybory, w których w gruncie rzeczy nie ma wyboru - tzn. kolejne głosowanie na mającego najwieksze szanse kandydata przeciwko PIS'owi.



Ciekawe czy kiedys przyjdzie taki czas, ze mogla bym oddac swoj glos bedac pewna, ze robie dobrze wiem,


Nie sądzę.


jakos nigdy nie widzialam naprawde dobrego kandydata na prezydenta.


Nie istnieje naprawdę dobry kandydat, choć możliwe, że może zaistnieć taki co sprawi takie wrażenie.


Cytat:
Andrzej Lepper
a on co chce osiągnąć, zapomniał chyba ze się bardzo skompromitował przed 3 laty

to skazani prawomocnymi wyrokami mogą kandydować no wlasnie tez mnei to zastanowilo-w koncu skazany jest, poslem chyba byc nie moze-nie wiem czy jzu weszla w zycie ta ustawa o zakazie dla karanych?

nie ma zadnego dobrego prezydenta. na epwno nie jarek...ale pewnie stanei do walki, ma nadzieje, ze nei wygra-byloby to chyba z litosci. komorowski zostaje, wiec zaglosuje an niego co by nie glosowac na kaczynskiego bo szkoda glosow na innych
napieralski to w ogole mi nie pasuje

Ciekawe czy kiedys przyjdzie taki czas, ze mogla bym oddac swoj glos bedac pewna, ze robie dobrze wiem, ze to smiesznie brzmi bo mam 20 lat ale jakos nigdy nie widzialam naprawde dobrego kandydata na prezydenta.
Ja mam prawie 30 i nigdy nie byłam na głosowaniu. Raz, że nie interesowałam się polityką, dwa, że na tyle, na ile się orientowałam w temacie, nikt nigdy nie wydał mi się godzien mojego głosu
Jeśli wystartuje Kaczyński, to zacznę się dowiadywać, czy można głosować będąc za granicą. I to będzie pierwszy raz, gdy do wyborów pójdę. Żeby zagłosować na kogoś innego.
Swojska atmosfera wyborcza z przed lat.

teraz to juz wogole sie namnozylo tych kandydatow jak grzybow po deszczu, 16 jest jak narazie ..ciekawe czego oczekuja ci kandydaci, ktorych nazwisk nikt nigdy nie slyszal

PO - radykalny neoliberalizmem gospodarczy

Serio?!? To istnieja jeszcze jakies partie z naprawde radykalnymi pogladami? Bo ja widze wszedzie to samo, tylko co najwyzej z inna etykietka - co nie zmienia faktu, ze to wciaz to samo... Kogo dzis jeszcze stac na prawdziwy radykalizm? Nawet ugrupowania anarchistyczne nasiakly wszechobecna polityczna poprawnoscia...

Pawlak kandyduje na prezydenta Toz od lat PSL ma problemy z wejsciem do Sejmu i sprzedaje sie gdziekolwiek, nie wazne, czy lewica, czy prawica - byleby tylko nie odpasc od koryta...
Patrzac na liste kandydatow, raczej nie wezme udzialu w wyborach.
Cauliflower, mozna glosowac za granica - konsulat w Madrycie i Barcelonie, tylko trzeba wczesniej zglosic zamiar - jak to teraz jest to nie wiem - czy przez poczte sie daje?
a tych kandytatow to sie namnozylo jak grzybow po deszczu - na razie zobaczymy kto uzbiera w kilka dni 100.000 podpisow? a swoja droga to niektorzy powinni dostac jakas nagrode pocieszenia - bo co wybory to sie pojawiaja
Trochę się boję, że Jarek ma spore szanse. Jego wygrana to byłaby tragedia dla Polski, nie trawię jego jako osoby i jako polityka, zresztą z PiSem zgadzam się raczej rzadko. No i stosunki prezydenta z obecnym rządem były by jeszcze gorsze niż Lecha. Komorowski nie jest może idealny, ale w tej chwili lepszej opcji nie ma, a koleś ma jednak spore doświadczenie polityczne i wstydu Polsce nie przyniesie.

swoja droga to niektorzy powinni dostac jakas nagrode pocieszenia - bo co wybory to sie pojawiaja
miniaturkę Pałacu Prezydenckiego


Trochę się boję, że Jarek ma spore szanse.

Ja ta samo.

Ale ciagle mi chodzi po glowie dlaczego ten Korwin-Mikke ma tylu zwolennikow. Weszlam na youtube i obejrzalam pierwszy lepszy wywiad z nim.
http://www.youtube.com/watch?v=t8G0nUIZdBc

Ja mozna popierac faceta, ktory uwaza, ze kobiety sa mniej inteligente niz mezczyzni, ktory nie sprzata "Bo gdyby Newton sprzatal to nie wymyslil by prawa powszechnego ciazenia". I jeszcze jacy to mezczyzni sa dobrzy, ze daja pieniadze na ruchy feministyczne. No ja dla mnie ten facet to porazka
Dżihad, co do JKM no i moja sp. babunia zawsze twierdzila jak mozna nosic tak okropna muszke i to od rana , a swojadroga to istnieja powazne obawy, ze JK jako biedactwo, taki nieszczesliwy czlowiek itp zarobi na popularnosci zwlaszcza u moherkow - jedyna szansa w tym, ze one nie przepadaja za zwierzetamie ze szczegolnym uwzglednieniem kotow.


Ale ciagle mi chodzi po glowie dlaczego ten Korwin-Mikke ma tylu zwolennikow. Weszlam na youtube i obejrzalam pierwszy lepszy wywiad z nim.
http://www.youtube.com/watch?v=t8G0nUIZdBc

Ja mozna popierac faceta, ktory uwaza, ze kobiety sa mniej inteligente niz mezczyzni, ktory nie sprzata "Bo gdyby Newton sprzatal to nie wymyslil by prawa powszechnego ciazenia". I jeszcze jacy to mezczyzni sa dobrzy, ze daja pieniadze na ruchy feministyczne. No ja dla mnie ten facet to porazka


Alez Korwin w tym wywiadzie ma, w powiedzmy 90%, rację.
Korwin twierdzi np., że statystycznei rzecz biorąc kobiety nie we wszystkich dziedzinach są równie dobre jak mężczyźni i analogicznie nie we każdej dziedzinie mężczyźni sprawdzają sie równie dobrze jak kobiety. Po prostu są różnice między kobietami i mężczyznami i nie są to różnice bez znaczenia, chyba się z tym zgodzisz?

Podpadnę ale co tam - ciekawe jest też np. to, że łatwo kobietom sie zgodzić, że są słabsze fizycznie, ale zazwyczaj wręcz nie do przyjęcia jest dla wielu kobiet teza że mogą mieć np. mniejsze zdolności analityczne niz mężczyźni...

Ja wiem, ze kobiety i mezczyzni sa inni i maja inne predyspozycje do robienia roznych rzeczy ale on bezposrednio powiedzial, ze kobiety SA MNIEJ inteligentne. Ale czym jes inteligencjaa??? Umiejetnoscia rozwiazywania calek?? Wg. mnie na inteligencje sklada sie wiele czynnikow.
Poza tym on w tym wywiadzie caly czas daje do zrozumienia, ze kobiety powinny zajmowac sie domem bo mezczyzni nie moga sprzatac bo to zaburza ich mozliwosci odkrywcze jak Newton ( a baby i tak sa glupsze to neich sprzataja).


Mężczyźni mają około 6,5 raza więcej istoty szarej niż kobiety, a kobiety - niemal 10 razy więcej istoty białej związanej z inteligencją. Istota szara reprezentuje centra przetwarzania informacji w mózgu, istota białą połączenia między nimi. Dlatego zapewne mężczyźni lepiej przetwarzają informacje (zdolności matematyczne), a kobiety - integrują i przyswajają informację z rozproszonych obszarów istoty szarej (zdolności językowe). Jednak te różnice zacierają się w testach mierzących inteligencję ogólną.

I co on gada o wynalazkach????? Chyba zapomnial, ze kiedys kobiety nie mialy mozliwosci sie edukowac jak mezczyzni??
Curie byla pierwsza kobieta, ktora dostala sie na Paryski uniwersytet.

Teraz tu wyjde na jakas feministke ale wkurza mnie takie gadanie

Aby nie bylo offu - Koles nie ma co liczyc na moj glos!
no i po wynikach w dotychczasowych wyborach widać,jakie ta partia ma poparcie w społeczeństwie....marniutkie,oj marniutkie,wiec bez obaw moi drodzy,skrajnego oszołomstwa większość sie boi i omija szerokim łukiem.

Cauliflower, mozna glosowac za granica - konsulat w Madrycie i Barcelonie, tylko trzeba wczesniej zglosic zamiar - jak to teraz jest to nie wiem - czy przez poczte sie daje?
Spytam jeszcze u siebie, mamy tu konsulacik mały.
Ech, staram się, żeby mnie to nie obchodziło, a i tak obchodzi i zjada nerwy
Kandydat którego ja bym wybrała nie startuje a szkoda :/ .
I jak zawsze wybory beda przypominaly wybor mniejszego zla.

Fakt, ze wybor jest straszny. Zawsze interesowalam si epolityka a tu polowy ludzi nie kojarze. Na youtube wklepalam Ludwik Wasiak to jeden filmik z nim jest w internecie tez nic o nim nie ma i jak tu glosowac n anonimowa osobe.

I jak zawsze wybory beda przypominaly wybor mniejszego zla. dobrze powiedziane....dlatego tez i frekfencja zazwyczaj nie dopisuje..prawda jest ze brak nam ludzi z charyzma...ktorzy mieliby sile przebicia...ja z tych 22 kandydatow ledwo kilku pozytywnie kojarze, reszta to albo z ksiezyca albo oszolomy...

ja z tych 22 kandydatow ledwo kilku pozytywnie kojarze, reszta to albo z ksiezyca albo oszolomy...

Dobrze że kilku...
I dobrze,żeby przypadkowo nie zagłosować na oszołomów albo innych zakłamańców.
Stawiam na Komorowskiego

Stawiam na Komorowskiego

http://fakty.interia.pl/r...,1246557,22,980

Prezencję to on ma !

Prezencję to on ma ! mi w nim brakuje troche wlasnie charyzmy...
ja nei mam zadnego "swojego"kandydata
pewnei zaglosuje na komorowskeigo co by kaczynski nei wygral

juz pieknie sie kampnia zaczyna,slwoa kaczynskiego o dopelnieniu misji tragicznie zmarlych...

Stawiam na Komorowskiego

W pełni popieram.
Komorowski ma, moim zdaniem, co najmniej dwa atuty - jest przeiwdywalny i sprawia wrażenie rozsądnego - będzie więc widoczna odmiana w stosunku do prezydentury Lecha Kaczyńskiego.
[.....]Zwycięstwo Komorowskiego przyniosłoby totalną hegemonię Platformy Obywatelskiej w polityce i gospodarce. Zarządzanie przez PO gospodarką od jesieni 2007 roku symbolizuje: likwidacja stoczni, niepotrzebne miliardowe ustępstwa w sprawie PZU-Eureko, niszczenie mediów publicznych, zapaść w służbie zdrowia, gwałtowny wzrost bezrobocia, a ostatnio konflikt z zarządem NBP.
Utrata nawet tej niewielkiej blokady, jakim jest prezydenckie weto, przed poronionymi pomysłami gospodarczych awanturników i sabotażystów, może sprawić, że dotychczasowa tragifarsa, jaką są rządy PO zamieni się w wielką tragedię, jeszcze większą niż rządy Mazowieckiego,
Bieleckiego i Buzka razem wzięte.[.........]

- [......że jest człowiekiem kompletnie bezbarwnym, nijakim intelektualnie i osobowościowo. Jego dorobek publicystyczny jest praktycznie żaden. Powody, dla jakich był internowany w Stanie Wojennym zna chyba tylko on sam, Jaruzelski i Kiszczak.
Reasumując - Komorowski, jako polityk PO (czyli bezwolny wykonawca poleceń Tuska), a także osobiście - jako Bronisław Komorowski - jest niegodny urzędu Prezydenta Rzeczypospolitej. [.......]
Wybór jego osoby byłby nie tylko nielogiczny, ale przede wszystkim bardzo szkodliwy dla Polski i Polaków.[....]

Ale jeżeli ktoś taki zostanie wybrany - to będzie oznaczać, że ten naród i to społeczeństwo jest godne takiego Prezydenta
Cytat z http://edmunddantes.salon...do-prezydentury

Tak sobie czytam,żeby przez przypadek nie zagłosowac na nieodpowiedniego kandydata.

likwidacja stoczni, niepotrzebne miliardowe ustępstwa w sprawie PZU-Eureko, niszczenie mediów publicznych, zapaść w służbie zdrowia, gwałtowny wzrost bezrobocia, a ostatnio konflikt z zarządem NBP.
czy to tylko robota PO - te problemy kotluja sie jak pamiecia siegne od kilkunastu lat i zaden rzad nie potrafil sobie z tym poradzic i jak znam zycie dlugo sobie nie poradzi bo juz kolejnej kasy z glupich przywatyzacji nie bedzie, a zyc trzeba. sadze, ze tak zle nie bedzie - beda wybory parlamentarne - moze do tego czasu cos sie wyklaruje w glowach wyborcow - wypadek pod Smolenskiem z jednej strony skomplikowal scene polityczna, ale z drugiej skrocil paskudne przedstawienie przed wyborami prezydenckimi do niezbednego minimum - tez nie jest zle. mi tam Komorowski nie przeszkadza, bywalo gorzej.

czy to tylko robota PO - te problemy kotluja sie jak pamiecia siegne od kilkunastu lat i zaden rzad nie potrafil sobie z tym poradzic i jak znam zycie dlugo sobie nie poradzi dokldanie, tak naparwde zadna opcja polityczna nie me pomyslu na Polske..i jak zwykle skonczy sie na wyborach na wybraniu mniejszego zla
Co za wyniki sondy http://www.pppi.pl/wybory-prezydenckie-2010.html

Kaczynski na 2 miejscu a na 3 Korwin-Mikke. Masakra
przeciez wiaodmo, ze winy za cale zlo nie mozna zwalic na jedna partie, bo te problemy sie kumuluja przez lata, wiec bawi mnie takei oskarzanie sie i obrzucanie blotem
Dżihad, a ja po skrocie sadzilam, ze to przyjaciele picia piwa inaczej ciekawe kto to zalozyl, bo po co wiadomo

tak naparwde zadna opcja polityczna nie me pomyslu na Polske..i jak zwykle skonczy sie na wyborach na wybraniu mniejszego zla i ja bym tym stwierdzeniem zakonczyl ta dyskusje


- PO - radykalny neoliberalizmem gospodarczy (maszeruj lub gin), sklonnosc do dyktatury kapitalu


Wnosisz tak chyba po spotach i obietnicach wyborczych ponieważ to, co robi PO od 3 lat nie ma NIC wspólnego z liberalizmem.

Co do samych wyborów, zapowiada się niestety walka PO i PiS. Z jednej strony p.Komorowski, człowiek o całkowitym braku jakiejkolwiek charyzmy, powiązany z WSI. Z drugiej strony mamy pana Kaczyńskiego, czyli eurosceptyka i patriotę na pokaz który tak naprawdę miał swój udział w wciągnięciu Polski do bagna zwanego UE.
Zwykły wyborca nie zainteresuje się innym kandydatami ponieważ telewizja ich olewa albo ośmiesza. Krótko mówiąc: nie zmieni się nic.
mamy wiec do wyboru - stara szable magnacka i mlodego gniewnego sprawa zawalona od wiekow - nie przesadzajcie wolna elekcja to nasza specjalnosc, bedzie dobrze mozna strajkowac
Mój głos w najbliższych wyborach prezydenckich oddam na Jarosława Kaczyńskiego...gdyż patriotyzm jest mu bardziej bliższy...

Natomiast wśród moich znajomych polaków podział jest mniej więcej pół na pół - na Kaczyńskiego i na Komorowskiego. Ale zdażały się głosy również i na Korwina-Mikke.
no i szabelki w gore, wolna elekcja

Mój głos w najbliższych wyborach prezydenckich oddam na Jarosława Kaczyńskiego...gdyż patriotyzm jest mu bardziej bliższy...
bravo niech żyją wolne wybory
Z dwojga braci ten jest bardziej złośliwy, mściwy i zamiast logiką w podejmowaniu decyzji kieruje się zemstą i emocjami.
No to teraz wiem gdzie jest moje miejsce przez całą kolejną dekadę.....w Hiszpanii.
Wiwat moher


Z dwojga braci ten jest bardziej złośliwy, mściwy i zamiast logiką w podejmowaniu decyzji kieruje się zemstą i emocjami.
!:


Ja, jak wyżej napisałam, na razie czytam informacje o kandydatach,żeby najrozważniej i najlepiej wybrac najodpowiedniejszego.
Darion, skąd czerpiesz informacje? I może jakieś konkrety ?
Bardzo interesuje sie polityka i od kilku lat przysłuchuje się wypowiedziom polityków w wywiadach, wiecach i w przemówieniach w parlamencie. Cięty, uszczypliwy i złośliwy jęzor JK nie można było nie zauważyć. Gdy był w moim rodzinnym mieście osobiście słyszałem jego chamskie odzywki. A konkrety, sa tego setki, wystarczy tylko słuchać pana JK.

A co do kampanii prezydenckiej, dla mnie pierwszym miernikiem poziomu jaki reprezentuje kandydat jest zbieranie podpisów poparcia. Przy stoliczkach PISu rozdaje się czarno-białe zdjęcia zmarłej tragicznie pary prezydenckiej. I niech nikt mi nie mówi ze JK nic o tym nie wie, bo próbuje coś ugrać na śmierci brata. Typowa kampania na tzw. rumuna
darion, myslenia nie mozna Ci odmowic, tylko Komorowski nie jest dobry. obaj panowie odwoluja sie do najgorszych cech Polaka patrioty - jakby zapomnieli, ze juz mamy 2010 . Unie (no spelnilo sie marzenie niektorych Polska od morza do morza - nawet ocean by sie trafil) a ja pogadalam sobie z rada medrcow czyli moimi polskimi przyjaciolmi i to czasem zatwardzialymi komuchami, jakby na JK kosciol nie probowal (jak zwykle zreszta ) swojego ugrac to nie jest to zly kandydat - ja pamietam Kwachu czy Walesa? tez byla rusycyzujac - zagwozdka kto? mozna miec tylko nadzieje (bo JK szanse ma duze), ze stanie na wysokosci zadania - legitymacje partyjna odda i do kosciola bedzie chodzil prywatnie i nie na homilie Dziwisza - ale to takie moje male political fiction

Przy stoliczkach PISu rozdaje się czarno-białe zdjęcia zmarłej tragicznie pary prezydenckiej.

No to co z tego,że rozdaje się zdjęcia ? Na pogrzebie tez rozdawali, kto ile chciał mógł brać.
Zresztą Komorowski też może rozdawać, proponuję to, które zamieściłam wyżej.

No to co z tego,że rozdaje się zdjęcia ? Na pogrzebie tez rozdawali, kto ile chciał mógł brać.
tyle że kampania wyborcza to nie pogrzeb i trochę przyzwoitości wypada mieć
darion, w polityce przyzwoitosci nie ma - zwlaszcza sterowanej przez Dziwisza - postac dla mnie o tyle paskudna, ze nawet testamentu JPII nie wykonal - normalnie tacy papiescy kamerdynerzy ladowali w zapomnieniu - a u nas? pręży sie jak kotka w rui (lubie koty i stad to porownanie, nie obrazajac kotek) i usiluje wygrac na JK, na zwyklym ludzkim nieszczesciu. ja Jarkowi jako czlowiekowi nie zazdroszcze - natomiast chyba postawil na niewlasciwego konia. bo ten kon to hydra
Też mi się to nie podoba. Tym bardziej, że dobrze wiedzą, że niejeden zatrzyma się i złoży podpis tylko po to, żeby dostać zdjęcie (starsze panie zwłaszcza, tzw. mohery).
Wykorzystywanie emocji w kampanii jest normalne, ale czy tym uczuciem musi być żal, współczucie i litość? No trochę taktu...
Dlaczego nie rozdają kolorowych zdjęć uśmiechniętej pary prezydenckiej na wakacjach?
Cauliflower, bo nasza rzeczywistosc lubi byc czarno-biala, myslec wtedy nie trzeba
Jak glosujecie? Ci, ktorzy glosuja. Na kogo to zobaczymy pozniej
Przez internet czy osobiscie w ambasadzie? A moze jakis link do naszych przedstawilcieli, gdzie mozna sie zapisac na liste wyborcza?
Agata, dzwonilam do ambasady w piatek rano, odpowiedz oczywiscie standard - nic nie wiemy, nie mamy wytycznych prosimy sprawdzac informacje na naszej stronie internetowej. no to milego dnia.
To można glosować przez internet? Ja się wybieram do ambasady, bynajmniej na pierwszą turę, obawiam się, ze mój kandydat do drugiej nie przejdzie.
Na ostatnich wyborach prezydenckich,jeśli dobrze pamietam, nie trzeba było się nigdzie zapisywać tylko po prostu przyjść do ambasady z dowodem albo paszportem. Mówię o ambasadzie w Madrycie.
RonPaul, z dobrze by bylo gdyby mozna bylo glosowac przez internet, nawet chyba mozliwosci oddania glosu droga listowna nie bedzie a co do reszty - to dalej wszystko w proszku http://www.madrid.polemb.net/
Niech ci Bóg w dzieciach zapłaci za informację.
O jak ladnie, zaraz po informacji, ze nic nie jest jeszcze przygotowane do glosowan link do Zbrodni Katynia.... Czyzby zupelnie przypadkiem laczy sie sie smierc Prezydenta z wyborami

Czyzby zupelnie przypadkiem laczy sie sie smierc Prezydenta z wyborami

Nie, w ogóle nie powinno się łączyć, przecież gdyby nie śmierć to by się wybory i tak odbyły w czerwcu.
Jesli wygra Jarek Kaczynski kto zostanie pierwsza dama ??

   
Jesli wygra Jarek Kaczynski kto zostanie pierwsza dama ??

kot ( nie mylić z Tomaszem Kotem ) lub wreszcie się ożeni z tą panią z PIS-u do której smoli cholewy już od dłuższego czasu (nazwiska nie pamiętam )
Choć na wesele w żałobie nie ma co liczyć.
watpie, zeby nagle facet chcial sie zenic jak wytrzymal te 60 lat samotnie, sluby w zalobie dopuszczalne, gorzej z weselem - choc swoja droga bylby niezly ubaw jakby mu cos takiego wpadlo do glowy. a przywiazanie do matki (przynajmniej tak twierdza, ze nie polecial bo ktos musial zostac z matka) zycie mu uratowalo. ostatecznie jak dunski dyplomata oficjalnie wystepowal razem z mezem to JK moze z kotem. tak jeszcze szklana kula i brodawka na nosie?
A to lista kandydatów wystawionych przez komitety: Zdzisław Jankowski, Gabriel Janowski, Marek Jurek, Jarosław Kaczyński, Bronisław Komorowski, Janusz Korwin-Mikke, Dariusz Kosiur, Bartłomiej Kurzeja, Andrzej Lepper, Krzysztof Mazurski, Kornel Morawiecki, Grzegorz Napieralski, Andrzej Olechowski, Waldemar Pawlak, Zdzisław Podkański, Krzysztof Sadurski, Roman Sklepowicz, Paweł Soroka, Bogdan Szpryngiel, Ludwik Wasiak, Józef Wójcik, Bogusław Ziętek.

Co to za ludzie i skąd ich matka wzięła. Mam nadzieję że wielu z nich nie znajdzie 100 tys. naiwnych do 6 maja

Co to za ludzie i skąd ich matka wzięła. Mam nadzieję że wielu z nich nie znajdzie 100 tys. naiwnych do 6 maja dokladnie na to samo licze

[a nei wydaje ci sie to po prostu niesmaczne i nie na miejscu?

Bo polityka jest "niesmaczna."
A manipulacja mediami jest "smaczna"?
Robicie wielka aferę o jeden z setek takich stolików do zbierania podpisów. Póki co, to przeciwnicy Jarka zbijają większy kapitał polityczny na tej tragedii niż on sam.

RonPaul, ja to jestem ciekawa, czy w koncu ludzie przez przekore nie pojda glosowac na JK?
A ja jeszcze chciałam wrócić do składania podpisów na kandydata za zdjęcie.
Przypuśćmy,że jeden z tych nieznanych kandydatów traci rodzinę .I za podpis z poparciem dla jego kandydatury rozdaje się zdjęcia jego członków rodziny.Ustawiały by się kolejki ?
Nie sądzę.

I za podpis z poparciem dla jego kandydatury rozdaje się zdjęcia jego członków rodziny no dla mnie to jest na granicy dobrego smaku

Zgodnie z art. 127 ust. 3 konstytucji na prezydenta może być wybrany obywatel polski, który najpóźniej w dniu wyborów kończy 35 lat i korzysta z pełni praw wyborczych do Sejmu, czyli biernego i czynnego prawa wyborczego.

Jednocześnie ustawa zasadnicza w art. 99 ust. 3 stanowi, że "wybraną do Sejmu lub do Senatu nie może być osoba skazana prawomocnym wyrokiem na karę pozbawienia wolności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego".
wiec chyba jednak lepperiady nie bedzie
Lepperiada chyba nie jest prawomocna.

Jednocześnie ustawa zasadnicza w art. 99 ust. 3 stanowi, że "wybraną do Sejmu lub do Senatu nie może być osoba skazana prawomocnym wyrokiem na karę pozbawienia wolności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego".
wiec chyba jednak lepperiady nie bedzie


...pewnie interpretacja jest taka, że kary w zawieszeniu się nie liczą, tylko te do odsiadki
darion, licza sie wszystkie - kara w zawieszeniu ulega tylko potem zatarciu - po uplywie okresu zawieszenia . problem jest inny - skazani w procesach cywilnych startowac moga, w karnych z oskarzenia prokuratora nie.
ale ponoc maja sprawdzac wszystkich kandydatow po zlozeniu podpisow - bo tak na podstawie netu trudno znalezc, ktore wyroki na nim jeszcze wisza, a ktore ulegly zatarciu.

[- skazani w procesach cywilnych startowac moga, w karnych z oskarzenia prokuratora nie.


Co to znaczy" skazani w procesie cywilnym" ?
z powodctwa cywilnego nie karnego
a może tak po prostu olać te wybory?niech się sami wybieraja,żrą między sobą,skaczą do oczu,wciągają w bagno(dobrze płatne,niestety). mój wybór to:nie idę na wybory.już się w życiu nawybieralam,a potem wstydziłam za swoje wybory.dość tego.

z powodctwa cywilnego nie karnego

Dalej nie rozumiem.
W procesie cywilnym można zostac skazanym ?
Myślałam,że od tego są sądy karne.
no a jak sie nazwie uznanie winy pozwanego w procesie cywilnym? wyrok i jak dostanei jakas "kare" to chyba mozna pwoeidziec, ze zostal skazany np na zaplate odszkodowania.
nie wiem, nie znam sie, ale dla mnei to nie jest nielogiczne

no a jak sie nazwie uznanie winy pozwanego w procesie cywilnym? wyrok i jak dostanei jakas "kare" to chyba mozna pwoeidziec, ze zostal skazany np na zaplate odszkodowania.
nie wiem, nie znam sie, ale dla mnei to nie jest nielogiczne


...dla mnie to tez nie halo. Sad karny, to z powodu przestępstwa (oszustwa , kradzieże, napaść, morderstwo) a cywilny to np. za oszczerstwa, pomówienia, obrażanie osób publicznych, o odszkodowania itp.
mada, wyrok jest wyrokiem - wiec jest sie skazanym na okreslona kare - jesli jest to z powodztwa cywilnego - na podstawie kodesu cywilnego, jesli z powodztwa karnego ( wtedy zawsze jest prokurator) na podstawie kodeksu karnego. nic dziwnego, ze ludzie maja z tym klopoty w koncu papugi tez musza z czegos zyc
Wyrok Endrju jest po prostu nieprawomocny wiec kandydować może.
RonPaul, pytanie ktory? ostatni na pewno tak, jest nieprawomocny.

RonPaul, pytanie ktory? ostatni na pewno tak, jest nieprawomocny
... a było tego trocheeeeeee
Ja mowie o tym ostatnim zamieszaniu z Aneta Krawczyk.Ten jest nieprawomocny. A ile ten człowiek ma tych wyroków nie wiem. Widocznie żaden nie jest prawomocny.
No, sprawa z Anetą Krawczyk nie była ostatnia
Jeszcze afera gruntowa, poświadczenie nieprawdy i jeszcze coś
http://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Lepper tyle mozna sprawdzic, nawet mi sie nie chce w tym grzebac.
Ja też się nie chcę grzebać.Aż tak bardzo mnie to nie interesuje.
A tak w ogóle to zebrał te 100 000 podpisów ?
zebral
najwiecej zebral jarek bo 1mln700tys

najwiecej zebral jarek bo 1mln700tys
bo sporo tego moheru w Polsce
noo, jakis rzut moheru nowy byl
moher jest wieczny i czesto dziedziczny
Jak dlamnie to moze giertych wygrac.
Do swoich babć i dziadków tez mówicie "Ty moherze!" ?
Ludzie złożyli podpis na liście Jarka,co nawet nie znaczy, ze będą na niego glosować, bo podpisy można składać na wielu listach, ale już panika ze mohery, ze IV RP, ze koniec świata.Na dodatek druga tura na początku lipca,wszyscy bogaci i inteligentni wyjada na wakacje,biedni i głupi zostaną i znowu wygra Kaczor. Bo przecież każdy wie (w TV tak mówili!), na PiS glosują tylko tępaki a na PO profesorzy uniwersyteccy.
Po nielepsze od PIS
to znaczy ze Ci profesorzy tacy sami jak reszta holoty

Do swoich babć i dziadków tez mówicie "Ty moherze!" ?
A znasz definicje moheru?
Moi dziadkowie nie słuchają radia M....a i nie daja calej emerytury czy renty Ojcu Dyrektorowi, no i nie popierają fanatycznie żadnej z partii. Taka jest różnica.
Nikt z nas nie dał do zrozumienia że całe starsze pokolenie to moher , jedynie że to ci fanatycy, PRAWDA
RonPaul, moja mama ma 76 lat jak mowie jej, ze moher to sie obraza, fakt ona i jej przyjaciele w kruchcie nie siedza, na koniaczku czy innym winku sie spotykaja , politycznie sa umiarkowani ( jak ktos przezyl II wojne, stalinizm, komunizm, stan wojenny i 20 lat odnowy robi sie z czasem sceptyczny) i maja to samo co my KTO? niby odpowiedz jest prosta - dyktator, tylko, ze zyja wlasnie ci ludzie - niemohery, ktorzy switnie pamietaja czym jest dyktatura i jaka czkawka potrafi sie odbic.
Obiecywali, że nie będą wystawiać stolików, ale praktyka pokazała, że na deklaracjach się skończyło. 6 maja upłynął termin składania przez kandydatów na prezydenta w Sztabie Komisji Wyborczej wymaganych co najmniej 100 tys. podpisów poparcia.
Udało się to 10 kandydatom, z czego kandydat PiS Jarosław Kaczyński zgromadził rekordową liczbę 1 mln 700 tys. podpisów, a jego główny rywal Bronisław Komorowski 770 tysięcy. Ta informacja zelektryzowała blogerów, którzy komentowali posunięcia poszczególnych kandydatów oraz imponujące wyniki Kaczyńskiego.

Liberał92 nie krył oburzenia, gdy dowiedział się, że rekordowa liczba podpisów jaką uzyskał Jarosław Kaczyński była zbierana, między innymi, pod kościołami: "Dowiaduję się, że »wolontariusze« stali niczym cerbery pod kościołami i czyhali na biedne staruszki, pragnące oczyścić się duchowo. WSTYD! Do tego opisu sielanki brakuje mi tylko panów ubranych na czarno, stojących pod szkołami i oferującymi lizaka za podpis" – denerwuje się bloger.

Kampania przy ołtarzach uderzyła także kolejnego blogera o nicku mastodont1. Jego znajomy był agitowany w kościele przez ministranta: "Tuż przed mszą, ministrant rozdawał zgromadzonym w kościele sławetne czarno-białe zdjęcie pary prezydenckiej. Nachylał się poufnie i szeptał »Proszę głosować na brata!«". O prężeniu muskułów napompowanych pseudopatriotyzmem pisze na blogu Mona L. "PiS się sprężył i osiągnął imponujący wynik w zbieraniu podpisów pod kandydaturą Jarosława Kaczyńskiego. Teraz pręży mięśnie. Zobaczymy w kampanii, a potem w dniu wyborów, ile te mięśnie są warte. Czy nie są napakowane niedozwolonymi środkami?" – pyta blogerka.

źródło wiadomosci.onet.pl

I tak bywa w polityce, kampania PiS pod tytułem: CEL UŚWIĘCA ŚRODKI
Jakimkolwiek sposobem osiągnąć upragniony cel.
darion, zbieranie podpisow a glosowanie to dwie zupelnie rozne sprawy - dam Ci prosty przyklad - moje bliskie miasteczko Santa Pola -dzis dzien targowy. lud z urbanizacji schodzi na niziny, dzikie tlumy - zbierali na fundacje zwiazana z badaniami na chorobe - fibromialgie czy jakos tak - stoliki staly wszedzie, ludzie dawali - roznie czasem euro czasem banknot i jednoczesnie obok ustawili sie obroncy praw palacza - ci kasy nie wolali, zbierali tylko podpisy - jakem niepalaca podpisalam, bo nie lubie totalitaryzmu , nawet jak ktos chce, zebym byla zdrowa. a na fundacje tez dalam bo nigdy nie wiadomo, czy mnie ta odmiana reumatyzmu nie trafi. a odnoszac ta dygresje do wyborow prezydenckich - nie stoliki pod kosciolami, a komisje wyborcze beda decydowac, a swoja droga w tak napietej sytuacji jak teraz przydaloby sie troche zewnetrznych obserwatorow bo o sfalszowanie wynikow nietrudno.
moja teściowa to typowy moher.i niech sobie będzie,jej sprawa.gorzej,że wszystkich dookoła usiłuje uświadamiać "jak to jest naprawdę z tą Polską",jest w tym nachalna,natarczywa i większość na jej widok zwiewa lub wtapia się w tło z nadzieją ,że Jadwiga ich nie dopadnie i to jest niedobre,bo my,jako rodzina jej po prostu unikamy,bo o niczym innym się z nią nie pogada ,tylko o prawdziwych i prawych Polakach ,zniewolonej Polsce itp. nie śpi po nocach tylko słucha radyja,pilnie notuje i potem jeździ z "misją "po znajomych i rodzinie. niby taki fanatyzm niegroźny ale ,uwierzcie mi,dość męczący dla otoczenia.
myślę ,że gdyby żył Jezus,to by jeszcze raz powtórzył numer z batem i kupcami w świątyni.oj,fruwałyby te stoliki z ulotkami i listami ,jak nic!

: CEL UŚWIĘCA ŚRODKI
Jakimkolwiek sposobem osiągnąć upragniony cel.


No właśnie !

CYTAT
"Pod kandydaturą Bronisława Komorowskiego mogli podpisywać się w ostatnich dniach klienci sieci sklepów MarcPol. Na drzwiach wejściowych wisiały informacje o prowadzonej akcji, a przy kasach czekały listy do podpisu. Ale i to nie pomogło politykowi PO."
całość: http://www.niezalezna.pl/article/show/id/33877

"Pod kandydaturą Bronisława Komorowskiego mogli podpisywać się w ostatnich dniach klienci sieci sklepów MarcPol. Na drzwiach wejściowych wisiały informacje o prowadzonej akcji, a przy kasach czekały listy do podpisu. Ale i to nie pomogło politykowi PO."

kto by to nie był, należy to potępiać (nie stac ich na troche wysiłku)
Kazde wybory prezydenckie i kazdy wybrany prezydent uswiadamia mnie w jakim wieku jest Polska w sredniowieczu.
na pewnej podkrakowskiej wsi ksiądz nawoływał z ambonki, ze po mszy w zakrystii można podpisać się pod listą poparcia dla JK. Gdzie ten apolityczny kościół...?

Gdzie ten apolityczny kościół...?

nie ma takiej religii na świecie, zawsze są jakieś wspólne interesy

onya67, to nie średniowiecze. to kontrreformacja
trebolita, chcial nie chcial - sa ludzie lubiacy jak za nich sie mysli. mnie dzis trafilo bo w sobote nad ranem na druga strone teczy przeszedl 16 letni kot mamy i jakos zadzialalo bardziej niz spadajacy samolot i nominacja rydzykofana Kowalczyka.
[quote="ikxio"][sobote nad ranem na druga strone teczy przeszedl 16 letni kot mamy [quote]

Przykro mi.
Kot mamy był u Ciebie, czy u mamy ?
I co było przyczyną ?
mada, serduszko odmowilo wspolpracy z tym swiatem, kot byl u mamy w Polsce, ale to bylo takie kocisko, ze nawet moja kicie jak bywalismy w kraju wyrzucil obok byle sie przytulic, ot zwykly szarak wagi ok.8 kg jak byl w formie i badzo kochany
oj, przykra historia, wspolczuje
mi podoba sie to oredzie jarka,s zczegolnie pierwszy wersy...


W Rosji mial stac moj ukochany brat.(...)
http://wiadomosci.onet.pl...yslal,item.html

ikxio ,no faktycznie smutek wielki,bo 16 lat,to taki kawał czasu ,że po odejściu takiego członka rodziny robi się duża pustka.i nawet jeśli jest jeszcze szereg innych takich domowników, to i tak brak tego jednego jest boleśnie odczuwalny(to wiem z autopsji,niestety...).
Państwowa Komisja Wyborcza odmówiła zarejestrowania kandydata, ponieważ był on skazany prawomocnym wyrokiem na karę pozbawienia wolności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego.
W świetle danych, którymi dysponuje Państwowa Komisja Wyborcza w związku z badaniem zgłoszenia Andrzeja Zbigniewa Leppera, bezsporne jest, że nie spełnia on warunku konstytucyjnego określonego w art. 127 ust. 3 w związku z art. 99 ust. 3 - czytamy w oświadczeniu PKW.

Źródła: pkw.gov.pl , gazeta.pl
darion, dzieki za info. ja wczoraj w glebokiej nieswiadomosci od wczesnego popoludnia pilam rozowe wino i wcinalam rybki z rusztu - chyba instynktownie swietowalam
ikxio, zdaje sie, ze Twoja radosc byla przedwczesna : http://wiadomosci.gazeta....zesniejsza.html
wiesz juanita75, moze to jednak troche ludzi otrzezwi - po 20 latach bezprawia nawet ten obrzydliwy i bez honoru czlowiek - a niech ktos mnie zaskarzy za obraze- wg mnie jest skazany prawomocnymi wyrokami - i tylko z racji adwokackiego cwaniactwa nie mozna go nazwac kryminalista bo faktycznie nigdy nie odpowiadal z artykulow kodeksu karnego. na szczescie mam jeszcze jedna butelke peñascal schlodzona.

ikxio, zdaje sie, ze Twoja radosc byla przedwczesna
dziwne te prawo w Polsce Wku..ia mnie jak osobie publicznej zinterpretują prawo na jego korzyść, przy czym zwykły szary obywatel w świetle prawa jest prawie kryminalistą

na szczescie mam jeszcze jedna butelke peñascal schlodzona.
to ja chlapnę nalewkę z mirabelek z tego samego powodu
Endrju, do boju !


Endrju, do boju !
Z dwojga złego to wolę drugiego brata, znaczy JK
Endrju bym juz zupełnie nie zdzierżył, to byłby wstyd
nie no ron...obrzydliwa fota
..ble ble
Jakie warunki trzeba spełnić,żeby móc głosować ? Trzeba być zgłoszonym, zarejestrowanym ?

Jakie warunki trzeba spełnić,żeby móc głosować ? Trzeba być zgłoszonym, zarejestrowanym ?


Wyborca stale zamieszkały za granicą oraz wyborca stale zamieszkały w Polsce, a przebywający czasowo za granicą w celu wzięcia udziału w głosowaniu powinien złożyć do właściwego konsula wniosek o wpisanie do spisu wyborców w obwodzie utworzonym za granicą.

Wniosek o wpisanie do spisu wyborców w obwodzie utworzonym za granicą składa się ustnie, pisemnie, telefonicznie, telegraficznie, telefaksem lub pocztą elektroniczną. We wniosku podaje się:

*
nazwisko i imiona,
*
imię ojca,
*
datę urodzenia,
*
adres zamieszkania wyborcy w kraju (w odniesieniu do osób przebywających czasowo za granicą) lub adres zamieszkania wyborcy za granicą (w odniesieniu do osób zamieszkałych za granicą),
*
numer ważnego polskiego paszportu, miejsce i datę jego wydania.


Wiecej informacji na stronie konsulatu w Barcelonie: http://www.barcelonakg.po...hp?document=892
Zgloszenia nalezy dokonac do dnia 17 czerwca 2010
ogladacie debate? Wlasnie za chwile sie zacznie

ogladacie debate? Wlasnie za chwile sie zacznie

kto prowadzi ? Wojewodzki czy Skiba

http://www.youtube.com/watch?v=ErRWfdYwTnc
http://www.youtube.com/watch?v=3fBj0eoCQXs

http://www.youtube.com/wa...feature=related ta piosenka chyba najbardziej odnosi sie dotematu[
Koniec konców, byliście na wyborach?
Ja, przyznam się, z obu rund wyszłam zniesmaczona.
Nie chce mi się szukać, potem podam źródło i sprostuję własne słowa jeśli bedzie taka potrzeba, ale w Konsulacie Honorowym w Pamplonie zarejestrowało się około 200 osób, tzn. wyraziło swoją chęć wzięcia udziału w wyborach. Dziś było wiecej, bo San Fermin blisko i kilku Polaków, którzy przyjechali na fiesty przedstawiło zaświadczenia.

W pierwszej rundzie w Konsulacie przywitał nas dostojny człek w garniturze (konsul?), raczej nie-Polak, podał każdemu rękę, podziękował z uśmiechem. Potem przeszliśmy w głąb biura, a tam...
Nastrój w konsulacie... Miny grobowo - ironiczne, wyrażające chyba "musimy tu siedzieć 14 godzin w niedzielę".

Naprawdę, dwa razy wyszłam przygnębiona. Myślę, że w życiu emigrantów, zwłaszcza tak nielicznych jak tych objętych "opieką" konsulatu w Pamplonie, dzień wyborów to dzień szczególny, również dlatego, że są to wybory "nieprzewidziane", przedwczesne, wynikające z tragedii wielu ludzi, nie tylko środowisk politycznych, ale też rodzin, po prostu, żon, dzieci, przyjaciół..
Myślę, że na wielu osobach, niezależnie od poglądów politycznych, wypadek prezydenckiego samolotu zrobił wrażenie i wzbudził jakieś emocje. Tymczasem zamiast sympatii, solidarności, czułam jakąś taką wrogość, ironię wręcz.

Nie interesuję się polityką. Te właśnie okoliczności, o których pisałam wyżej, wzbudziły we mnie chęć wzięcia udziału w wyborach. Chęć solidaryzowania się, nie tyle z Polakami, co z ludźmi popierającymi tego samego, co ja kandydata. I tak mi niefajnie, bo wchodząc do pierwszego lepszego hiszpańskiego urzędu spotykam się z większą sympatią i chęcią współpracy, niż w Konsulacie Honorowym Rzeczypospolitej Polskiej...

A może to po prostu to, o czym pisze się w tym wątku:
http://hiszpania.org.es/f...ight=ambasadzie
Cauliflower, az przykro czytac, ze niestety sytuacja duzo sie nie rozni. ja w koncu machnelam reka na wybory bo w niedziele do Murcji (to najblizej) polaczen tyle co kot naplakal, a jeszcze szukac punktu wyborczego to nie na moje nerwy, w koncu to duze miasto i nie mialam zamiaru sie blakac w ta pogode.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mkulturalnik.xlx.pl
  •