ďťż

AZJA 2010 - NOWA WLOCZEGA

Wiem, drobny błąd, którego zapomniałem poprawić. Pisałem też to ReadMe pod mową wersję i w opisie modu jest wzmianka o komponencie z muzyką... Ale to będzie w wersji 1.2

Reasumując - Mod powstawał od czerwca-lipca roku 2007 do 19. marca roku 2008.


Znany bug [dla tych, którzy nie śledzą shouta] - pewien zły strażnik w głównym obszarze Dzielnicy Cmentarnej stoi jak kołek i się nie odzywa, kiedy w pobliżu nie ma kapłana Arenthisa. Poprawka pojawi się w wersji 1.1 ;]
Dorwałem tego kapłana, ale strażnik i tak się nie odezwał, wykonałem questa z dziewczynką - dalej nic, strażnik się nie odzywa, nie ma mi nic do powiedzenia. Gram jeszcze z wieloma modami i Kivan NPC ingeruje w dialog z kapłanem, ale dopiero jak dziewczynka i paladyn sobie pójdą.
Hm. Widać niepotrzebnie dałem warunek, żeby strażnik widział Risę (dziewczynkę), pewnie stoją od siebie za daleko... Chyba trzeba będzie się tam przenieść i to przetestować, przy okazji sprawdzę jeszcze dialog centuriona, bo ta sytuacja mało mi się podoba. Ale to już nie dzisiaj...

Niemniej jednak podtrzymuję obietnicę, że strażnik będzie na chodzie w v1.1.

Btw. dzięki Vinci za fatygę i sprawdzenie;]

EDIT: Już wiem! W warunkach zamiast nazwy death variable Risy podałem nazwę jej pliku .cre... Kurczę. Ale przynajmniej wiem, co robić.


To znowu ja

Kochani uwaga: SPOILERY!!

Odwiedziłem Twierdzę Strażnika, na 4 poziomie była drużynka, rzucił mi się w oczy pewien błąd, brakuje wersji damskiej do rozmowy, moja babeczka mówi: "Sam też chciałbym się stąd wydostać"

Postanowiłem zabić ich za gadulstwo Lianeva nie walczyła, stała z boku i zostawała neutralna, a za to Erane'rod rzucił się na nią. Swoją drogą mocna banda Pierwszy raz poszedłem do TS przed Brynnlaw, wczytam i zobaczę jak się sprawują w walce z Demogorgonem
Spoilerów c.d.

Skrypt nastawienia (neutralny/wrogi) całej drużynki muszę dopracować. W skrypcie 2. w kolejności ważności (aktywnym, gdy postać jest neutralna) jest wpis, który powoduje, że postacie napotkanej drużyny atakują wrogów naszej drużyny... Dlatego, gdy jedna osoba ze spotkanej drużyny stanie się wroga, a inna jeszcze nie, to ta druga zaatakuje tą pierwszą... to akurat jest aspekt do dopracowania

Na razie, Vinci, pomóż im się wydostać z poziomu, a wtedy będziemy gadać o walce z Demogorgonem...

Brak tokena do wersji damskiej to zwykłe przeoczenie z powodu przepracowania. Dzięki za rady i ukazane błędy, poprawi się

EDIT: W tamtym miejscu jednak token był... Może Lakzartus zaczął rozmowę z którymś facetem z Twojej drużyny?

Btw. dokonałem dzisiaj sporej ilości poprawek i być może niedługo powitamy wersję 1.1...
No i jedziemy dalej

Z tym skryptem było dziwnie, bo ta łuczniczka nie była jeszcze dla mnie wroga, ale za to ten co ją zaatakował był, ona stała w miejscu a on ją nawalał.

Teraz trochę poważniejsza sprawa:
Zdobyłem klucz do pieczęci, ten który wymagał prowadzenia Ducha Wojownika, a wtedy Raldonion do mnie zagadał, że myślał, że po mnie itd. skończyłem rozmowę, ale chwilę potem rozpoczął drugą: "Hej! Zaczekaj na wszystkich zanim zaczniesz majstrować przy tym badziewiu!..." Kończe tą rozmowę, a on znowu to samo i tak bez końca Musiałem zwiać z zasięgu jego wzroku. A no i bez powodu rzucił na mnie Słowo Mocy: Cisza i Oślepienie

Kurde, teraz w dodatku łazi za mną i ciągle zagaduje, irytujące strasznie

Raldonion poszedł za mną po 3 klucz, ten z kolorowymi kulkami, zdobyłem go, on się zamknął, ale stoi w miejscu, tamci dwaj co mięli mi pomóc poszli na środek komnaty, czyli OK, ale on został, może jakby zdobył klucze w innej kolejności byłoby w porządku, pewnie trzeba go zostawić na koniec.

BARDZO DUŻY SPOILER!!

Uff, no i zarąbałem ich Mocni są, to fakt, ale praktycznie nie oberwałem za drugim razem, Miecze Mordenkainena spisały się świetnie, Krykowie atakowali co popadnie, a nie moją drużynę. Fajna niespodzianka na koniec

EDIT: Teraz to już nie wiem czy jest sens ich ulepszać, chyba mam jakąś dobrą passe, bo przed chwilą padł Demogorgon, a nie byłem jeszcze w Brynnlaw i gram z Ascensionem Tyle, że na normalu

Jeszcze więcej spoilerów (później się co najwyżej wszystko pousuwa )

Ulepszyć to w nich mogę jedynie skrypt walki, żeby atakowali członków drużyny... A Raldonion powinien rzucać na te miecze Zaklęcie Śmierci, może coś mu nie zaskoczyło.

Wiem już, gdzie popełniłem błąd przy tym gadaniu Raldoniona... w skrypcie postaci uaktywniającym dialog dałem złą nazwę zmiennej (którą uaktywniało notabene wykonanie zadania z kulkami, dlatego się zamknął). Tak to jest, kiedy się wszystko robi na szybko, heh. Już poprawiłem to i plik .d, w 1.1 powinno być wszystko ok.
No dobra, jako beta-tester chyba mogę o to zapytać Gdzie jeszcze powinienem zajrzeć przed wypłynienciem do Brynnlaw?
Do Dzielnicy Rządowej w nocy, później po Czarowięzach gdzie indziej będzie jeszcze jedno spotkanie (jeśli odbyło się pewną rozmowę...) Tylko uważnie oglądaj nowe lokacje

Btw. za pomoc masz u mnie piwo

EDIT: Wersja 1.1 jest już gotowa, są w niej poprawione błędy, które zauważył Vinci. Ściągać można z głównego tematu Pieśni.
Gdzie jest to drugie spotkanie po wyjsciu z podmroku? Krążyłem po Rządowej i nic ciekawego nie znalazłem.
Moze to dzial nie na temat, ale od dluzszego czasu nurtuje mnie jedno pytanie. Vinci, czy ty przechodzac rozgrywke wykonujesz doslownie wszystkie znane ci zadania? Lacznie z tymi najmniejszymi? Dla mnie to jakas anomalia, ja ciagle gram jedna postacia, powoli brne do przodu, a ty ciagle grasz kim innym i przesz z predkoscia swiatla przez gre... I bylbym zapomnial, przechodzisz samo BG 2 czy rowniez pierwsza czesc sagi?

I bylbym zapomnial, przechodzisz samo BG 2 czy rowniez pierwsza czesc sagi?

No chyba samo BG2, skoro wspomina o Dzielnicy Rządowej/Podmroku

No chyba samo BG2, skoro wspomina o Dzielnicy Rządowej/Podmroku Mialem na mysli czy pierw przechodzi dana postacia Baldur's Gate a dopiero pozniej zabiera sie za Baldur's Gate II.
Hehe, no teraz jadę razem z jedynką bo mam BGT, caluteńką sagę sobie w święta odświeżyłem, no i do tego Drizzt Saga, Shadow over Soulbar i Check the Boddies z tych dużych, ale leci jak z płatka No i przechodzę wszystkie questy jakie znam, czasem pominę jeden, góra dwa, tylko już nie zaglądam w każdy kąt jak kiedyś Lubię to Ale muszę się przyznać, że często kończe na SoA bo TB mnie nudzi Ale teraz robię wyjątek
Gratuluję ukończenia i proponuję, żebyś posegregował pliki w folderze głównym, kategoriami, jak zwykło się robić -- łatwiej się przegląda zawartość modów, a i przy ewentualnych tłumaczeniach można się wygodniej dostać do plików tekstowych.
Pod względem układania plików to jestem bałaganiarzem, liczy się, żeby komputer odnalazł drogę... Mogę się z tym pobawić, ale w katalogach modów, które ściągałem też był bałagan przeokrutny...

Hmm, a co do tłumaczenia to bym musiał potworzyć pliki .tra, bo nie robiłem tego modu pod kątem tłumaczeń i wszystkie teksty są poumieszczane w plikach .d i w .tp2 ... Ale wszystko jest do zrobienia...

Pod względem układania plików to jestem bałaganiarzem, liczy się, żeby komputer odnalazł drogę... Mogę się z tym pobawić, ale w katalogach modów, które ściągałem też był bałagan przeokrutny...

Hmm, a co do tłumaczenia to bym musiał potworzyć pliki .tra, bo nie robiłem tego modu pod kątem tłumaczeń i wszystkie teksty są poumieszczane w plikach .d i w .tp2 ... Ale wszystko jest do zrobienia...


d>tra, tyle Ci powiem. Żadne tra nie są potrzebne. (btw, czyżbyś uczył się modować na tutorialu theacefes? Czy po prostu innym, ale przestarzałym? Bo widzę że używasz IF ~~ THEN REPLY zamiast prostego i miłego ++....)
Modowałem na starej wersji WeiDU, o tych ++ dowiedziałem się późno i w sumie już nie chciało mi się tego wszystkiego zmieniać ;] Na jakich tutorialach się uczyłem - nie pamiętam, ale w większości na samouka.

Na mechanizmach tłumaczenia się nie znam, musiałbym trochę o tym poczytać, żeby przygotować formę modu do ewentualnego tłumaczenia...
Jeśli można coś zasugerować autorowi tego ciekawie zapowiadajacego sie moda ... zrób w przyszłosci wersje dla BGT
On się nie tylko zapowiada ciekawie, on już jest stworzony i jest ciekawy A i działa pod BGT, sam sprawdzałem
Zgadzam się, wgrałam a mam BGT i chodzi
Wiem ze ten mod juz istnieje, chodziło mi tylko ze jeszcze w niego nie grałem, czytałem jedynie readme i wypowiedzi userów.
Super wiadomośc jeśli chodzi z BGT
Może tak zostanie dołaczony do Mega Instalacji BGT


Na mechanizmach tłumaczenia się nie znam, musiałbym trochę o tym poczytać, żeby przygotować formę modu do ewentualnego tłumaczenia...


Przygotowywać? Nah, wystarczyłoby pogrupować pliki folderami, to całe przygotowanie jakie jest potrzebne... Gorzej będzie ze znalezieniem tłumacza, methinks.

Gorzej będzie ze znalezieniem tłumacza, methinks.
Hm, z angielskim u mnie jest tak, że na polski bym przetłumaczył, ale z polskiego na angielski w ładny, artystyczny sposób to ni hu hu...

Zwłaszcza, że trochę tego tekstu jest... niestety i na szczęście.

Jak skończę prace nad v1.2, w której chyba niestety jeszcze nie umieszczę komponentu z muzyką do walki, to wtedy ewentualnie będę szukał tłumacza...

A v1.2, mam nadzieję, pojawi się niedługo. Dlatego teraz zebrało mi się na odpowiedź Pozostały mi 2 wątki fabularne, rozwiązania techniczne i graficzne już załatwione, choć nie wiem, czy nie będą wymagały testu... Khm. Dokończę, zainstaluję, pogram, zobaczę.

A w nowej wersji m. in.: poprawki skryptów walki Tancerzy i Iava, portrecik dla Pani Władającej i mała przygoda w (prawdopodobnie) Saradush.

EDIT: Wersja 1.2 jest juz prawie gotowa, wymaga tylko paru drobnych poprawek i testów. Niestety nie zawarłem w niej tej przygody w Saradush (wszystkie ine nowości jednak są), a to dlatego, że klaruje mi się powoli pomysł na nowy komponent do Pieśni/oddzielny mod (zależy, jakie to duże wyjdzie...). Jak na razie jest w fazie początkowej (mam ledwie 2 grafiki i stworzonka i parę plików z przedmiotami i jeden plik dialogowy...), więc nie spodziewajcie się szybkiej premiery
<ze łzami w oczach rzuca się autorowi na szyję> Aww *__*
<po namyśle powściąga entuzjazm, odsuwa się i wygładza autorowi kołnierzyk>
Khem... Chciałam tylko powiedzieć, że jestem zaledwie po drugiej z Posłańców, a już kocham tę opowieść miłością wierną i nieugaszoną Nastrój ma cudowny, tajemniczy i z nutką szaleństwa, w sam raz dla mej artystycznej duszyczki Męczę się twardo z szyfrem od pana kronikarza, zachwyciło mnie to rozpoetyzowane zjawisko znad fontanny i uśmiałam się jak norka z dialogów tej szurniętej drużynki z Twierdzy. O, i właśnie a propos owej drużynki, zastanawia mnie coś, co znalazłam w readme:

(...) możemy natknąć się na całkiem nowe osoby, które będą miały coś do powiedzenia na temat Wezwania. Na przykład pewnego elfa z innej sfery - pana Erdo'raena Zametha (...)
To on coś ma na ten temat do powiedzenia? Ma?! Więc czemu, u licha, nic mi nie powiedział? Ja się tak nie bawię! Gryzie mnie, co też mogłam przeoczyć
Ale ogólnie jestem urzeczona, o.
...wzruszyłem się... Szczerze

Heh, wtedy czuje się spełnienie, kiedy ma się dla kogo tworzyć...^^ Dzięki.


Męczę się twardo z szyfrem od pana kronikarza
Uniosłaś się dumą, czy poprosiłaś Kaatje o wskazówkę?


To on coś ma na ten temat do powiedzenia? Ma?! Więc czemu, u licha, nic mi nie powiedział?
To chyba nie spotkałaś Erdo'raena. Byłem głupi i umieściłem warunek, żeby można go było spotkać na Wzgórzach Umar dopiero po uratowaniu wioski... a wtedy nikt tam się pewnie za bardzo nie rozglądał. W 1.2 jednak to się zmieni Trochę o Wezwaniu wspomina.

W każdym razie Erdo'raen i jego przyjaciele są umiejscowieni na południowym zachodzie Wzgórz Umar, niedaleko chatki Merelli - dopiero jak wykonamy quest na Wzgórzach.

Później, jak będziesz szukać uważnie, spotkasz go jeszcze raz, ale dopiero po powrocie na kontynent

Aha, może się mylę, ale zastanowiło mnie to 'a propos owej drużynki' i nawiązanie do Zametha. Wnioskuję, że pomyliłaś go z Raldonionem - w końcu obaj to magowie

Dla tych, którzy polubili Erdo'raena - rodzinka Zamethów (aczkolwiek o różnych charakterach) będzie miała rozbudowaną rolę w modyfikacji, nad którą aktualnie pracuję, jak mam wenę... ;]

W później fazie modu walki mogą być trochę trudne (sam na testach siedziałem nad nimi kilka tygodni... ), ale wierzę, że sobie poradzisz

No i jestem zwolniony z obowiązku prasowania kołnierzyka
Jaką dumą?! Jak w ogóle można zachować dumę na widok karteczki z takim tekstem (a że Ci się chciało coś takiego wymyślać...)?! Oczywiście, że poprosiłam, nie żeby coś mi to dało, ale nie tracę nadziei.

<drapie się po łebku> Jasny gwint, pewnie faktycznie coś pokićkałam, a potem nie mogłam dojść, co mi się nie zgadza <westchnienie ulgi> pis(k)ałam w afekcie, to i mogło się zdarzyć A na Wzgórzach to nawet dzisiaj byłam, ale tak szczegółowo nie obadałam... Zaraz pójdę jeszcze raz, zamiast się uczyć (tia, kto by się uczył o tej porze?).

Mrrr. Niech Cię zatem wena nie opuszcza

Jaką dumą?! Jak w ogóle można zachować dumę na widok karteczki z takim tekstem?!
'A, uprę się i zrobię to na samca! W końcu nie takie rzeczy się udawały! Poza tym prosić o pomoc córkę wieśniaków - poniżenie, hańba i dyshonor!'

Może tak?


(a że Ci się chciało coś takiego wymyślać...)
Wymyśliłem ten szyfr z moją Przyjaciółką, której swoją drogą zadedykowałem twórczość (!?) na tej karteczce

(Swoją drogą obiecałem Jej, że nikomu w prosty sposób nie wyjawię klucza szyfru... cóż, tamten sposób chyba nie jest prosty?)

Nie trać nadziei tylko patrz w dół, szukaj wielu liter i nieistniejącego środka

No i powodzenia w poszukiwaniach Erdzia.


(tia, kto by się uczył o tej porze?).
Znam takich Sam wolę się uczyć wieczorem (ale NIE po nocy, jak niektórzy...)


Niech Cię zatem wena nie opuszcza
W czymś się zgadzamy Inna sprawa, że dzisiaj mnie trochę opuściła, bo nie miałem pomysłów na dialogi... Heh, wena nadchodzi z nocą
Łiii! Znalazłam! Znalazłam! I rzucił trochę światła na tę sprawę Oj, za drugim razem to chyba w każdy kącik zajrzę, tak uważnie będę szukać

<offtop>A wena zaiste przychodzi nocą, do mnie też, choć pisuję nie mody, a łopowiadanka i zadania domowe... Tak, mnie się zdarza uczyć po noach - świadomość robienia czegoś na ostatnią chwilę jakoś mnie motywuje </offtop>
Aż tyle tego nie ma... przynajmniej u mnie;> Teraz masz trochę długiej przerwy przed kolejną przerwą... Patrz tylko uważnie, jak wrócisz na kontynent

EDIT 11.05.08: Z ostatniej chwili - ukończyłem prace nad wersją 1.2. Jest nieco okrojona względem pierwotnych zamierzeń, jednak kilka nowinek jest. No i posegregowane są pliki modu. Szczegóły aktualizacji w ReadMe. Może jeszcze dziś wieczorem uda mi się załatwić wrzut na serwer CoBu

EDIT 11.05.08: Załatwione. Link w głównym temacie, mam nadzieję, że niedługo nowa wersja znajdzie się też w Wieży.
Tak z ciekawości czy ktokolwiek rozgryzł ten szyfr od kronikarza? Czy może tylko ja nie potrafię go zrozumieć?
Zmartwię Cię (i wszystkich, którzy próbowali się mierzyć z szyfrem Iava) - komuś udało się go rozgryźć. Jeszcze nie wiem, jak, ale wkrótce się dowiem.

A pocieszę wiadomością, że na razie złamać kod udało się tylko jednej osobie (a przynajmniej nie wiem o innych... )
Dobra udało mi sie ukończyć grę z tym modem. Szczerze mówiąc nie urażając autora, nie jest to mod który z chęcią zainstaluje ponownie, bynajmniej nie z powodu łagodnie mówiąc dziwnej zagadki (swoją drogą ten element uwolnienia Iva i walka z nim była ok), ale dostanie sie do władającej, rozmowa z nią i jej oferta IMO było "dziwne", taka dużo słabsza konkurencja dla spuścizny po Bhallu. Zresztą dialogi z tymi wybrańcami, tłumaczenie czym jest ta cała ścieżka itp, były momentami nudne i bardzo ale to bardzo chaotyczne. Niby miało być fajnie, miało być napięcie, jakaś tajemnica a wyszło nie wiadomo co. Niemniej jednak doceniam pracę jaką autor włożył tworząc tego moda i życzę powodzenia....
Ze swojej strony muszę stawić się za El'efem. Może nie doceniasz odrobiny absurdu, niekonwencjonalności, szaleństwa, tajemniczości i chaosu dialogów?

Naprawdę ciężko jest stworzyć dialogi, od których trąci szaleństwem i abstrakcyjnym myśleniem, a jednocześnie są dość logiczne, El'efowi się udało moim zdaniem, ja sobie mod bardzo chwalę i jak tylko czas, i pewne obowiązki pozwalają, grywam z nim.

... Zastanawiam sie, od czego zacząć.


łagodnie mówiąc dziwnej zagadki
Hm, nie takiej dziwnej, akurat dałem tyle podpowiedzi, że bez większego problemu powinieneś domyślić się, gdzie szukać klucza... Ale kto by tam słuchał Kaatje. Chyba że zniechęciłeś się do niej od razu jak zobaczyłeś tekst. Nie winię. ;]

Btw. wybacz, ale zauważyłem, że jak ktoś nie umie tego rozwiązać, to mówi, że to 'dziwne', 'porąbane', 'chore', w najlepszym wypadku 'wymagające nazbyt abstrakcyjnego myślenia.' O dziwo nie słyszałem tego od osoby, która to rozkminiła, prawidłowość taka.


"dziwne"
Nie lubię takich eufemizmów. 'Dziwne', czyli - 'nielogiczne'? 'Nierealne?' 'Bezsensowne?' 'Absurdalne?' Do takiego słówka można podpasować sporo rzeczy, a jeśli chcesz już wyrazić swoją opinię, to wyraź ją treściwie.


dużo słabsza konkurencja dla spuścizny po Bhallu.
Hm, chyba chodzi Ci o słowo 'skaza', które było użyte w kontekście jednej i drugiej mocy. Zwłaszcza, że w E'v mieliśmy wybór. No ale mówimy o subiektywnych odczuciach.


Zresztą dialogi z tymi wybrańcami, tłumaczenie czym jest ta cała ścieżka itp, były momentami nudne
Nudne - rozumiem. Cztery spotkania na całą grę, to faktycznie mało, dlatego dodawałem choćby Erdo'raena, Strażniczkę Białych Nocy (spotkałeś Ją w ogóle?), czy całą drużynkę Lakzartusa. Jeśli to Cię nie zadowoliło, trudno. Nie jestem w stanie wszystkim dogodzić.


i bardzo ale to bardzo chaotyczne.
Mógłbyś opisać, co było w tym chaotycznego, skoro to było takie 'bardzo, bardzo'? Nie stosuj ogólników, nie opisują one zbyt wiele.

Fabuła E'v jest częścią znacznie większej, nigdzie nie opisanej opowieści, dlatego ja mogłem posiadać o niej pełną wiedzę, ale być może zawarłem jakieś niedopowiedzenia. Jeśli tak, niech ktoś mi je wskaże.


Niby miało być fajnie, miało być napięcie, jakaś tajemnica a wyszło nie wiadomo co.
Mógłbyś konkretniej, co Cię rozczarowało w np. dialogach?


Niemniej jednak doceniam pracę jaką autor włożył tworząc tego moda i życzę powodzenia....
Miło. Dziękować.

PS. Wybacz moje paskudne nastawienie do formy tego posta, ale za dużo w nim ogólników negatywnie świadczących o jakości mojego modu, a nie niosących ze sobą konkretnych informacji.

PPS. Miło słyszeć, Vinczi.
Przeeeszłaaam ^__^
Słodcy bogowie, ależ się nawalczyłam... I nie mam tu na myśli nawet samej Władającej, choć łatwą przeciwniczką zdecydowanie nie jest, ale tych państwa nasłanych przez Mistrzynię. Przez dłuższą chwilę miałam zawrót głowy - ile jeszcze?! Ile razy?! O__o A ile razy się naginęłam, uff... Ale przeszłam. I może będę jakaś dziwna, ale... Nie, chyba nie będę. Bo właśnie tę szczyptę "dziwności" i "chaotyczności" uważam za zaletę i jakoś nie wyobrażam sobie fabuły moda bez niej, bleh Historia Władającej słyszana kawałek po kawałku z różnych punktów widzenia - mniam. I takie miłe szczególiki jak rozmowa z małymi Kryczątkami, wielki powrót Iava a wcześniej spotykanie rozmaitych dodatkowych postaci, a wszystkie szurniete jak trzeba (ale i tak Strażniczka Białych Nocy pozostała moją ulubienicą)... Tylko przeżyłam chwilę konfuzji w jednym (taa, w jednym) momencie - otóż mam Ascension i chciałam zostawić "martwego zakonnika" żywego na finał, a tu bu, warunek niespełniony, wychodzę z klasztoru, a Wojownika nie ma ;P

I nie, jeszcze nie rozwiązałam zagadki. Ze zdolnością abstrakcyjnego myślenia u mnie krucho *chlip*

Przeeeszłaaam ^__^
^! [EmpatycznyZnakKtóregoNieZrozumiałaPaniZ.]


ale tych państwa nasłanych przez Mistrzynię. Przez dłuższą chwilę miałam zawrót głowy - ile jeszcze?! Ile razy?! O__o A ile razy się naginęłam, uff... Ale przeszłam.
Hm, a którą miałaś wersję? Jeśli 1.1 to współczuję, byli tam mocno przegięci. Swoją drogą najpierw mieli pojawiać się w ośmiu a nie w pięciu i nie pięć, a osiem razy.^^ Ale sam zauważyłem, że byłaby to katorga.

Btw. z nimi jakoś sobie poradziłem, ale męczyłem się sporo z Panią I.I. na trzecim poziomie Domu Wyobraźni. ;]


(ale i tak Strażniczka Białych Nocy pozostała moją ulubienicą)
Nieskromnie przyznam, że mam takie samo zdanie. Ale to miło, że opłaciło się zarwać na Nią pół wiosennej nocy.


otóż mam Ascension i chciałam zostawić "martwego zakonnika" żywego na finał, a tu bu, warunek niespełniony, wychodzę z klasztoru, a Wojownika nie ma ;P
Od 1.2 albo 1.3, która jest w przygotowaniach (ale raczej od 1.2) jest poprawka, nie musimy już być bezlitośni dla biednego mnicha.


I nie, jeszcze nie rozwiązałam zagadki. Ze zdolnością abstrakcyjnego myślenia u mnie krucho *chlip*
Mi się wydaje, że albo szukasz rozwiązania w grze, w słowach Iava, albo gdzieś daleko, a Środek, względem którego możesz odczytać tekst masz *dosłownie* pod nosem.^^

Ozvtub, taxeh l cho uh fzuk jkfjknlbfulhibq...
A naprawiles to, ze mnie zabija po tych tamtych, hm?
Almi, cziterko, mówiłem Ci, że ja tego nie ustawiałem!

Zresztą napisałem Ci skuteczny sposób na nich przy Twoim sprzęcie - jakie zmienne jak pozmieniać. Nie pomogło?

Ozvtub, taxeh l cho uh fzuk jkfjknlbfulhibq...

Jkgjhqzpqx l czchp, ck wlbuih qkcxnhtph
Kypoxhyw qwocg ku*wa? "D

Kypoxhyw qwocg ku*wa? "D

Ale żeś głupotę napisał xD

Kypoxhyw qwocg ku*wa? "D
Tak, ja Ciebie też.

Almi, cziterko, mówiłem Ci, że ja tego nie ustawiałem!

Zresztą napisałem Ci skuteczny sposób na nich przy Twoim sprzęcie - jakie zmienne jak pozmieniać. Nie pomogło?

Widzę, że Luenka wszędzie ma taką samą opinię.

Zresztą napisałem Ci skuteczny sposób na nich przy Twoim sprzęcie - jakie zmienne jak pozmieniać. Nie pomogło?
E, nie. Nie chcialo mi sie, wlqsciwie, nie po to sie staram, zeby czitowac. [Ejj, maja tu specjalny klawisz od ^!]

E, nie. Nie chcialo mi sie, wlqsciwie, nie po to sie staram, zeby czitowac.
Hej, to spróbuj to pozmieniać. Bo ja naprawdę nie wiem, czemu Krycy mają jakąś Tarczę Przeciw Kodom, or something like that.


[Ejj, maja tu specjalny klawisz od ^!]
Poddaję się i przyznaję, że przesłania nie zrozumiałem Ale empatyczny znak Istnieje.

[Btw. Luenka? ]
Tunezyjskie, wczorajsze klawiatury.
A chwilowo to nawet BG nie mam zainstalowanego, bo sprzątałam dysk.
FT znalazłam. 0o

[Phi.]
Czy wersja na Wieży jest tą najnowszą?
Czy moduł gryzie się z innymi modami?

Czy wersja na Wieży jest tą najnowszą?
Póki co, najnowsza jest wersja 1.3b, jednak pełna 1.3 nie jest jeszcze ukończona i wersji beta nie ma w sieci. Ale na dysku u mnie jest.


Czy moduł gryzie się z innymi modami?
Gryzie się z komponentem z EoU/Tweaków, który usuwa sny i przyspiesza rozdziały 1 i 2 - kiedy to jest zainstalowane, Pieśń w ogóle nie odpali. Ogień i woda.

Więcej niekompatybilności póki co nie stwierdzono. Wszystko, co wiem jest zresztą napisane w ReadMe modu.

Gryzie się z komponentem z EoU/Tweaków, który usuwa sny i przyspiesza rozdziały 1 i 2 - kiedy to jest zainstalowane, Pieśń w ogóle nie odpali. Ogień i woda.

A u mnie działało razem, nawet jak zainstalowałem Pieść po snach to mod się odpalił przy następnym odpoczynku
Hm, jak się zainstaluje po snach, to działa przy odpoczynku, ale zdaje się że te komponenty to całkiem sny wywalają. Nigdy nie instalowałem Tweaków u siebie, nie były mi potrzebne.

[Chociaż z drugiej strony informację o tym, że sny się nie pojawiają, dostałem od Kovu. To stawia sprawę w innym świetle, może faktycznie jedno z drugim się nie gryzie, wcześniej nawet o tym nie pomyślałem. ]

EDIT:

jak zainstalowałem Pieść
Głodnemu chleb na myśli?

Hm, jak się zainstaluje po snach, to działa przy odpoczynku, ale zdaje się że te komponenty to całkiem sny wywalają.

Nie, one nie wyłączają, tylko skracają i Pieśń z nimi działała, grałem nie raz


To taka ukryta wiadomość w poście, ale nie miało to trafić akurat do Ciebie xD
A do kogo?

... Zastanawiam sie, od czego zacząć.


łagodnie mówiąc dziwnej zagadki
Hm, nie takiej dziwnej, akurat dałem tyle podpowiedzi, że bez większego problemu powinieneś domyślić się, gdzie szukać klucza... Ale kto by tam słuchał Kaatje. Chyba że zniechęciłeś się do niej od razu jak zobaczyłeś tekst. Nie winię. ;]

Btw. wybacz, ale zauważyłem, że jak ktoś nie umie tego rozwiązać, to mówi, że to 'dziwne', 'porąbane', 'chore', w najlepszym wypadku 'wymagające nazbyt abstrakcyjnego myślenia.' O dziwo nie słyszałem tego od osoby, która to rozkminiła, prawidłowość taka.

Przepraszam ze tak po długim czasie... Widzisz akurat tej części Twojego moda sie nie czepiałem, wolałem IVA zabić, niż gapić sie na klawiaturę i rozwiązywać Twoją zagadkę.

Hmm, pozwolę sobie odpowiedzieć krótko i ogólnie.

Jako reżyser/artysta/pisarz/whatever wiedziałem, że Pieśń nie przypadnie do gustu wszystkim, dlatego szanuję Twoje zdanie, paskudne nastawienie tyczyło się formy Twego posta, nie treści. Brakowało mi konkretów i argumentów, nie dobrego zdania i pochwał.
Pieśń super. Gratulacje.

Najbardziej podobał mi się szyfr. Z ciekawości ile osób rozwiązało?
Zdaje się, że około sześciu, siedmiu, nie chce mi się przypominać i liczyć. Wszyscy na CoBie. Btw, dziękuję.

Aha, a Tobie się udało, Monik? ;]
Cho.

Skfulwb ql uhpbik.

Svhczihtpb!
Hmm, gratulować. ;]

Według tego tutaj trzy piwka dla Ciebie, na jeden raz.

H guxdvknht wlb guxdvzpqx, ek kgchcwlq vhubq pho glb uhtubik, ck nxguik cbsk jlbt gcvkw gjhqz...
witam

mam takie pytanko:
może ktoś podać gdzie są trzej pozostali strażnicy (jednego znalazłem w dzielnicy cmentarnej)?

EDIT: dzięki bardzo Vinci za podpowiedź bo bym nadal na siłę ich szukał w Amn

może ktoś podać gdzie są trzej pozostali strażnicy (jednego znalazłem w dzielnicy cmentarnej)?

Uhuhu, czytaj wskazówki, a nie na łatwiznę idziesz W mieście już nie znajdziesz żadnego. Podpowiem, że cała reszta znajduje się w dodatku, więc nie dziw się, że znaleźć ich nie możesz teraz.
Po miesiącach przerwy postanowiłem zagrać ponownie z tym modem. I tu takie małe pytanie do autora gdyż mam mały problem.

SPOILER!! I to fryjerny jak czart!

Grając pierwszy raz (miałem zainstalowane masę modów) drużyna która spotykamy w TS po złamaniu pieczęci mnie atakowała. Grając teraz zainstalowane mam jeszcze SOS wersja angielska drużyna ta stoi w miejscu nie ma mi nic do powiedzenia, nic się nie dzieje. Load nie skutkuje. Reinstalacja moda też nic nie dała. Jakieś pomysły??

KONIEC NIKCZEMNEGO SPOILERA

Tu byłem - Vinci
Nie wiem, czy SoS zmienia coś w Twierdzy, ale to chyba nie jego wina (ktoś, bodajże Vinci przechodził i było normalnie), teraz przejrzałem skrypty i wszystko powinno być ok.

Aby dialog się rozpoczął, napotkana drużyna nie mogła zostać zaatakowana, wszyscy jej członkowie powinni być na miejscach (po zyskaniu trzech kluczy idą pod Pieczęć automatycznie), nie może trwać walka i koło musi być przekręcone. Lakzartus rozpoczyna rozmowę z protagonistą, więc musi go widzieć, ale porozmawiać może z nim każdy, więc nie wiem, co się porobiło, skoro 'nie ma nic do powiedzenia'.

Niby spełniłeś te warunki, ewentualnie podeślij save'a, może coś ze zmiennymi jest skopane. SoS'a co prawda nie mam, ale powinno się odpalić.

I mam prośbę do autora powyższego posta lub moderatora - oznaczcie wiadomą część posta jako spoiler.

Vinczi - Dziękować.

Nie wiem, czy SoS zmienia coś w Twierdzy, ale to chyba nie jego wina (ktoś, bodajże Vinci przechodził i było normalnie), teraz przejrzałem skrypty i wszystko powinno być ok.

Ano, między innymi i dodam, że przechodziłem jakiś tydzień temu i było OK, gitara
dobrze juz po fakcie Nowa gra być może temu zaradzi

Takie małe pytanie: Czy rozwiązanie zagadki kronikarza coś daje, jakies nowe zadanie, przedmioty?

Czy rozwiązanie zagadki kronikarza coś daje, jakies nowe zadanie, przedmioty?

Satysfakcje

Satysfakcje

no niestety tej akurat nie czuje po rozszyfrowaniu czesci tego...
Mam pytanie appropos modu z Władającą : czy ktos wie co kryje sie pod nazwa miejsca grobowiec uzdrowiciela prosze o odpowiedz z gory jestem wdzieczny !!!

Mam pytanie appropos modu z Władającą : czy ktos wie co kryje sie pod nazwa miejsca grobowiec uzdrowiciela prosze o odpowiedz z gory jestem wdzieczny !!!

to chyba nie ten dział... dział o modach do bg2 jest gdzie indziej
Przeniosłem.

Tak ciężko się domyślić, gdzie można znaleźć w Amn grobowce?

Spoiler

W dzielnicy cmentarnej, to jeden z grobowców. Ten na prawo od wejścia, gdzie można znaleźć kostur uzdrowiciela. Jakie to odkrywcze...

Koniec spoilera
Witam

mam następujący problem: zebrałem 4 kosmyki włosów, ale za żadne skarby nie chcą się one połączyć. Zazwyczaj różne oryginalne komponenty same się łączą, a te kosmyki nie. Cespenar też ich nie chce powiązać, nawet gościu na wzgórzach Umar (ten co wyszywa ludzkie skóry - zna się na szyciu i wiązaniu ludzkich kawałków) nic nie pomaga. Po przespaniu się, też żaden pomysł nie wpada do głowy mojemu bohaterowi. I nie miewa żadnych snów z tym związanych. Czy to jakiś błąd, czy jeszcze nie wpadłem jak to zrobić???
Ja chciałam zapytać czy ten mod ma kontynuacje w ToB, bo ja już jestem w Suldanesselar i spotkalam dopiero tego kolesia w grobowcu w Amn i czarodzieja na Wzgórzach Umar (który swoją drogą niewiele mi rozjaśnił). Zastanawiam się, jak wiele minęłam...

Ja chciałam zapytać czy ten mod ma kontynuacje w ToB, bo ja już jestem w Suldanesselar i spotkalam dopiero tego kolesia w grobowcu w Amn i czarodzieja na Wzgórzach Umar (który swoją drogą niewiele mi rozjaśnił). Zastanawiam się, jak wiele minęłam...

Jasne, że ma kontynuacje w ToB. Większa część dzieje się właśnie tam

Ale i tak ominęłaś parę rzeczy w SoA:

UWAGA! PONIŻEJ SPOILERY!

1. Nocą, w dzielnicy Rządowej, koło fontanny pojawia się kobieta. Warto z nią pogadać.
2. Na Przełęczy Małego Zęba można ponownie spotkać gościa, którego spotkałaś na Wzgórzach Umar.
3. Na Wzgórzach Umar dziewczynka o imieniu Katja ma dla nas pewne interesujące informacje
Dzwieczynkę "zaliczyłam". Ale kronikarz chyba nie łączy się z pieśnią władającej, co?
Za resztę dziękuję, sprawdzę

Dzwieczynkę "zaliczyłam". Ale kronikarz chyba nie łączy się z pieśnią władającej, co?

No niby instauje się go osobno, ale w tym samym modzie, więc...
Tak się zastanawiam czy...




...lepiej jest zabić Panią czy przyjąć jej propozycję i stać się krykiem. O ile w ogóle da się ją wtedy pokonać, bo siedzę nad tym ze trzy dni i nie daję rady.


Zmienia to jakoś fabułę reszty gry?

e. Ojej, ojej, strasznie przepraszam. Tak to jest jak się czasem nie myśli. To już się więcej nie powtórzy.
I dzięki za wskazówkę.
O w mordę. Niech któryś moderator oznaczy te masakryczne spoilery Koleżanko, takie treści trzeba jakoś ukrywać/oznaczać, żeby nie psuć zabawy tym co nie grali

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mkulturalnik.xlx.pl
  •