AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA
Wiem, że jest ich mnóstwo, a liczba miejsc - ograniczona. jak to jest? chce mieć sensowne, a nie wiem czy jest gdzieś jakiś opis, podklas, które są dodawane przez poszczególne mody? zresztą z tego co pamiętam, duże mody instalują swoje podklasy nie pytając nas o zdanie, czyli nie mogę sobie wybrać np. dwch podklas z TDD i reszty z czegoś innego, tylko zastępuję całość jak to jest? wiem, że niektóre są przepakowane, inne zupełnie bez sensu.
Z tego co pamiętam to TDD zajmuje wszystkie sloty, ale zawsze można odinstalować te które nam nie pasują przy pomocy kit removera.
To usunie chyba wszystkie podklasy z modów, nie ma możliwości wyboru.
True. Jest jeszcze opcja żeby usunąć także te oryginalne.
Tzn. technicznie ich nie usunie tylko uniemożliwi ich wybór graczowi.
osobiscie uwazam ze tylko kilka klas z TDD jest wartych uwagi, dopoki nie bedzie mozliwosci wyboru instalacji poszczegolnych klas nie warto instalowac tych z TDD (choc samuraj czy snajper sa naprawde klimatyczne
polecam klasy dostepne w Divine Remix wszystkie sa juz spolszczone (zalecam instalacje tylko klas kaplana i druida) dotego bardzo fajne klasy dodaje Enhanced BG2.
Mialem jeszcze jeden mod z fajnymi klasami ale gdzies mi zaginal jak znajde i nie zapomne to zedytuje posta
jeszcze raz:
1. podczas instalacji TDD można pominąć instalacje podklas?
2. jeśli już zainstaluje podklasy TDD, to czy wspomniane przez Was mody nadpisują podklasy z TDD (zastępują), czy może trzeba je najpierw usunąć ręcznie kit removerem
A tak poza tym, napiszcie jakie są Wasze ulubione podklasy i dlaczego (konkretne przykłady praktycznego wykorzystania bonusów w walkach)
pzdr
jeszcze raz:
1. podczas instalacji TDD można pominąć instalacje podklas?
2. jeśli już zainstaluje podklasy TDD, to czy wspomniane przez Was mody nadpisują podklasy z TDD (zastępują), czy może trzeba je najpierw usunąć ręcznie kit removerem
A tak poza tym, napiszcie jakie są Wasze ulubione podklasy i dlaczego (konkretne przykłady praktycznego wykorzystania bonusów w walkach)
pzdr
1. nie wiem.
2. Nie zastępują. Nowe podklasy z każdego modu są dodawane do listy jako kolejne pozycje, a że w grze wyświetlanych jest tylko 9 (czy coś koło tego) podklas i TDD maksymalizuje ich ilość, nowe nie pokażą się podczas tworzenia postaci.
Kit remover usuwa podklasy tylko z menu ich wyboru, tak naprawdę w grze one nadal istnieją, tylko gracz ich nie widzi. Możesz zrobić postać z podklasą z TDD, wyeksportować ją, usunąć kity, zainstalować inne podklasy, a w nowej grze zaimportować postać z kitem z TDD - wszystko powinno działać.
Add. 1 wersja weidu pozwala pominac instalacje podklas
probowalem zainstalowac mod Acane Archer, ale mimo to nie widze go wsrod nowych podklas wojownika, czy wam działa ten mod?
albo czy jest jakis inny który posiada tą albo podobną podklase?