ďťż

AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA

Postanowiłem w końcu przetłumaczyć podklasę zrobioną jakiś już czas temu. Mam nadzieję, że komuś się spodoba (są ładne ikonki zdolności). Znając życie i moje zamiłowanie do dziecięcej pornografii, uwaga, może mieć wirusa.


ZBROJNY wersja 1.0
Autor: Yarpen
Kontakt: yarpen_ave@o2.pl

OPIS PODKLASY ZBROJNEGO:

ZBROJNY: Kiedy inni wojownicy w defensywie polegają na swojej szybkości czy parowaniu ciosów, Zbrojni polegają głównie na sile swojego pancerza. Często sami parają się kowalstwem i z czasem dokonują licznych poprawek w swoim osprzęcie ochronnym. Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu ciężkiej zbroji i tarczy potrafią odpierać ataki nawet najsilniejszych przeciwników.

Zalety:
- Otrzymuje premię +1 do KP i +5% do odporności na pociski na 1 poziomie. Premia ta wzrasta o +1/+5% na każde 4 poziomy. Od 20 poziomu premia zostaje zredukowana do +1 do KP co 6 poziomów.
- Otrzymuje dodatkowy punkt życia na poziomach 1-10.
- Raz dziennie na każde 4 poziomy może użyć zdolności Postawa Obronna, ktora kosztem mobilności pozwala mu na przygotowanie potężnego kontrataku. Przez następne 4 rundy po użyciu zdolności, za każdym razem gdy przeciwnikowi uda się go trafić istnieje 50% szans na wyprowadzenie udanego kontrataku, którego efektu są zależne od poziomu Zbrojnego:
1 poziom: 1K4 obrażen, ogłuszenie na 1 rundę (rzut obronny przeciw różdżkom z mod. +2 zapobiega ogłuszeniu)
10 poziom: 2K4 obrażen, ogłuszenie na 3 rundy (rzut obronny przeciw różdżkom zapobiega ogłuszeniu)
20 poziom: 4K4 obrażen, ogłuszenie na 6 rund (rzut obronny przeciw różdżkom z mod. -2 zapobiega ogłuszeniu)
W trakcie korzystania z tej zdolności ruchy zbrojnego są mocno ograniczone i nie może on korzystać z Absorbującej Obrony.
- Raz dziennie na każde 8 poziomów (zaczynając od może użyć zdolności Absorbująca Obrona, ktora zmusza przeciwników do tracenia sił na dzikie, niekontrolowane ciosy. Po użyciu tej zdolności przez następne 4 rundy za każdym razem gdy przeciwnikowi uda się trafić Zbrojnego musi on liczyć się z karą -1 do Trafienia, Obrażen i KP przez następne 2 rundy (kara się kumuluje). Istnieje także 5% szans na to, że atakujący przestanie się kontrolować (rzut obronny przeciw różdżkom neguje). Przez czas trwania zdolności Rzuty na Atak i KP zbrojnego są obniżone o 2, oraz nie może on korzystać z Postawy Obronnej.

Wady:
- Zbrojny jest ograniczony do specjalizacji (2 punkty biegłości) w dowolnej broni do walki wręcz i nie może szkolić się w żadnym stylu walki poza Mieczem i Tarczą.
- Nie może używać broni dystansowej (za wyjątkiem toporków do rzucania i sztyletów).
- Może dwuklasować tylko na Kapłana.

ZDOLNOŚCI WYSOKOPOZIOMOWE ZBROJNEGO:
Zbrojny nie może wybrać zdolności wysokopoziomowych: Młyniec, Większy Młyniec, Cios. W zamian za to otrzymuje zdolności Unik (analogiczna do zdolności złodzieja) oraz Potęga obronna.

Potęga Obronna:
Wysokopoziomowy Zbrojny doprowadził do perfekcji umiejętność wykorzystywania swego ciężkiego opancerzenia jako atutu w walce. Zdolność ta na czas 4 rund zapewnia mu premie +2 do Siły, +4 do Kondycji, +2 do KP i +25% do odporności na pociski, chłód, kwas i ogień. W czasie jej trwania jednak nie może się ruszać.

PODZIĘKOWANIA:
- [jeśli czujesz, że powinienem Ci za coś podziękować to wstaw tu swój podpis]



Podklasa ogólnie nawet zbalansowana (choć gdy doczytałem pierwsze dwie wady to zdziwiłem się - nawet kensai takiego przykoksania nie miał...).

Ogólnie - kawał dobrej roboty...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mkulturalnik.xlx.pl
  •